Morguhhhh.. Leuke foto's Mamaantje Lief die foto met valentino en die andere twee jongetjes En Dani is ook een schatje zeg.. Lin wel gezellig gehad dus gisteren en toch een paar leuke dingetjes gekocht Lin hoe is het vannacht gegaan met Loïs? hoofdpijn? of heeft ze nergens last van? Fijne zonnige dag allemaal 8)
Goedemorgen! Hier een goede nacht, maar ja Iman was ook kapot van gister. Ze lag gister pas om 20:30 u in bed... Son nu is je banner wel toepasselijk he Lekker weeeeeeeeeertje
Trouwens over Eliesja gesproken: Ik heb haar ook al eeuwen niet meer op msn online gezien... Hopelijk is er niets aan de hand.
Ja son, johan is vandaag op de fiets naar zijn werk. En dan vertrekt hij al om 7 uur. Dus ja en ik wou er niet mee uit. Maar toch maar gedaan. En heb nu al veel werk verricht. Ons bedje verschoont en de was machine is al klaar. Dus die ga ik nu ophangen en de volgende was maar weer aan doen... en dan nog ff boodschappen doen. druk dtruk druk.... hihi...
goede morgen... @ lin... jeetje wat erg van lois...k zou ook supr erg geschrokken zijn.. hoe is ze vandaag?... noa's nacht was na omstandigheden wel aardig.. gister hd zenamelijk 39.4 graden koorts na een zetpil... vanochtend was dit 38.5 dus wel minder... wel ff een zetpilletje gegeven.. ik ga ff met dr knuffelen, ze is zielig
haaaalllllo! Lindaaa hoe is t nu met Lois ? jeetje de schrik zit er nu nog in zeker? ik hoop dat ze wel goed heeft geslapen? Lin leuk zeg de lente beurs, je hebt leuke dingetjes gekocht! is zo`n bordje met foto gelijk klaar? suus, leuke paastakken en mr Q is ook een droppie! Hi hi die Yanouk, zegt ze ook al waf waf? ja de eerste verjaardagen komen en nu echt snel aan ja! pfff de tijd vliegt! miek een schommel is een gaaf cadeau ja! zo`n shelp als zand bak en zwembad is ook leuk, dan kunnen ze deze zomer in t badje en misschien in t najaar met t zand spelen?! of een loop auto aaaah Noa ziek?! tanden? heerst volgens mij weer een griepie hier en daar... jullie raden t nooit! gister nacht zijn we er 6x uit geweest en deze nacht 0x gister zijn we de HELE dag bezig geweest met de *&^%$# riool! eerst de gemeente erbij toen de RRS ! o mijn god wat een ramp! onze huizen zijn van 1918 en wij staan nog met 3 huizen aangesloten op een beerput ja ja je leest het goed t is geen grap jammer genoeg! nu hebben de buren 4 huizen verder een betonnen vloer gestort en onze huizen zijn niet geheid dus dat kon die buis niet aan en is geknakt! dus nu komt er een nieuwe buis door de beer put heen naar t riool! heb gister van 09:00 tot 21:00 buiten gestaan en moest 198 euries afrekenen! wel gedeeld door 3 maar goed! zucht zucht zucht en t ergste; we zijn nog lang niet klaar en 1 tuin ligt volledig overhoop en zij moet over 3 weken bevallen volgens mij zou ik spontaan weeen krijgen hiervan! goed ik zet t ff van me af..... nog een leuke pic van m schattie in de duinen
goedemorguhhh beterschap kleine noa Mad: wat vreselijk zeg... en moet die buur die die vloer gestort heeft het niet betalen? mamaantje ik vind valentino idd ook wel al zowat baby af ja. En bij Lois heb ik steeds als ik naar haar foto's kijk het idee dat het een loslopend peutertje is haast. en Quinten vind ik echt nog mijn babietje hihi.. maar hij is dan ook niet erg lang. gewoon een lekkere prop. Die vooralsnog nog niet de behoefte heeft om moeilijke dingen te doen haha... En eigenlijk vind ik het nog steeds wel fijn, want ik weet gewoon hoe snel de tijd straks helemaal vliegt vanaf een jaar of 1 a 1,5 Wat trouwens grappig is...ik moest er vanmorgen aan denken. Davina zei vroeger altijd bepaalde woordjes voor dingen. Bijvoorbeeld een vlieg en een vliegtuig noemde ze WAHH... en een computer was een Pjoetje. En op een gegeven moment toen we haar het juiste woord hadden geleerd hadden we zelf dan nog door gewenning weleens het oude woord in ons hoofd. En als we dan zeiden: "het ligt bij de Pjoetje" dan keek ze je echt zo aan van: bij de WAT? ? Dan kende ze dat wordt gewoon niet meer hihi... een sigaretje noemde ze trouwens een schietjelekje En verder is het leuk dat je zo in hun kindertaal zit dat je alles begrijpt en het ook als volledige zin hoort. En als een ander het dan niet begrijpt denk je...sjonge jonge dat versta je toch wel. Maar ik keek eens een band terug van vakantie een aantal jaren geleden en daarop zei ze: ina oepie? ina oepie? en ik zweer je dat ik haar altijd in mijn hoofd netjes hoorde zeggen: mag ik een snoepje, maar ze zei dus gewoon; ina oepie
grappig die woorden die ze toen had..apart he wat ze er voor bedenken..mn buurjongetje zegt ook altijd van die grappige dingen..dan denk je echt hoe komt ie erop om het zo te noemen...
Jeetje lin is alles goed met loïs ik zou ook erg geschrokken zijn! Leuke foto in het park! Tijn en Civan nog maar 6 weken en dan al een jaar pff wat gaat dat snel Cadeau idee: zandbak tenminste dat gaan wij vragen voor Gijs. Mr Q. eindelijk haar en tandjes je wordt al een echt ventje hihi Mamaantje leuke foto's van valentino. Noa beterschap en een dikke knuf van Gijs Eve go girl heel de nacht door geslapen Mad balen van de kosten alleen om dat de buren een betonnen vloer hebben gestort Lekker hoor
Noa BETERSCHAP! knuff Son, beterschap met je verkoudheid (zag ik toevallig op msn hihi) Mad goed van Evi zeg! En lekker dat je zoveel moest betalen Hier zat net een kleine hommel binnen, op de balkondeur, achter het vliegengordijn. Dus ik sla m dood, wip m naar buiten, even later zit er weer 1 Ik heb al gekeken of ze soms ergens naar binnen kunnen komen, maar vind niets... Dus het zal wel toeval zijn, toch? ? ? ? Stel me ff gerust