Son ik geef je groot gelijk dat je geen weekenden wil werken. En dat je alles goed geregeld wil hebben voor Dhani is ook logisch. Ik heb idd ook voor vaste dagen gekozen zodat Gijs weet waar hij aan toe is. Je komt er vast wel uit! en praat er over met steef misschien heeft hij nog ideeen. Mannen kunnen je soms versteld doen staan
ooohhhhhhh stiekemerd...ook weer een extra bandana...boef thankx voor de site linda gijs ook zo taat, en moet ie ook lachen als je zijn handje kriebelt...moet je eens proberen. Miekie hoe duimt Tijn?
Yanouck is al weer uitgeslapen. Maar lag ook al om 12 uur op bed. ze was zo moe. Maar drom ga ik nu nog ff een stukje wandelen
T is best lekker weer tinus om te wandelen..niet dat het zonnetje schijnt, maar is niet koud ofzo..dussuhh wandelse Dhani duimt helemaal niet trouwens..
Hallo! Wat een mooie foto's van onze Q! Mogen ze dan al schoentjes aan met harde zool? Die hebben wij nl ook alleen dan meet zilveren strepen. Tijn duimt al heel lang niet meer. Hij slaapt alleen s middags soms met zn speen. Verder niet tenzij hij erg jengelig/moe is. Wat een goeie cijfers van Gijs. Het groeien komt vanzelf wel hoor! Miranda, wat ben je goed bezig zeg! Echt super, mooi begin hoor! Ik drink standaard 3 flesjes water per dag. Ben t al helemaal gewend. Lin hoe is het nu met Iman? Hopelijk is het gauw weer over! Al wat ontdekt in haar mondje?
Son, ik kan wel snappen dat je graag wat anders wil gaan doen. Alle dagen thuis zitten is ook niet aan mij besteed. Wie weet kan je wat geschikts vinden! T wordt hier nu ook wat bewolkter, maar wil strax toch nog even fietsen. Tenminste als het rond half 5 nog droog is.. Tinus, ook goed bezig he met wandelen en water drinken! Gaat goed zo! En verder weet ik t niet meer..........................
Wel grappig trouwens dat Valentino het nu te druk heeft met zn motoriek. Dat babbelen komt strax wel weer.
Hello, Ik ben nu bij mijn moeder, dat is beter want de laptop bij mij thuis heeft kuren en die valt steeds uit *zucht* ... Son, kom maar hier lekker zeuren hoor... Ik heb het soms ook n beetje, maar ik heb altijd mijn mama, omdat zij alleen in de avonduren werkt... En meestal als ik een baaldag heb is het op de dinsdag (dan heeft zij om de week vergadering). Iman ligt te slapen in de kinderwagen, mijn moeder had migraine en wilde even een rondje lopen, de buitenlucht in, is Iman in slaap gevallen Ik heb net nog leuke rompertjes/pyamatje/slabbertjes/slaapzakje voor mevrouw gekocht van bambino bij kruidvat. En ook de slofjes van 10 euro. Hier hadden ze ze wel Mad, wil je ze hebben dan koop ik ze je en stuur ik ze op, ze kunnen wel in een envelop hoor! Ze hadden wel alleen nog S en L (maar volgens mij bestaat M niet hihi) Ik snap ook niets van pokeren haha, maar ik ben daar denk ik ook heel slecht in Trouwens toen Iman druk was met leren rollen enz brabbelde ze helemaal niet meer en toen ze dat onder de knie had begon ze weer... Ze kunnen maar 1 ding tegelijk he En goede cijfertjes van Gijs... Ja idd wat willen ze doen als hij wat klein blijft hahaha
O leuke spulletjes weer bij het Kruidvat dus. Hmm, moet ik daar morgen ook maar weer eens kijken. Ik heb vanmorgen een slaapzakje bij de Hema gekocht. Nu een van 90cm die van 70cm is hem te klein aan het worden qua lengte.
Hier ook 90 cm Miekie. Iman is 68,5 cm en die van 70 passen haar nog net, maar als ze zich helemaal strekt is het zo krapjes. Ja de kruidvat bij mijn schoonmoeder in het dorp had de spulletjes niet binnengekregen Maar hier bij mijn moeder gelukkig wel. Even zoeken dus
heey miek...het zal denk ik misschien wel zo zijn dat het wordt afgeraden hoor. Vien had ze ook al vroeg en die heeft ook leren lopen haha en staat gewoon recht op dr voeten. Dus ik vind het best... Zilveren zijn inderdaad ook erg gaaf!
Ben ook benieuwd hoe lang Tijn nu is, vorige x was hij 70cm. Mss kan ik m strax wel even proberen te meten. Omdat het slaapzakje wat te klein wordt, die is natuurlijk 70cm maar hij ligt er niet met zn hoofd in he, haha. Ik vind ze ook erg gaaf Suus! Waar heb je ze gekocht?
Cindy, hoe is het nu met je? Is de graat verwijderd? Hmm, ik ga zo markreelfilet op brood eten, hopelijk zitten er geen graatjes meer in... Helaas niet meer gefietst. T begon te regenen en onweren.
Ja wordt idd afgeraden een harde zool... Pas als ze 6 weken lopen... Spreekt het CB Miekie, Iman ligt er ook neit met haar hoofd in hihihi zou een gek gezicht zijn Maar toch trekt de zak strak als ze haar benen strekt. Jammer dat je niet meer bent gaan fietsen... Hier nog geen regen gehad, alleen heel vroeg vanmorgen. Iman had net na haar eten de 3e (!) keer vandaag gepoept. Ze was weer helemaal doorgelekt, zucht. Toen ging ik haar douchen en lag ze op de badkamer op de commode te spelen en onder het spelen spoot ze er nog even wat uit Zo ver dat de spetters in de douchebak zaten Dus ik roep mijn man, ik de commode verschoont en alles schoon gemaakt, laat ze een poepje en spettert ze nog wat op de badkamermat Hahahaha dus ik heb zo heel wat te poetsen en te wassen
haai y'all Jakkes lin... was is iman een viespeuk ik heb vanmiddag mn foto's opgehaald.. ze zijn zo mooi geworden, maar kmoet ze nog inscannen.. noa ligt te slapen, en ik ga zo naar de WW.. maar kmoet haar zo weer inpakken, want ik ben bij mn moeder, en remy past op.. dus moet ik naar huis... klopt t nog? oh ja suus .. READ YOUR MAIL !
Zoo ik ben ook er ook weer.. Was lange dag.. Terugweg half uur in de file gestaan Totaal 2 uur in die auto gezeten op de terugweg.. Gezellig Kan wel slapen hihi. Gave foto's van je keuken Suus! En voor Quinten, wat een schatje ook! Cyenna gaat ook lachen met dat kriebelen op dr handje, vooral als ik haar handjes af doe met een nat doekje Son, dikke knuffel voor jou! Gijs, heeft ook weer mooie cijfers! Saraah, ben benieuwd naar de foto's! En succes bij de WW! Lin, hopelijk is Iman ook snel weer de oude.. En andere Lin, mag ik ook die site? Sorry als ik iemand vergeten ben Ik ga ff Cyenna fles geven en naar bedje doen. Doeii