good menuning.... goh wat is het al laat.. nou noa werd om 7 uur wakker( 6 uur egiegnelijk doet ze nooit) voo een fles... ook niet meer geslapen... alsof ze wist dat we een uurtje verder waren vandaag... maar ze is wel lekker vrolijk... lekker aan t brabbelen in de box... hahaha ze is tegen nijntje aan het praten... oh suus.. tnx voor die site.. en ik moest echt lachen om wat je zei over vien... ze is echt grappig.. ik kan niet w8en tot noa ook zo oud is.. hahaha ! ik ga vandaag denk ik ff lekker buiten lopen, want het is heerlijk weer...(voo zolang het duurd..) oooh shit.. mn broodjes .... zo nog net niet verbrand, khad ze in de rooster zitten... oh en tis koopzondag dus t zal wel allemaal open zijn hier..
ola chica`s! hier een vrij goede nacht ben er 'maar' 3 keer uit geweest! ha ha ha taatje leuke foto`s zeg! gelukkig dat t mee viel met Gijs! Lin eet Iman al een heel potje? of een halve? t zwembad is trouwens ook mega groot he?! misschien vindt ze t wel erg spannend. of ff eerst gaan zitten en alles bekijken voor je t water in gaat? en vaak is t water ook erg koud, dus misschien als je dan op zon. gaat dat ze t wel fijn vindt. evi eet nou opeens niet meer dan een halve! zal wel een fase zijn denk ik.... o thnx voor de tip Miran! als ze morgen komen gaat overal een stop in en de bril gaat er ook op! hi hi de halve straat kampt er dus mee! wij staan ook aangesloten op een septi tank en waarschijnlijk zit daar de verstopping! komt ook omdat de buren van 4 huizen verder pas geleden een beton vloer hebben laten storten en daardaar is er waars. iets mis gegaan! hi hi Suus vien heeft echt grappige uitspraken! wij gaan zo naar Noordwijk! heerlijk lekker op t strand wandelen! en lunchen gezellig hoop ik! zal wel foto`s maken xxxx
O ja Suus, idd grappig van Vina... Echte kinderlogica enz... hihi Mad, dat hebben we helaas al gedaan, vanuit de MC vond ze het allemaal heel leuk en aardig om rond te kijken, maar dat was het haha... Gelukkig dat iedereen een goede nacht gehad heeft... Ik hoef er trouwens echt nooit meer uit voor de speen... Een paar weken geleden ging k er op een nacht misschien wel 5 keer uit omdat ze haar speen kwijt was, maar de laatste tijd hoeft t niet meer! Viel me even op hihi
geweldig die uitspraken van vien, zo lekker eigenwijs hihi! Iman houd niet van zwemmen maar wel van het bad haha gijs precies andersom. Wij hebben nu geprobeerd gijs in bad te doen in een badring en we moeten zeggen dat het al iets beter gaat hij huilt niet meer heel de tijd. Gijs eet ook een heel potje! En als we zelf koken soms nog wel meer het is echt een vreetzakje, Oh ja gijs eet boterhammen YEAH we zitten al op de 4 stukjes Mad fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad ik hoop dat jullie er vannacht nog minder uit hoeven.
Ik spreek jullie morgen weer! We hebben vanmiddag met een paar stellen van de zwangerschapscursus een afspraak. Kunnen onze kids weer even vergelijken. Tot morgen
Hallo dames, hoe is het met jullie kids gegaan met het verzetten van de klok. Ik heb Sam om 7.45 wakker gemaakt, om haar toch in het nieuwe ritme te krijgen. hoop dat het vanavond ook goed gaat. Dan ben ik er zelf niet ga naar noordwijk met mijn werk.
goedemorgen. gelukkig was het geen oorontsteking bij gijsje. en die Iman in het zwembad haha En Evi plotseling aan de lijn? saar in het centrum is geloof ik bij de mediamarkt vandaag ook braderie trouwens. Marehof lekker weer he? vanmorgen werd Quinten om 09.30 uur wakker (nieuwe tijd) nou toedeloeeeee
Nouhou net heel verhaal getypt alles weg Dan maar ff in het kort: Hier goede nacht gehad, half 9 wakker nieuwe tijd. Vanmorgen gezwommen, nu een keer met papa erbij . En ze ligt nu alweer 2 uurtjes te pitten. Zometeen gaan we ook naar het strand. Voor het eerst voor d'r (en we wonen er zo dichtbij hihi) Hihi die Vien, echt leuk al die uitspraken Iedereen dus goede nacht gehad! Lekker hoor! Son, where are u Taat veel plezier vanmiddag! Mad,ook veel plezier op het strand. Lin, dat van dat je de speen niet meer hoeft te geven 's nachts, zei ik toevallig vanmorgen ook tegen m'n man. Hier dus hetzelfde Nou fijne zondag allemaal nog!
Lekker he Miran, geen speen meer geven... Veel plezier op t strand! En leuke banner! Die Q is een uitslaper... Kon Iman maar een voorbeeld aan hem nemen Mijn ouders zijn net op bezoek geweest, mijn man is voetballen en Iman ligt te pitten... Ze was vanmorgen n beetje in de war met de tijd geloof ik... Ze wilde niet gaan slapen omdat hetvoor haar gevoel nog erg vroeg was, maar ze was doodmoe. Daarna toch n uurtje geslapen en nu dus weer. Ik heb net gestofzuigd, ik ga onze slaapkamer maar eens opruimen en afwassen Wat eet iedereen vandaag? Wij lasagna!
Ja heerlijk gewoon heel de nacht doorslapen zonder er uit te hoeven hihi. Strand was leuk, de kitesurfers vond ze het leukst haha. Alleen waaide het best hard, dus was wel koud. Wij eten een soort van courgette ovenschotel (met aardappelschijfjes, tomatenblokjes en gehakt) Nog nooit op, dus ben benieuwd Lasagna is lekker!
haai... nou miran.. leuk dat het strand leuk was... idd aan zee waaid t altijd harder.. en hier waaid t ondertussen al weer lekker hard... ik eet niets bijzonders... niet veel in huis... mishcien pasta... of rijst.. ik zie nog heheh ! kook toch voor mezelf...
De lasagna staat in de oven. Ik heb de slaapkamer zooo netjes gemaakt en gepoetst. Wedden dat als manlief zo thuis komt dat er weer een bom ontploft op de slaapkamer hihi Kleren overal... pfff Iman is vandaag n beetje uit haar hum... Ik denk toch dat dat uur haar in de weg zit... Ze ligt al de 3e keer in bed vandaag en heeft ook net al haar warm eten gehad... Maar ja ze moeten toch zo snel mogelijk in hun normale ritme komen. Oeh Saar, heb je wel zin om steeds voor jou alleen te koken... Vind ik knap hoor... Als simo hier 1 dag niet thuis komt eten heb ik al geen zin om echt te koken voor mezelf... Dan meestal soep met broodjes of ragoute.
nou ik kook ook niet elke dag hoor... ben niet gek maar tis wel goed om t te doen.. helemaal straks met de WW... hier ook een baby van slag.... helemaal raar en chag heeft over de dag al 4 uur geslapen... en net geprobeerd een potje te slijten, maar ze wilde t niet hebben... half potje.. maja normaal eet ze pas om 18.00 uur.. (nu dus om 19.00) maar ze zat zo te zeuren... dus ik d8 die heft honger... naja... misshcien ben ik wel in de war(hehehe_)
boeh nou zijn terug van de braderie en de c1000...wij eten vandaag makkelijk..brood..met een gebakken eitje en theetje... Was heerlijk weer voor het strand he? fijn dat je het er leuk had. weet je waar het ook zo waait altijd, dat punt in almere stad voor de bioscoop (utopolis)...daar waai je echt elke keer weg zelfs als het voor de rest amper waait..
hhhahaha suuss.. dat stuk loopt ook af, dus als t dan waaiT(ik met mn D, ben ookal in geen 2 jaar naar school geweest, en blijf een allochtoon ) waai je helemaal naar de parkeergarage tenzij je d andere kant oploopt... dan zou je eigenlijk een fotoshoot moeten doen, omdat je haar dan zo mooi in de wind staat
Whahahahaha echt wel...lekker wel..lekker wel.. lekker lekker puhhhh...hihi...maar was me niet opgevallen trouwens, maar NU je het zegt