hihihih... ik ging trouwens net met noa badderen.. ging e opeens voorover met haar geizchtje in het water... bubbelen.. ik schrok me dood... ik trek haar terug... begon ze te gillen... helemaal booos omdat ze niet verder mocht..! hihi... noa is op hol geslagen vandaag..! ik hoop maar niet dat ze er ziek van wordt dat water met zeepsop lijkt me nou niet bepaald lekker fris..!( naja eigenlijk weer wel,...hihi )
haha even van binnen cleanen... quinten zuigt altijd op een washandje, dus die is ook schoon van binnen kan me voorstellen dat je eerste reactie was om haar naar boven te trekken...ze lijkt wel zo'n fuutje (die zwart witte eendenbeestjes die geen eenden zijn)die gaan ook altijd even kijken wat er onder water te halen valt.
HHAHAHAHA !.. leuke omschrijving... maar idd.. ze was misshcien opzoek naar haar eendje... of idd gewoon net als patty brard wilde ze ff ontslakken...ff clean van binnen... HAHAHAHA... ik zit ff comedy train te kijken.. ik ga sTUUUKK !... die vent is gekkkk
oh leuk man... hier staat A1 racen op... botsinkje bij de start en verder niks bijzonders ... en af en toe is het ...oooooh Soe moet je kijken...dan kijk ik 2 seconden, maar ik vind er echt niks aan, dus ik zit een beetje te surfen, want heb nog steeds niet mijn ideale coole stoere rok gevonden
hahahaha !.. ja ikben ook eeuwig opzoek naar een mooie zwarte skinny jeansbroek en dan vind ik m .. en dan denk ik neee... eerst ff 1000 kilo afvallen..! (ja) trouwens.. wat is davina een knap meisje.. zat net ff je album door te spitten... man die ogen ! was wel ff het mentionen waard. ! a1 heerlijk(uhum) mijn favo sport... en ik wil ook een badpak voor t babzwemmen, want hell no dat ik in bikini meer ga... met al die zebra strepen...
hihi zebrastreepjes..ik noem het mijn door davina gemaakte Picasso. Ik heb trouwens wel een bikini, maar een hoger broekje met zo'n elastieken riempje. hm is leuker dan het klinkt. ff fotootje zoeken...heb hem 3 jaar terug bij de wehkamp gekocht... hebbes.... dat ze nog steeds dezelfde hebben...ook gek eigenlijk, maar wel mazzel want dan kan ik hem laten zien.. komt ie
ja das mooi ! maar echt t kan bij mij echt niet.. misscihe over een paar jaar..als t wat minder is.. kwil zoiets..(over 1000 kilo ) geen strepen toch leuk.. misschien een ander kleurtje.. maja t idee mar nu moet ik t maar met een gewoon ding doen
heey die is ook geinig.... en toch ook weer niet helemaal dicht. Alleen zou bij mij er dan aan de bovenkant alles eruit floepen denk ik, maar wel een leuke badpak saar. En het bedekt idd precies die zone en vanaf daar weer open. Ik vind het printje trouwens ook heel leuk.
hihih... weltruste..! ja dat van die boobs.. lijkt me idd niet handig.. maaaar heb m nog nooit gepast... en kan niet over iets oordelen, waar ik t fijne niet van weet c ya tomorraww
Goedemorgen! Leuke bikini Suus... Ik zoek ook zo een met zo'n broekje! Leuk badpak Saar... Vandaag naar de lentebeurs in het Mecc in maastricht \/ Dus bij deze meld ik me al af hier voor de hele middag Iman heeft een k*t nacht gehad... Om 5 uur ging ze huilen, lag ze op haar buik, haar omgedraaid en speen gegeven, maar bleef huilen. Dus maar flesje gemaakt *zucht* ... Om 8 uur zijn we opgestaan. Nu ligt ze zelf haar flesje melk te drinken in de box hihi... Lekker lui En zo vroeg al zo'n lekker zonnetje... mmmm... Ik ga zo boodschapjes doen met Iman.
Goeiemorgen ! Lekker Lin naar de lentebeurs Oh ja ik deel de top 1 weer met jou hoor, ben zaterdag bij Praxis en Ikea geweest en veel gekocht Onder andere voor Loïs een kledingkast en ladenkasje van Mammut rood-roze (ken jij vast wel Suus ) Gisteren zijn we de hele dag op de camping geweest bij mijn schoonouders, Loïs haar neefje van 6 en een ander meiske van 6 waren er ook en ze heeft zich prima vermaakt Ik ga nu ff bijlezen maar jullie hebben je ingehouden zag ik. Saar, badpak is ok ! En die bikini van Suus ook. Ik durf ook geen H&M niemandalletjes meer aan dus ik moet ook eens op zoek naar iets acceptabels.
goedemorgen, Jammer weer lin dat iman niet zo goed heeft geslapen. Sam heeft gister bijna de hele dag geslapen, heb haar dus weinig gezien want ik moest al om 3 uur weg naar noordwijk. en was pas om 3 uur thuis. dus ben aardig brak. Sorry maar verder weet ik het ff niet meer wat iedereen weer heeft geketst
ola! huh Miran vreemd dat t zo waaide! bij ons op t strand viel t echt reuze mee, welk strand waren jullie dan gegaan? wij hebben ook veel in de duinen gewandeld en daar wordt de wind natuurlijk ook tegen gehouden! Jeetje die Noa wou ff bubbels blazen in bad, zou ook schrikken ja! Lin heel veel plezier op de lente beurs! Lindaaa o die kast is echt cool die je hebt gekocht. kan me voorstellen dat t lekker was op de camping! super hoor. jeeee t is echt weer heerlijk weer he meiden? gister op Noordwijk was t ook super! heerlijk op n terras gezeten en mij de MD wat gegeten! ha ha t was overal zoooo druk! maar wel heerlijk! we zijn er bijna de hele middag geweest was weer ff goed voor de vit. D & E voor Evi. zal zo nog ff een foto ervan plaatsen! nu de gemeente lastig vallen over ons riolerings probleem in de straat! doeiii
oh lin die kast is leuk he...wij hebben de blauwe variant in de keuken staan. maar hij is echt super! heb je je bouwvergunning al aangevraagd? hihi die saar.... wie weet zit die badpak bij jou idd prima joh...is zoals je zegt een kwestie van passen... en dan in het pashokje even flink op en neer springen en duik en zwembewegingen maken... als alles dan nog op z'n plek zit, dan kopuhhhhhh.... want het is een leuk model badpak om te zien. En zie je ook niet vaak, dus eigenlijk ook weer iets bijzonders dan! ik vind beha's kopen ook altijd zo moeilijk. Maar moet eigenlijk wel even gaan zoeken. maar die die ik leuk vind, daarbij moet ik dan de hele tijd alles rechttrekken grrrrrrrrrrrr vervelend
Ja bh's kopen is in krime, iedere keer alles uit pff je krijgt het er zo warm van, en dan duikt in een keer zo'n rare verkoopster in je pas hokje; lukt het. Grr denk ik dan als ik hulp nodig heb dan roep ik wel iemand.