Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik vind het ook een leuke foto hoor!

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Oei oei kom ik weer even inbreken!

Sonnie, wat een superleuke foto's op je site! Die van centerparcs waar Dhani met die 2 grote honden op de bank zit :)
    Zo leuk!

3. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Goeiesmorgens!

Hey Sonnie heb even een berichtje op je site achtergelaten. Ziet er erg leuk uit hoor!
    En die foto van de c1000 is ook mooi hoor.

Suus, ik snap je met je foto's, leuk idee, ha ha.

Ik heb bij debbie de modorator ook een nieuwe banner gevraagd. Vind ze zo leuk! Sweetangel die nieuwe van Iman is ook erg mooi hoor!

Was gister wel weer even gezellig op de verjaardag van Peter zijn opa. Ze huren altijd een kroegje af omdat de familie erg groot is. Maar wel leuk om ze weer even te zien/spreken.

Mijn ouders hadden gister voor het eerst opgepast.
    Dit ging hartstikke goed en Tijn vond het wel gezellig! Gelukkig maar!

Sonnie nog veel plezier bij je moeder en gefeliciteerd!

Eliesja, weet je nu al wat meer?

Zo, Tijn en ik gaan zo maar weer even sportief doen, even een blokje van 5 km wandelen.
    Tot laters!

4. sweetangel100

@ Miekie: ik ben nu zelf aan het knutselen geslagen hihi. Heb aan Deb gevraagd welk programma en ben sinds gisteren helemaal verslaafd :D

5. MirandaT

Ja leuk is dat psp-en he.

Heb het ook een hele tijd gedaan, maar nu komt het er telkens niet meer van helaas.
    Wel een supermooie banner heb je!

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Oh leuk sweetangel!
    Wat voor programma en werkt dat?
    Leuk, leuk, leuk!

Zo hebben lekker even gewandeld!
    Strax met z'n 3en maar eens even bij voetbal kijken, tis nu nog aardig weer

Laterssss!

7. Niet meer actief

hallo mama's.ik kom zo nu en dan ook eens een kijkje nemen hier.Groetjes Youdia ;)

8. sweetangel100

Miekie,

Het heet Corel paint shop pro photo XI
    Maar je kan je het beste aanmelden op www.pspforum.nl dan kun je een beetje oefenen, want makkelijk is het niet!
    Ik heb me ook hier aangemeld en daar kun je veel leren, want ik begreep er eerst niets van haha

Miranda, vond je het niet verslavend? :oops:
    Ik heb al een hele hoop foto's bewerkt en dan te bedenken dat ik alleen nog de basisdingetjes kan. De rest ben ik nog aan het leren.

9. MirandaT

Welkom hier Youdia!
    Gezellig!

Jawel haha. Maar had er op een gegeven moment geen tijd meer voor en toen is het eigenlijk een beetje stilgevallen.

Maar ik heb me ook aangemeld op het forum, misschien ga ik maar weer eens beginnen ermee. Je steekt me wel aan haha :p

10. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Lekker weekend gehad allemaal ?
    Wij zijn gisteren voor het eerst weer echt samen op stap geweest, en Valentino ook voor het eerst uit logeren. Nou pas mijn moeder ook op als ik aan het werk ben, dus echt nieuw was het niet voor hem. Maar toch wel raar hoor als je na het stappen thuis komt en je kind is er niet.hihih.
    Aparte ervaring.

Maar hij had het heel goed gedaan. Mijn moeder moest hem vanochtend om negen uur wakker maken. Wij zijn trouwens sinds drie dagen met een papfles begonnen, en hij vind het geweldig. Hij heeft nergens last van dus. das mooi.

11. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Morgen weer naar het cb, ben echt benieuwd hoeveel hij nu weer gegroeid is. En gelukkig krijgt hij zijn laatste prikjes. die zijn zo gemeen. :(

12. TellMe

TellMe Niet meer actief

Even een vraagje :

Wie van jullie heeft ook Avent flessen en bijbehorende spenen ? Ik ben van de week begonnen met de spenen met 3 gaten en Loïs drinkt nu wel heelll erg snel. Ze heeft de fles (200 cc) binnen 6 minuten op ! Daarna heeft ze vaak de hik en moet ze echt ff bijkomen. Als ik even pauze neem tijdens het voeden wordt ze boos en onrustig dus dat is niet echt een optie. Ook ze heeft ook sinds ik begonnen ben met die nieuwe spenen opeens 4 poepluiers per dag en sommige met heel dunne gele poep. Vraag me dus af of dat wel goed is of dat ik toch ff terug moet naar de 2 gaten spenen.

Miranda, Loïs wilde ook nooit op dr buik liggen, ze begon dan gelijk te brullen. Ook omdat ze dr amrpjes dan naast haar lichaam liet liggen en dan kon ze dus niet goed omhoog kijken. Tot een week geleden, ineens had ze het door en nu rolt ze helemaal zelf van rug naar buik EN van buik naar rug. Ook kan ze nu goed rechtop met dr hoofdje rondkijken als ze op dr buik ligt. Ze tijgert nu heel de box door.

Sonnie die foto van C1000 vind ik toch wel erg leuk hoor :)

Mamaantje, wat voor spul gebruik jij om die papfles te maken ?

Leuk idee Suus van die foto opdrachten :) zeg maar wat jij als eerste opdracht zou willen zien ;) dan kunnen we allemaal crea aan de slag 8)

13. MirandaT

Wauw Loïs gaat hard dan zeg!
    Rollen doet Cyenna nog niet hoor. Wel dat ze soms haar ruggetje optilt, dus dat is misschien een begin? En ze ligt wel ook altijd anders dan hoe je haar in het ledikantje of de box hebt gelegd :)

Vanmiddag gewandeld in het bos, was lekker. Knap je wel van op.

Cyenna wil niet drinken uit de Avent flessen. Ik had het ook weleens geprobeerd met zo'n 1,2,3 speen van Avent, maar zelfs op 1 kon ze het niet bijhouden. Dus snel maar weer op de oude overgegaan (bibi/difrax)

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo. hoe is het hier?

cailynn geeft me elke morgen een grote lach als ik dr uit haar bedje haal om te voeden. zoo schattig dan smelt mn hart gewoon helemaal.
    hebben jullei nog planne?

ik hoop dat mn man ons vandaag naar de dierentuin wil brengen. daar heb ik wel zin in

15. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo!
    Ik kom hier ook meekletsen!

Ik gebruik ook de Avent flessen en spenen; ik heb nu die met 2 gaatjes; gaat natuurlijk sneller dan die met 1, maar je hebt volgens mij meer kans op de hik of teruggeven. Toch houd ik de 2 gaatjes, want gisteren heb ik nog die met 1 gaatje geprobeerd en gaaapp, het duurde een half uur voordat Tijmen de fles op had ;)

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey ja als ik bv pomp dan gebruik ik ook avent. maar nog met 1 gaatje en dat is meer als genoeg. en toch drinkt ze vrij snel. ik heb de 4 oz 125 ml flesjes. ik heb ook flesjes van playtex maar die heb ik nog niet geprobeert die zijn namelijk 6 oz. en dat is nog te veel voor haar.

17. sweetangel100

Hey Lise, 20-30 minuten is normaal om over een fles te doen hoor! Gaat het veel sneller dan gaat het te snel!

18. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hey Linda!
    Is dat zo? Op het CB zeiden ze dat een kwartier/twintig minuten normaal was voor een fles.ach, soms doet ie er wel langer over hoor, langer dan 20 minuten bedoel ik.vooral 's nachts hoop ik soms dat ie sneller drinkt, haah, maar ja, als Tijmen er langer over doet, dan is dat niet anders. Mama heeft geduld.;)

19. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Hallo dames,

Ja 15 a 20 min is gemiddeld.
    Ik heb vanmiddag ook speen nr 2 geprobeerd voor Tijn. Dit ging veel te snel, dus heb maar gauw speen nr 1 weer gedaan.

Tijn rolt nog niet! Wat knap en vlot van Lois zeg!

Mijn jongetje wordt groot. Hebben vanmorgen de laatste wandeling in de kinderwagenbak gedaan. Snik en nu zit ie al in de buggy! Kunnen we elkaar niet meer lekker aankijken tijdens het wandelen.
    Ff wennen!

Mamaantje, leuk he weer even stappen!
    En fijn dat Valentino het zo goed deed!
    Succes morgen met de prikjes, wij moeten dinsdag.
    Zal ik t ook maar even hebben over papflesjes e.d.

Morgen gaan we onze tent ophalen die we op marktplaats hebben gevonden. Lekkere grote tunneltent! Heb nou al zin om te kamperen in Frankrijk!

Fijne avond verders!

20. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Hai ladies,

tijn wordt zeker al groot ja.wel ff een foto in je album doen van hem in de buggy he?!

Quinten kan nog niet van rug naar buik rollen, maar sinds begin deze week wel van buik naar rug (maar is ook makkelijker dan van rug naar buik geloof ik)

hey lekker wezen stappen dus mamaantje.leuk!

uhm onze 1e opdracht fotoL tjah, wat is leuk
    -foto's waarop onze kindjes een big smile hebben
    -of juist wanneer ze huilen (zie je niet vaak hihi)
    -of waarbij ze ons met de was helpen
    -of in bad
    -of met een zonnebril op
    of of of
    wat vinden jullie leuk?

fijne avond nog he.

Share This Page