heey lin wij hebben er idd de glazen en borden in staan, maar ook de frituurpan de frisdrankflessen (onderste plank) en in de la al het snoepgoed enzo... er past heel veel in...ik zal je straks een foto laten zien van onze keuken met kast. nu eerst even mijn paastakken ordenen. Heb turqoise gekocht en wil dat ze een beetje mooi vallen en dan vanmiddag mag Vien ze versieren. heb ook eieren verf tabletten gekocht, dus dan kunnen we de eieren koken en tegelijkertijd een kleurtje geven, maar dat doen we met pasen zelf dan maar
Leuk suusje een turqoise paastak. Ga vanmiddag ook ff een paastak halen. En helemaal geweldig eieren verven... waar heb je die tabletten gekocht?Als ik dat vragen mag?
Jij doet altijd van die leuke kinderdingen enzo Suus, ik kan me voorstellen dat de halve school bij Vien wil spelen Ik wil zelfs komen spelen nu haha lekker eieren verven jippieeeee Ja leuk, foto van de kast ! Ik ga nu ff wat foto's van gisteren in Photobucket zetten en dan linken. http://i116.photobucket.com/albums/o17/ ... is496k.jpg http://i116.photobucket.com/albums/o17/ ... is488k.jpg http://i116.photobucket.com/albums/o17/ ... is484k.jpg http://i116.photobucket.com/albums/o17/ ... is483k.jpg
hihi...sta je voor de deur ding dong, mag ik bij davina spelen @ tinus: je kunt die tabletten bij de blokker kopen. 0.89 cent voor een zakje meerdere kleuren. en daar verkopen ze ook die eierverfmolentjes. ik vond het een beetje weinig takken, maar ik had nog zilveren takken, dus die heb ik er tussen gehangen. nu is ie leuk. niks meer aan doen behalve versieren dan nog. Ik moest van het weekend wel lachen,..ouders van mijn schoonzus kwamen bij hun binnen en hadden voor de kids wat meegenomen, Voor vien een paashaas en een stickerplakkleurboek...en voor quinten een knuffel en een paashaas. Zegt ze: eet maar lekker op haha en quinten pakt het aan. Zeg ik voor de grap: Quinten zo heb ik je niet opgevoed, netjes dank je wel zeggen he. Zegt ze sussend tegen mij: ach joh dat geeft niet hoor, dat komt wel hahahaha.... ze had geloof ik niet helemaal door dat het een grapje was. hm die grapjes van mij komen vaker niet helemaal aan geloof ik, maar deze was toch echt wel duidelijk
leuke fotoos lin, omdat ze beweeglijk is kan ze al echt super mee spelen he? vind ik ook hier met de loopwagen. straks als ze zelf lopen helemaal joh. Ze vond het echt leuk zo te zien!
Meestal wel Slapen wil hij de ene keer wel en andere keer niet..hangt er ook beetje vanaf waar we zijn of wie we op visite hebben..
hahahaah.. leuke fotos lin.... en idd die laatste foto houd ze alles heerlokl netjes.. @suus... hahaaha dat ze d8 dat je t meende.. dat vind ik echt grappig
Dhani vind het ook niks Lin als ik zn neus wil afvegen..als ie me al aan ziet komen met doekie doet ie zn koppie al naar beneden.. Leuke foto's, leuk dat ze al zo mee kan spelen he Op welke camping staan ze? Mijn ex schoonouders stonden in Ursem op de camping..zo gezellig altijd
ja vond ik ook trouwens vroeger toen vien klein was en mijn oma nog leefde waren we dus vaak in duitsland, want daar woonde ze (bij de deense grens zowat) en toen kocht ik weleens 6 maanden potjes daar. Maar was dat alweer helemaal vergeten. Kwam ik er zaterdag, en toen zag ik ze weer. de potjes met chocoladepapje vanaf 6 maanden. Heb er gelijk weer een paar meegenomen. En Q vindt ze lekker zijn gewoon potjes zoals fruit groentepotten en waren 0.89 cent. Ze noemen het daar: goedenachtbrei met choco.... en heb ook wat verschillende yoghurtpotjes meegenomen
Ze staan in Oost-Graftdijk op de camping, is vlakbij de Rijp. Loïs gebruikt mijn wasrek op wielen nu als loop rollator, is levensgevaarlijk want net trok ze het ding met was en al over zich heen Ze hebben in Duitsland zoveel meer dingen ! Niet alleen kindervoeding maar ook gewoon andere drogist dingen enzo, erg fijn. Als ik naar Centro ga in Oberhausen kom ik ook met tassen vol terug. Choco papje klinkt erg lekker, niet zelf opeten he Suus Taat, de nieuwe foto's van Gijs zijn ook leuk ! Hijs groot geworden !
O daar..gezellig hoor Ojee link he..ze pakken af en toe de gekste dingen om mee te spelen Mijn ouders gaan ook vaak in Duitsland shoppen..komen dan ook met tassen vol terug..zoveel dingen hebben ze dan die ze hier niet vekopen.. Heb vanmorgen een mail gestuurd naar Baby Banz en kreeg net mailtje terug..geloof ik dat ik mazzel heb Voel me wel beetje schuldig maar goed mag toch wel keertje mazzel hebben
Haha Son heb je het voor elkaar Pff was ik vergeten m'n klok van m'n telefoon goed te zetten gisteraaf. Werd ik om 10 over 7 wakker vanmorgen En m'n schoonmoeder komt altijd om kwart over 7 haha. Cyenna sliep nog, denk dat ze ook nog wel ff geslapen heeft tot 8 uur / half 9. Leuke foto's van Loïs Lin! Echt een grote meid hihi. Oeh lekker chocopotjes haha. Misschien maar goed dat die niet hier te krijgen zijn haha.
Ja hoor, ik mag beginnen van half 8 tot 9 uur, dus maakt niet veel uit Ohja Mad, wij waren in Ouddorp naar het strand geweest (Brouwersdam). Ik ga weer! Doeiii