Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hoi, ik gebruik ook de aventfles voor Lina. Met 2 druppels erop. Ik dacht juist 1 druppel=1maand, 2druppels= 2maanden etc. Maar tot nu toe gaat het wel goed.denk dat ik over een tijdje die met 3 druppels ga uit proberen. :)(druppels bedoel ik die gaartjes mee :) )

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hai youdia.welkom!

3. Niet meer actief

Hoiiii meiden.

Zag dat er twee nieuwe meiden meekletsen hier.Welkom :)

Jeetje Miekie.in de buggy :confused: wat gaat dat snel zeg.ben ook wel nieuwgierig.dussuh wel ff fotootje he ;)
    Thanx voor je berichtje in het gastenboek.lieffffff :D

Ik weet trouwens niet wat er met Dhani aan de hand is hoor.sinds vorige week zondag dronk hij super slecht.vrijdag nieuw speentje gehaald van difrax een maat groter, want naar mijn idee kostte het hem moeite om uit die kleinere speen melk te krijgen.hij deed ook ruim een half uur over flesje.had ie net 90 cc naar binnen en dan moest hij niet meer.nu drinkt hij wel weer goed.maar af en toe.zeg maar bij drie van de vijf flesjes kwakt hij er zoveel weer uit.echt een golf melk.dus niet een mondje.er gaan onwijs veel spuugdoekjes doorheen ineens.zelfs na een uur komt er nog uit.lijkt me niet normaal toch?hij heeft ook dat als hij drinkt dan loopt hij ineens rood aan en gaat helemaal hyper doen en keihard krijzen.ook laat hij constant boeren.dit deed hij voorheen helemaal niet.
    Hebben jullie idee wat dit kan zijn.
    hij krijgt nu om de drie uur voeding.we bieden hem 180cc water met zes schepjes aan.ene keer drinkt hij dit wel op.andere keer ongeveer 150 cc.hij zit op vijf voedingen per dag.

Ik moet morgen zowiezo naar het cb.wordt ie weer nagekeken door een arts.ga het zeker voorleggen want dit is niet gezond volgens mij.ook krijgt hij zn prikjes weer.ben benieuwd.

Oja hij is vandaag voor het eerst naar verjaardag geweest.hij werd door best veel mensen vastgehouden en vond het prima.lekker gelachen.tussendoor geslapen in campingbedje.dus ging allemaal goed.

Over twee weekies gaat dhani een nachtje logeren bij mn ouders en zusje.ga ik met mn vriend uit eten.yeahhhhh.maar vind het wel moeilijk hoor.maar ja moet er een keer aan geloven he haha.

Nouuu we gaan ff de hondjes uitlaten en dan naar bed toe.is t weekend alweer voorbij :( gaat dat snel zeg.

trusten allemaal

4. Niet meer actief

Oja en wat goed van Lois.gewoon al omdraaien.wordt ook al een grote meid he ;)

5. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Wij gaan zo ook maar op 1 oor! Maar denk dat Tijmen nog wel daarvoor wil eten.ff afwachten!

Slaap lekker allemaal!

6. Niet meer actief

Zo Zo Dames, ben een paar dagen niet aanwezig en jullie kletsen er maar wat oplos. Maardat geeft niet. Heb nog niet alle berichten gelezen.

Maar miekie het gaat wel snel met tijn nu al in de kinderwagen. Jeetje mina zeg.

Yanouck past er ook nog maar net in. Dus het zal voor haar ook wel niet meer zolang duren. Maar goed zolang ze het nog volhoudt doen we dat gewoon.

We zitten nu lekker in Groningen. Vanmorgen ff met Johan alleen de stad groningen in geweest. Kon mijn moeder ook ff oppassen. En morgen gaan we nog ff winkelen. Want we hebben hier een leuk winterjasje gezien voor haar.

En dan maandag avond weer lekker terug naar huis.

Nou meld me morgen wel weer. Weltrusten allemaal

7. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik heb nieuwe foto's in mijn album staan. wat wordt ons mannetje groot zeg. Morgen naar het CB. ik denk dat hij toch wel weer erg gegroeid is.
    Het lijkt niet echt meer een baby.hihihi.

8. Niet meer actief

Dat is ook al weer een hele vent zeg. Wat groeit die snel zeg. Maar wel een mooi mannetje hoor mamaantje.

9. TellMe

TellMe Niet meer actief

Sonnie, ik heb dus precies hetzelfde probleem met Loïs met dat drinken. En ook sinds ik ben overgestapt naar de nieuwe (3 gaten) spenen. Dat had ze voorheen nooit. Geen gehik, geen gespuug en nu dus wel. En ook inderdaad ineens huilen soms tijdens het drinken, uit het niets. Ik denk zeker dat het dan komt door de 'snellere' speen. Ze drinken nu denk ik ineens te vlot door en dat breekt ze op. Ik had ook het idee dat Loïs met die speen met 2 gaatjes veel te hard moest werken en ze deed er toen ook echt 25 minuten over en nu ineens maar 6.

Wel balen want ik had alle (6 stuks!) 2 gaten spenen alweer weggegooid . Dus maar weer nieuwe halen :)

Miekie, Tijn is echt groot geworden pfff nu al in de buggy het gaat echt zo snel ! Dus nu zit je op zijn kruintje te kijken i.p.v. face to face in de wagen. Echt gek lijkt me dat inderdaad. Ik heb soms dat ik gewoon ergens tegenaan loop of een groen stoplicht vergeet omdat ik continu naar Loïs zit te kijken en te lachen tijden het lopen :)

Ow enne mamaantje, die nieuwe foto's van Valentino zijn echt leuk weer :) hij is ook echt een grote vent !

10. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Er gaan gewoon twee schepjes nutrix door zijn laatste fles, en daar zit 210 cc water met 7 schepjes nutrilon forte in.
    Hij krijgt 4 flessen waarvan een met pap, en dat sinds 3 dagen.

11. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Tinus. ja hij groeit echt heel hard. maar Yannouk toch ook.
    En dan krijgt hij nog niet eens groente en fruit. hoe hard gaat hij dan groeien. :(

12. Niet meer actief

Nou inderdaad ik ben benieuwd hoe hard het dan gaat. We zullen het nog maar ff afwachten. Zeg ik ga lekker op bedje.

Weltrusten en tot morgen misschien wel weer.

13. TellMe

TellMe Niet meer actief

En het lukt me nog steeds niet om wat nieuwe foto's te plaatsen . deze comp heeft echt zulke rare kuren en vroeger kon ik het gewoon zelf grrrr

Kan het niet uitstaan dat ik niet meer zelf een gemaakte foto kan verkleinen zodat ik em hier kan uploaden ! Hoe moeilijk kan dat nou zijn ! :evil:

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ïman drinkt nog steeds uit dezelfde fles, maar zij heeft dat sinds 3 dagen ook Sonnie.
    Onder het drinken begint ze opeens te schreeuwen. Ze krijgt 150 cc en 5 schepjes en ze drinkt sinds een dag of 3 maar 100 cc op, daarna schreeuwt ze en als ik de speen in haar mond terug doe doet ze wel haar mond dicht, maar zuigt niet meer. Als ik m dan weer eruit trek, krijst ze weer :confused:
    Tsja ik weet t ook niet wat het hier is.
    Zou ik misschien nu een andere speen moeten proberen? Ze krijgt friso comfort en die krijgt ze niet door elke speen heen gezogen haha.

15. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Sweetangel. wat heb jij een gave banner.
    Hoe doe je dat ?

16. sweetangel100

Zo hier ben ik midden in de nacht haha. Iman was even vergeten dat we de afspraak hebben dat we 's nachts slapen! Maar het is haar vergeven :)
    @ mamaantje: ik heb me aangemeld op www.pspforum.nl en daar heb ik dat geleerd :)

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    wauw wat een stoere bink is valentino al. die met dat kleed haha.ik zie jullie die echt al maken hihi wie zat eronder verstopt?

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hallo Dames,

Ook ik ben er weer eens. Moest ff wat bijlezen idd. Helaas, had wel willen komen maar me moeder zit alweer vanaf donderdag thuis dus helaas ken ik er dan gewoon niet op want ze blijft werkelijk van smorgensvroeg tot diep in de nacht erop zitten!

Sonnie! Zeg maar tegen je mannetje dat de kaartjes zijn uiitverkocht voor doordeweeks! Je gaat mooi 4 november ;);) hahaha

Miranda idd draakje is van er was eens.

Mama keejb heeft echt een ***weekend achter de rug. Ons kleine mannetje is werkelijk hoe zal ik het in een goed woord noemen ?!:S

Hij is het hele weekend weer aan het huilen, zelfs in de nacht. Dat trok ik dus echt niet! Ben al zolang van die nachtvoedingen af en dat ik er snachts uit moest dus die ritme zit er helemaal niet meer in! Dus met zeer slapende ogen uit bed gegaan.

Hoopte dattie er niet aan zou wennen. Maar ja hoor. Kon er vanacht weer uit. Meneertje had zijn hele bed onder geplast en met klap op de vuurpijl kon ik nog een nachtvoeding gaan maken Grrrrr!

Weet echt niet waar die de laatste daagjes last van heeft maar hij dramt de hele tijd, valt amper te sussen en zich even vermaken wiltie ook al niet.

Ik ben op de maandagochtend uitgeblust. Kan wel de hele dag door gaan slapen :(:(

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hey. ik zag ook een juli topic? stoppen we met deze? snap t ff niet . heb misschien wat gemist hoor haha

20. sweetangel100

Nee Suus, we stoppen niet met deze haha
    Wij kletste nog steeds onder bevallingslijst en van Lotte mochten we hierheen verhuizen ;)

Deel Deze Pagina