Ik heb hier iemand in de aanbieding.... super lief maar extreem druk vandaag....... Ga dadelijk ook maar een middag dutje doen denk ik
Hoe is het met Lois... nog ergens last van ? Leuke foto van Evi, en goed hoor dat ze heel de nacht heeft geslapen. En Iman ook weer lekker geslapen.. heerlijk hoor Noa beterschap , hopelijk gaat de koorts vandaag weg.. Zoo Mad dat is balen, kunnen jullie de kosten niet op die buren verhalen. Zeker die buren waarvan der tuin overhoop is gehaald.. lekker zeg als je dan ook op het punt van bevallen staat is dit het laatste waarop je zit te wachten.. Leuke foto trouwens van Yannouck in de bench.. als ze te druk wordt zet je haar toch lekker daar in..hihihh.. grapje ! @ Suusje.. ja grappig zo'n babytaaltje.. en andere mensen begrijpen dan vaak niet dat je je kind ook begrijpt als ze zulke woorden gebruiken.
Nou Valentino slaapt nu helemaal lang met dat uurtje tijdverschil... Ik heb hem vanochtend maar wakker gemaakt.. want meneertje sliep om 10.15 uur nog... En gewoon om 11.30 weer gaan slapen... PFFFFF>> dat kind slaapt marathons.. ik ben benieuwd hoe laat hij wakker gaat worden.
nou na een ochtend stoeien met de hond en er achter aan kuripen, boodschappen doen en weer een boterham eten. Ligt ze nu vredig op haar bedje. Die is dood moe.... dus kan ff opruimen in huis nu.
dankje wle iedereen voor de beterschap wensen.. noa is aan het slapen al de hele dag ff wakker gweest.. haar toen snel gedouched.. daarna is ze weer in slaap gevallen.. arme meid. kmoet nog boodschappen doen, maar vind t zielig om zo met haar naar buiten te gaan,maar kan ook niet een dagje overslaan, want ik heb werkelijk NIETS in huis... hehe toch nog in slaap gevallen tinus...heheh gelukkig maar.. op een gegeven moment zijn ze wel op... 't schijnt ook dat ze nu steeds meer willen slapen overdag, omdat ze steeds meer bewegen.. en dus meer energie verbruiken.. kan jij dat nog herineren suus van vien?.. trouwens suus.. echt lief he die baby-taal.. mn kleintste broertje(net 4 geworden) zei eerst ook allemaal vreemde dingen... alleen zn broer verstond hem( nu 6) die was zijn persoonlijke vertaler... dan riepen we "Walid" wat zegt yesin? hahahaha...erg he
@ mamaantje..hier nog zo'n snurker...gisteren 10.30 uur ...ik dacht ik haal hem eruit hoor haha en vandaag ben ik hem om 10 uur maar gaan halen. hij lag gewoon met z'n duim in zijn mond te chillen... en toch elke avond gewoon netjes om 18.30 naar bed hihi... slaapkont...maar smorgens geen tukkie meer dan hoor (kan geeneens qua tijd al valt hij wel af en toe per ongeluk in slaap in zijn wipper als hij ligt te duimen) en 's middags om 1300 uur is het tijd voor zijn middagslaap
hahaha ja... ! t was echt grappig.... "tie" was namelijk chocola... nou probeer daar maar achter te komen... maar zn grote broer wist precies wat ie bedoelde... !
@ saraah: vien sliep elke dag uit tot 10.15 uur en dan smiddags zo'n 3 uur en een hele poos ook nog om 17.30 uur een uurtje als wij aan het koken/eten waren dan maakte ik haar daarna wakker voor dr laatste fles en dan hup weer dr bedje in maar dat verviel op een gegeven moment dan zat ze met ons aan tafel. Dus toen was het eigenlijk zo zoals Q nu. maar had ze eerder opgestaan dan was er wel een ochtendslaapje geweest. bijvoorbeeld op vrijdag als we naar zwemmen gaan dan moet quinten ook vroeg op en dan slaapt hij om 10.30 ook nog eventjes en dan dus ook smiddags nog. is het nog duidelijk haha...
ja nou idd...voor een ander is het een woord wat je nooit zult raden. maar als ouder weet je het dan vaak omdat het geleidelijk gebeurd en je er bij bent steeds. Maar ik kon me echt ergeren aan mensen die haar niet verstonden haha, terwijl als ik het terug hoor het ook echt kindertaal was, maar als moeder versta je het en vertaal je het automatisch. Net als engels..dat weten we meteen en hoeven we niet in ons hoofd om te zetten in nederlands, maar bij frans ofzo moeten we het echt woord voor woord omzetten en vertalen. hm ben ik nog logisch? ik snap het nog. Jij?
ik hoop dat Noa zich al een klein beetje beter voelt. Slapen is hun beste medicijn. beterschap kleine noa
hahaaha,.. ik wel... maar je hebtgelijk...dat boos worden moet ik nog ervaren hahah kzie dat er hier een meisje van 12 op t forum zit... ze heeft nog niets gepost.. dus misschien gewoon nieuwsgierigheid... maar kben wel ff in shock..