Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Ja ben ook Temptation Island aan het kijken.
    Dat gaat weer helemaal niet goed komen heb ik wel in de gaten.

Jee Cindy balen meid.
    Sterkte er mee hoor!

Ja, Son hoest?
    Beterschap he!

Balen idd Lin dat je niet zomaar ff foto kan maken.

Miran, veel plezier morgen met zwemmen.
    Ben ook benieuwd wat je bent afgevallen, spannend hoor! Ik duim voor je!

Nou ik ga nog ff tv kijken, spreek jullie morgen wel weer! Fijne avond!

2. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Fijne avond ook Miekie!
    Hihi bedankt alvast voor het duimen, als ik hier op de weegschaal kijk ben ik iig minstens 1 kilo afgevallen :D

Gaan ze nu al de fout in bij TI?
    Gaat al snel haha.

3. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

miranda ben je aan het afvallen?

4. MirandaT

Jaaa is heel nodig hihi :)
    Jij ook?

5. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    goed zo miran ToP!

gaat idd niet goedkomen weer miekie bij temp
    sukkels ook altijd

6. MirandaT

Kwil herhaling :p

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Jeetje cindy is me ook wat met die graat... Dacht jij lekker even een visje te eten ;)

Lin, rot hoor dat je je zoveel zorgen maakt... En een rontgenfoto maken ze idd niet 'zomaar' omdat die straling natuurlijk ook niet goed is... Ze heeft er geen last van, alles is ok, maar kan me voorstellen dat je je rot blijft voelen eronder!

Ik heb ook TI gekeken, komt idd niet goed daar haha... Lijkt wel alsof ze deze keer sowieso mannen hebben gepakt die het met de trouw niet zo nauw nemen...

Miran, herhaling op maandagavond rond 23 uur.
    Donderdag heb ik een probleem, ik kijk altijd ghostwhisperer en nu komt TI op dezelfde tijd :confused:
    HOE KUNNEN ZE DAT NU DOEN?

En Miran, fijn dat Cyenna zwemmen WEL leuk vindt... :)

8. MirandaT

Hahah, dan moet Iman maar een keer met Cyenna gaan zwemmen, dan vindt ze het vast leuk :p

Herhaling zo laat op maandagavond :confused: Red ik niet denk ik haha. Voortaan maar gewoon boven op de slaapkamer kijken dan :(

Ohja is ook handig Lin, kan je het ook niet zien.. Of opnemen?
    Wij hebben geen dvd recorder en de video heeft het ook al lang geleden begeven :(

9. sweetangel100

Wij hebben ook geen dvd-recorder :(

Miran, ik ben bang dat Iman Cyenna het zwemmen dan tegen maakt met haar geschreeuw hahaha

10. MirandaT

Haha ja je hebt idd kans dat Cyenna dan mee gaat doen :)

11. MirandaT

Ik ga slapen!
    Weltrusten en tot morgen!

12. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
  13. Niet meer actief

Goede morgen allemaal,

Zo vandaag weer een prachtige dag.

@ jeetje cindy nou ik wens je donderdag veel succes.

@ lin wat een schade aan de auto zeg.

@ Hoe is het met de zieken...?

@ Ja miranda ik ben ook wel benieuwd of je bent afgevallen.... Maar als je je er goed aan hebt gehouden is het vast geen probleem.

@Sorry voor de rest want ik ben het qal weer vergeten. Zal kijken of ik dat zo nog ff doe. Maar hopelijk gaat het allemaal goed met iedereen.....

Zo straks weer werken en het is druk. Dus vandaag geen zon voor mij. Voor de anderen geniet er maar van.....

tot vanavond en anders tot morgen want ga vanavond nog een keer weer sporten.

14. sweetangel100

Werk ze Tinus!

Iman werd om half 5 wakker omdat ze klem in bed lag. Heel zielig haha... Als troost maar voeding gegeven en toen tot half 8 geslapen samen.

Vanmiddag naar mijn vriendin met dat grote kindje. Heb haar al misschien 3 maanden niet gezien. Volgens mij kruipt ze al.
    Ben benieuwd!

Liefs

15. TellMe

TellMe Niet meer actief

Hier ook 1 die om 5 uur wakker was en bleef piepen en rommelen tot 6 uur. Toen ook maar fles gegeven en toen sliep ze tot 8.

Tinus, werk ze en sport ze !

Ik heb echt nooit geweten dat je gewoon een graat klem kunt hebben zitten, vind het dood eng ! En dan ook nog onder narcose weghalen :confused: Sterkte ermee CIn, we zullen duimen donderdag.

Miran, goed bezig hoor met de WW ! En je moet zeker TI kijken want het zijn me weer figuren :) Wel jammer dat het tegelijk met Froukjes mannen komt maar ik kies dan toch voor TI.

Ik ga vanmiddag met schoonzus en schoonmama naar het confectie centrum. Dus ik ga weer kopen Lin ! YESSSSS :p

Hoest nu met Noa ? En is Dhani nog verkouden ?

16. sweetangel100

Oehhh Lin goeie!
    Dan kom je misschien toch weer bij me op 1 :)

17. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    goood morning... !

@ in.. gezellig hoor... wel wat overlaten in je portemonee he... ;)

nou met noa gaat het al een stukje beter.. net ff getempt en het was 37.9 dus al lekker onder de 38..
    ze is ook een stuk vrolijker...

ik ga vandaag naar mn mammie...
    kmoet namelijk weer bellen voor het CWI... want ja dat is een geregel...

en ik wil ook wel weten of de WW echt werkt, want ik ga morgen ook heen.. NU wel !

hey hebben julie t nieuws gezien over die apen die niet meer van hun rots willen?.. ze zitten daar met zn allen... ze willen niet eten, drinken, en spelen...enzo... heel vreemd. t was ookal een keer in 1994 en 1997 t duurde toen 4 dagen.
    ik vraag em af waar ze bang voor zijn.

18. MirandaT

He goeiemorgen!

Tinus, werk ze!
    Saraah, succes met het CWI (of kan ik beter zeggen sterkte ;))
    Iman en Noa weer zo vroeg wakker.. Ik kon 'uitslapen' tot kwart over 8 :)
    Lin, veel plezier met shoppen! En andere Lin veel plezier bij je vriendin! Foto's maken he ;)

Niets over die apen gezien/gehoord Saraah?

Ik ga ff spulletjes inpakken en dan naar het zwembad.

Doeii

19. MirandaT

Ohja en gelukkig gaat het nu beter met Noa!

20. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hallo Lieve Mama's,

Ik heb even me camera meegenomen zodat ik ff ken laten zien dat ons manneke idd staat :p:p

Filmpje is nog niet gelukt me batterijen waren leeg :(

Afgelopen zaterdag 24-03-07 is me neefje Pietje geboren!

Me nicht heeft na 6 dagen overtijd weeen gekregen en heeft alles precies zoals ik gehad, Weeenopwekkers vliezen doorgeprikt en rond dezelfde tijd een ruggenprik. Maar helaas bleef ze op 7 cm hangen!

Ze had al 2 nachten niet geslapen en kon dus echt niet meer. Ze kreeg koorts en moest dus antibiotica maar de kleine kreeg dit dus ook binnen en moest ze met spoed een keizersnee!

Pietje lag de eerste dagen nog in de couveuse omdat hij de medicijnen ook binnen had gekregen en niet wilde eten. Ook had hij vruchtwater binnen gehad en dachten ze dat hij erin had gepoept.

Maar gelukkig is hij nu uit de couveuse en maakt het goed als goed is mogen ze donderdag na huis!

Pietje is 48 cm en bijna 6 pond

Echt heeeeel vreemd om dan het zkh binnen te komen waar ons manneke ook ter wereld is gebracht en zo'n klein poppetje hihi

Lijkt dan voor ons zolang geleden ;)

Share This Page