Heb met chrisje afgesproken op 1 april. Dus zal haar wel eens vragen of ze nog een keertje komt op het forum....
Ow ja dat is ook zo miran..luxe hihi.. Gezellig Tinus Wel ff fotoos maken van het zoontje van Chrisje he haha..ben wel benieuwd..
Eliesja hebben we hier ook al een tijdje niet gezien he? Miekie hoe was jou weekend..was het gezellig?
Idd eliesja is ook al lang geleden! Miran lekker hoor als je flexibel bent in je uren! Ik mag ook niet klagen hoor! Ik breng gijs om 7. 30 uur naar het kdv of oma en rij dan door en de ene keer ben ik er om 8.15 en de andere keer pas om 8.45 ligt net aan de drukte op de weg Maar ze hebben nog nooit geklaagd
Zal ff een foto van yanouck in mijn album plaatsen. Ze kroop vanmorgen ff in de bench van de hond. Alleen toen kreeg ik haar er bijna niet meer uit.
kwam net op aantal vlindersite's terecht (van overleden kindjes)..pff nou kon het niet droog houden hoor..zo erg..sommige zouden nu net zo oud als dhani geweest zijn..
Ja erg is dat he als je dat allemaal leest. Dan zie je maar weer dat wij allemaal erg gelukkig mogen zijn met onze kleine spruitjes. Nou ja klein....
Leuke foto's tinus! Die vlindersites zijn heel mooi vind ik, een collega van mij heeft er ook een en op die manier kunnen hun het toch heel goed verwerken. Maar wij hebben het idd met die kleintjes van ons erg getroffen.
Net ff lekker gefietst..wow wat een super weer zeg..heerlijk gewoon..snot liep alleen constant uit dhani zn neus bleef vegen onderweg.. Wij eten vanavond sla, geb. aardappeltjes en stukje vlees..en Jullie?
thankx de zilveren zie je op de foto niet zo goed door de flits denk ik maar die zitten er dus ook tussen.