Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    Goede morgen..!

@ lin... kut hoor van iman dat zo uit har mum is... :(
    hopelijk ishet snel over...

@ lin ja misschien dat ze d8 van oh ja papa breng me naar bed, ik ga nu slapen..? wel grappig
    of wilt ze extra graag bij jou zijn, en niet naar bed?

tis hier rotweer.. het regent aan 1 stuk door..

noa heeft wel aardig geslapen maar was om 6 uur wakker... zij is ook niet helemaal haar zelf in haar doen en laten.. zeuren en huilen en doen... khoopte eerst nog dat het door de koorts kwam... maar ze is gewoon weer lekker bezig.

oh ja lin..
    wat betreft dat sprongetje.. dat is toch gewoon rond de 8 maanden, t zou ook gewoon nu kunnen beginnen lijkt mij?

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman ligt nu te slapen... Zal idd wel t sprongetje zijn Saar... af en toe wordt ze wakker, huilt een paar keer en slaapt verder... Pfff

3. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Goedemorge,

Ik ga zo even bijlezen maar eerst even de cijfertjes,

Gijs was nu 9260gr en 69,5cm en hoofd 45,6 gewicht en hoofd omtrek waren keurig op de middenlijn maar zijn lengte was op de onderlijn van de curve. Ze gaan het nu wat beter in de gaten houden!

Verder is hij weer goedgekeurd als vrolijk baasje hihi.

Gisteren lekker veel gewandeld even lekker geprofiteer van het weer, en buiten gespeeld vond hij erg leuk!

Vandaag lekker een vrije dag dus ik hoef pas maandag weer te werken heerlijk

Miran goed gedaan 2,7 kilo pff knap hoor!

Ik ga nog even verder terug lezen

4. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    balen lin dat iman zo huilerig is hopelijk is ze snel weer in haar oude doen. sterkte

5. Niet meer actief

Zo heb al weer 45 min gewandeld en een halve liter water op. Ga nu Yanouck ff fruit geven en dan lekker zwemmen kijken....

6. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    goed bezig Tinus ;)

7. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    zwemmen KIJKEN tinus hihi... dus jij doet ook aan sport op mijn manier :D

8. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    goede cijfers dus weer van Gijsje... en stel hij blijft wat aan de kleine kant, wat willen ze daaraan doen dan? omdat ze erop gaan letten bedoel ik? kunnen ze er dan wat aan doen?

9. Niet meer actief

ja inderdaad.... nou heb zelf altijd gezwommen en dan blijft het toch trekken.

Gijs goede cijfers jonge....

10. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Suus ik heb geen idee dat is wat ze zeiden, maar ja ze kunnen hem moeilijk oprekken :D

11. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hihi nee zo zat ik ook te denken haha

12. Niet meer actief

Hihi die Gijs..t is ook een echte Gijs he..hmm lekker vaag maar jullie snappen me wel toch ;)

Lastig Lin dat ze bij dr papa wel wil slapen en bij jou niet overdag :( Idd mis. wat suus al zei iets van een ritueeltje..Wij doen dat hier ook altijd en of het werkt weet ik eigenlijk niet omdat we het al vanaf het begin doen..

13. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    lindaaa ik zou je nog even die kast in de keuken laten zien...
    heb effe hele keuken een beetje geprobeerd te fotograferen zodat je een idee hebt hoe die staat ;)

14. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
  15. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
  16. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    tot zover de keuken :)

17. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    vrolijke keuken suus!

Sonnie het is een echte gijs (holle bolle) haha

18. Niet meer actief

Ik heb vandaag echt een dipdaggie zeg maar..wordt helemaal gek van mezelf..heb vandaag ook weer zo'n dag dat ik mn oude werk mis en mn oud collegaatjes..kreeg vanmorgen ook weer een lief mailtje van ze en dan mis ik het allemaal nog meer en wil ik dolgraag weer werken..vind het leuk om met dhani thuis te zitten en vermaak me op zich wel..maar het is wel bijna elke dag hetzelfde..schoonmaken..wandelen..de was doen..vriedinnen zie ik doordeweeks niet omdat ze ook allemaal werken..beleef geen moer..als steef uit zn werk komt heeft hij tenminste wat te vertellen..als ik buurvrouwtjes spreek gaat het negen van de tien keer alleen maar over de kids..
    Niet dat ik het vervelend vind om met dhani thuis te zitten..maar mn wereldje is zo klein geworden nu :( en dhani kan zich op zich wel zelf vermaken..maar met de verkeerde dingen..aarde uit de plantenbakken halen..de blaadjes van de planten aftrekken..keukenkastjes opentrekken..watterbakken van honden omver gooien en ga zo maar door..ben de hele tijd met hem in de weer..gelukkig slaapt hij dan nog wel tussen de middag meestal drie uurtjes..maar dan ben ik vaak bezig met het huishouden omdat ik daar geowon met hem niet aan toe kom als hij wakker is..
    Sorry voor mn geklaag maar moest het ff kwijt..steef heeft het ook al moeten ontgelden..had hem een sms gestuurd dat ie het maar bekijkt dat ik thuis zit dat ik weer ga solliciteren..dat ie maar opvang regelt voor dhani..achteraf heb ik er dan weer spijt van want hij kan er ook allemaal niks aan doen..maar toch..
    :( :( :(

19. Niet meer actief

gave keuken suus..leuke kleurtjes..

20. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    geeft niets sonnie soms is het zo lekker om alles van je af te schrijven.

En ik kan me goed voorstellen dat je het werken mist of iets voor jezelf hebben mist!

Share This Page