Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ohhh Son ik snap het zo goed ! Ik heb precies hetzelfde ! Het is zo saai iedere dag hetzelfde ritueel, zeker als je altijd gewerkt hebt. Mijn collega's waren ook mijn vrienden en toen we allemaal wegmoesten vanwege die reorganisatie was dat ook echt een drama. Je mist gewoon die contacten he ! Wereld is superklein geworden en tuurlijk ben je gek op je kleine man maar pfff het is gewoon saai soms ! Kun jij weer terecht op je oude werk of wil je iets nieuws zoeken ? Ik weet ook nog steeds niet wat ik wil :( Ergens opnieuw beginnen is ook eng.
    Steef snapt het heus wel joh en je moet toch ff je ei kwijt, en dat kan natuurlijk ook lekker ff hier :p

2. Niet meer actief

Ja sonnie dat geeft toch niet. Schrijf het maar van je af. Daar zijn we gewoon voor.
    Ik snap het wel dat je weer eens wat anders om handen wil hebben....

Leuke keuken suusje..... Vooral die kleurtjes.Echt gaaf.

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ik had dat vien ook op een gegeven moment Son, en ben toen ook weer op oproepbasis gaan werken. dus wanneer ze me vroegen en ik zin had dan nam ik het aan en soms wees ik het ook een poos af als ik geen zin had. Maar ik snap je heel goed. Nu op dit moment heb ik het overigens juist helemaal niet. Maar vien is groter en kun je al lekker mee kletsen...vriendjes/vriendinnetjes over de vloer. heen en weer een paar keer naar school. dus mijn dag vliegt om. Misschien toch dat bij telsell doen anders? en dan proberen of je ouders of zus hem willen opvangen mocht steef het niet op tijd redden en in de file staan.
    Een kennis van mijn schoonmoeder belt van huis uit mensen op...of iets in de stad parttime in het weekend op zaterdag en 1 a 2 dgn in de week? komen nu zoveeeel winkels bij steeds. offff uhmmmm jah

4. TellMe

TellMe Niet meer actief

Fijn dat Gijs het zo goed doet en hij gaat vast wel snel de hoogte in ;)

Suus wat heb je toch een gaaf huis ! De inrichting is zo leuk :) de kast staat ook echt gaaf joh in de keuken 8) Crea mens ben je ;)

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    thankx Lin...er past een hoop in ook :D opgeruimd staat netjes hihi (ben een verstopallesinjekastenenlaatjesmens)

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Quinten duimt heel gek trouwens...hij doet zijn vingers niet om zijn neus maar gewoon gespreid...en als ik dan over zijn handpalm wrijf moet ie giechelen

7. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ik heb ook nog veel contact met ex collega's maarja die werken allemaal weer ergens anders en hebben ook hun ding, dus doordeweeks afspreken zit er niet in. En ik heb wel een vriend die wisseldiensten heeft en langskomt maar dan gaan we ook met de kinderwagen naar buiten. Dus inderdaad, je beleeft geen reet :( Als ik ga wandelen zie ik in het park ook wel andere mama's maar ja dan gaat het inderdaad alleen maar over poepluiers en andere kinderdingen. Dhani is ook druk en actief en je komt dan nergens aan toe. Zo herkenbaar. Als je de was ophangt halen zij het er weer af ... En het kan nog erger Son, Loïs slaapt helemaal niet overdag ;)

Nee maar serieus, het is soms echt verrot moeilijk en ik hoop dat er snel een oplossing voor jou komt. Misschien iets voor 2 dagen in de week en dan dat ja vader kan oppassen ? Of toch een opvangadres zoeken ? Avonduren is ook weer zoiets, dan zie je je man nooit meer .....

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nou laatste foto... van mijn slanke den mr Q ;)
    fopspeen snapt hij niks van...gaat ie mee spelen. hier heeft ie ook zijn nieuwe schoentjes aan. heb ze ook in het lichtblauw gekocht in een maat groter

9. Niet meer actief

die schoentjes zijn echt gaaf suusje...

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja he..ik vind ze leuker dan die met slofzool zeg maar...maar komt omdat ik dit model zelf ook altijd neem...en hou wel van dingen voor grote maar dan bij kleine ;)

11. TellMe

TellMe Niet meer actief

Tis een lekker menneke hoor die Q :) En de Adidasjes rulen !

12. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

wat een leuke fotos :D

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    linda ik snap de ballen van pokeren zeg... ze waren in veendam steeds aan het pokeren en check vloog regelmatig om mijn oren haha...heb me er niet aan gewaagd nog, maar weet jij een site waar je het spel kunt spelen zonder in te moeten zetten? gewoon om het een beetje onder de knie te krijgen? de regels

14. Niet meer actief

Thanxx jullie zijn lief! ;)
    Ik weet gewoon niet wat ik wil..en daarom wordt ik ook zo gek van mezelf.. :(

Ahh lief hoe Quinten duimt..

15. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    stoer ventje die Mr Q met zijn nieuwe schoentjes! gijs duimt ook op die manier suus

16. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ik heb je PB gestuurd met een adres Suus. Er zijn jammer genoeg niet zoveel NL sites waar je kunt spelen. Volgens mij staat er ook uitleg van Texas Hold Em poker (das de meest gespeelde variant) op www.veronicapoker.tv

17. Niet meer actief

Lin mijn collega's waren ook mijn vrienden..alleen idd afspreken doordeweeks lukt gewoon niet..ze hebben hun werk..
    Ik kan wel terugkomen bij mn oude werkgever maar kan geen vaste dagen krijgen..verschilt dan per week..eigenlijk willen we gewoon een vast rooster dan dat dhani ook weet waar hij aan toe is..
    Tell sell is ook geen optie omdat je al om vijf uur moet beginnen..mn ouders en zusje werken ook allemaal tot vijf uur en half 6..
    In het weekend wil ik eigenlijk niet werken omdat we dan gewoon met zn allen leuke dignen gaan doen of op visite enz...
    Het is gewoon zoooo lastig :(
    I kben gewoon een zeur..
    Ik kan ook terugkomen bij mn baas voor mijn vorige baan..is bij de bank..kan je nl avonddiensten draaien..maar dan moet je al om half 4 beginnen..weer zelfde probleem waar laat ik dhani :(
    en morgen vind ik het weer helemaal geweldig thuis zitten met dhani..het is zoooo dubbel..lijk wel een gefrustreerde huisvrouw haha..maar zo voel ik me vandaag wel :p

18. Niet meer actief

t is wat met dat pokeren allemaal haha..straks hebben jullie er allemaal een nieuwe verslaving bij :p Ik snap er de ballen van hoor van dat pokeren..

19. TellMe

TellMe Niet meer actief

Je bent geen zeur ! Je wilt het gewoon goed geregeld hebben en met een kleine moet je dat dus allemaal van tevoren plannen ! Das toch logisch. En dat van die weekenden heb je helemaal gelijk in dan doe je juist samen de leuke dingen en als jij dan moet werken is dat ook niet leuk.

20. Niet meer actief

\:D/ de babybanz en bandana zijn binnen en ik had het pakketje eerder in mn handen dan de honden :D

Deel Deze Pagina