Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ja idd sam, dat heb ik ooit een keer gehad bij de WE... vind ik echt belachelijk!. Alsof je niet zelf kunt passen...denk dan altijd dat ze me niet vertrouwen en willen kijken of ik iets in mijn tas aan het stoppen ben

2. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    zeg ik weer Sam
    ik bedoel Cindy

3. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Leuke bikini en badpak maar ik durf me voorlopig niet in bikini te vertonen met die mooie striemen op mijn buik haha.

Balen lin dat iman een slechte nacht heeft gehad! :cry:

Mad balen dat die problemen met de riolering nog niet zijn opgelost! :x

Cindy ik heb het ook altijd met bh's passen dat die vrouwtjes het hokje komen binnen lopen. Heel irritant :evil:

Gisteren de mini meeting gehad van onze zwangerschapscursus echt leuk om al die mannetjes bij elkaar te zien. En grappig vond ik het dat gijs de enige was die zelfstandig kon zitten 8) . Ik had verwacht dat ze dat allemaal al zouden doen. Gijs reageert zo leuk op andere kinderen echt grappig om te zien hij kan helemaal in een deuk liggen als een ander kindje aan het spelen is geweldig. :D

4. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    nee suus niet in de straat maar de buren (alle 3/ 4) wel binnen :confused: :(

heb ze net gebeld! ze nemen zsm contact op!

x

5. Niet meer actief

Nou goeden morgen allemaal,

Iedereen een fijn weekend gehad. Ik zal straks alles ff terug lezen. Want jullie hebben behoorlijk wat gekletst. Dus ga ik dat nu eerst ff doen....

6. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Ha ha geef niet hoor suus, ik luister toch wel...

7. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Ik zat ff te kijken vanaf wanneer ik was aangemeld hier, en ik ben er wat ik zo snel kon zien het langst met de minste berichten. hihi

8. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    oh echt haha.. dat wordt typennnn

wat leuk dat Gijs het zo naar zijn zin had.

ik neem altijd mijn moeder mee met bh's passen en zij bewaakt mijn hokje dan gelukkig

9. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    meuning...

nou...uhm... pfff.. ben 10x wakker gebeld door een idioot die niks zei... daarbij was noa extra vroeg wakker... ben moe :(
    maja vanmiddag ga ik met mn broer naar de stad( daar had hij zin in, de lieverd)

@mad... echt klote hoor, dat gezeik.. khoop echt dat t snel verholpen is...

joepie noa is weer chagie vandaaag :x

10. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Saraah gelukkig heb je nog wat leuks om naar uit te kijken vandaag, anders was je zelf ook nog chagie geworden ;)

11. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hahaah... ja taatje.. naja en het goede weer houd me op de been ;)

12. Niet meer actief

Goedemorgen 8)

Leuke foto's van Valentino..stoere kerel :D ..ik zag dat hij schoentjes aan had..nu wil hij ze dus wel aan ;)

Suus leuk gehad dus in het noorden van het land :D

Lin lekker geshopt..en gezellig hoor op de camping..was natuurlijk ook lekker weer 8)

Lin veel plezier vandaag op de beurs! en wat gek dat Iman het zwemmen niet leuk vond..ach misschien een periode ofzo..

Miran gezellig naar het strand..jammer dat het zo waaide..

Leuke foto's ook weer van Gijs..ook al zo'n binkie..en wat grappig dat hij als enige kon zitten..
    Gelukkiig dt hij geen oorontsteking heeft..

ennuh verder weet ik het niet meer..

13. Niet meer actief

hier eigenlijk weinig bijzonderheden..druk weekend gehad..zaterdag en zondag visite gehad en ook nog op visite geweest..lekker druk maar wel gezelllig..weekend vloog voorbij..Dhani is flink verkouden, gelukkig is hij er niet ziek van..

14. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    reageert dhani goed op drukte? Gijs kan er goed mee omgaan hij weigert alleen te slapen want hij wil niets missen hihi.

15. Niet meer actief

Hier was het een rustig weekend.Zo weer een klein beetje bij gelezen.
    Straks de foto's nog ff kijken.

Yanouck schud op alles wat je zegt nee.... we liggen er soms helemaal om in een deuk....

Dus dat begint al op tijd met nee

16. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Leuk is dat he nee schudden. Gijs schud ook altijd op precies het juiste moment nee haha

Wil je naar bed : nee schudden
    etc etc

17. Niet meer actief

Ja inderdaad ja... ziet er wel erg grappig uit allemaal

18. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Tinus ik wilde op jullie site naar yanouck kijken maar dan moet ik een wachtwoord geven!

19. Niet meer actief

Heb je een pbtje gestuurd

20. TellMe

TellMe Niet meer actief

Nee schudden hebben we hier nog niet gelukkg haha ;)

Suus, ik vind die kasten ook zo gaaf om gewoon in huis te hebben staan, sowieso al die kindermeubeltjes, ik vind ze niet alleen leuk voor de kinderkamer :) Heb jij er dan servies instaan in de keuken ?
    We hebben de brief met het verzoek gisteren op de bus gedaan en binnen 2 weken krijgen we dan antwoord (zeggen ze)

Lekker weekend gehad Son :) Wel balen dat Dhani nu verkouden is, heeft hij er ook zo'n hekel aan als je zijn neus wilt afvegen ? Loïs wordt dan echt woest :confused:

Ik heb nog wat foto's van gisteren van Loïs en haar neefje. Die sta caravan van mijn schoonouders is trouwens gewoon net een huis, hij is groter dan onze woning ;) En een mega tuin en steiger aan het water enzo, was echt super campingweer al ! En Loïs vindt het er zo leuk :)

Miek, hoe was je stapavond ? Leuk gehad ?

Share This Page