Volgens de ha spuit de kno arts eerst iets in mijn keel om te verdoven, dat je keel wat open staat of zo iets.
Het komt goed hij zal je vast verder kunnen helpen. Heb een foto van mij in mijn album gezet toen ik een maand of 3/4 was
Zal aan je denken Cin! M'n moeder vond eerst op m'n man, maar hoe ouder ze wordt ook meer op mij. Zelf zag ik het eerst nooit zo goed, maar nu ik die foto's weer zag van mij als beeb wel hihi.
Ja veel mensen uit mijn omgeving vind dat. Behalve mijn schoonouders die vinden haar ook veel op Johan lijken.
Misschien is er toch wel uit, maar het is nu zo geirriteerd dat ik het niet zo goed voel. Dus ga toch maar ff laten kijken. Ik ga me zo klaar maken moet er om 14.45 zijn. Misschien tot straks dan horen jullie het vervolg nog wel doei x
Ja laat het maar wten of het gelukt is. Ik ga straks als Yanouck wakker is nog ff naar de supermarkt wandelen. Kip tandori halen... jammie....
ja maar dat hebben schoonouders vaker haha... maar die zien ook bepaalde trekjes van vroeger die hun zoon heeft weer terug in je kindje denk ik. verder... leuke fotoos miran en lief jurkje... ook stoer met een broek eronder . spijkerbroek suc6 straks cindy
halloootje.. Dhani en ik hebben bijna de hele dag geslapen..dhani had vanmorgen 37,8 verhoging en ik had 38,3..pff..maar hopelijk heeft het grieperig zijn nu een keer goed doorgezet zodat ik niet om de week verkouden ben Leuke foto's miran, maar wist je al he Jeetje Cindy ook eng als zoiets in je keel blijft hangen..hopelijk kan de kno arts je ervan verlossen..
wow miran... cyenna lijkt cht heel veel op jou van vroeger... tinus, yanouk trouwens ook... kzal ook eens kijken naar een paar oude fotos van mij, die liggen namelijk bij mn vader. @suus... hoordejij ook net een straaljager voorbij vliegen?... aangezien je niet zover bij me vandaan woont, zou t gekunt hebben.. heb ff boodschappen gedaan en noa slaapt ondertussen weer... nog ff verhoging gecheckt.. 8.7 dus weer iets gestegen @son, jij ook beterschap (K)
Succes Cindy! leuk dat alle beebs op hun moeder lijken! Gijs is een evenbeeld van mij vroeger! Sterkte Son en Dhanie dikke knuf
Halloo.. hier ook weer eens een berichtje van ons! Het gaat hier goed! druk met van alles en nog wat! afgelopen weekend mn paard verhuist van stal , wezen korfballen, op visite, nieuwe zadels ophalen, passen en weer terugbrengen, naar auto's wezen kijken.. eentje gekocht.. en vandaag ff wezen shoppen.. en moet de hele week werken .. pff druk druk druk dus! Met luca gaat het ook goed! begint steeds meer te kletsen, hij zegt nu papa (dada) Sonja en dhani beterschap! Cyenna is echt een mooi meisje
dada vind ik ook zo'n lief woord...hier nog niet gehoord. alleen mama oh trouwens een paard? wist ik niet leuk! sonnie beterschap voor jou ook natuurlijk saraah ik heb geen straaljager gehoord of gezien. maar was net in de winkel dus misschien toen? ze hadden geen ijsbergsla meer dus nu heb ik romeinse sla...langwerpige vorm,...maar voelt knapperig dus zal wel goed zijn. mijn vriend moet vandaag naar school en eet bij zijn ouders, dus vien en ik eten een homemade tonijnsalade met ei kaas cremefraiche tonijn dus en komkommer die ik overigens vergeten ben dus ook niet erin kan doen omdat ik geen zin heb om terug te gaan. Wauw wat een lange zin. watookheelgekisisomaanelkaartetypennietalleenomtelezenmaarookomtetypenomdatjesteedsdeneiginghebtomdespatieintedrukkendusikstopermaarmeeanderswordikgek Vanavond dinsdagavond dus weer een lotte marathon voor mij. nou ik ga vast de salade voorbereiden toedeloe