Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb het echt even gehad hoor...
    Ik sleep al 4 dagen met een huilend zeurend schreeuwende jengelend kind die niets wil en alles wat ik doe is niet goed genoeg.
    Ik kom thuis nadat ik bij mijn moeder geweest ben, mijn man is film aan het kijken op de bank, ik ga koken omdat hij om 18 uur moet werken, Iman huilt, ik geef haar tussendoor eten, hij kijkt gewoon door, ze huilt, ik troost haar tussendoor.
    Hij eet, staat op en gaat werken...
    De woonkamer ligt vol was, de afwas staat in de keuken, Iman heeft de badkamer ondergescheten, er is was die gedaan moet worden van wat Iman ondergepoept heeft en ik ben doodmoe en Iman lag in de bed hysterisch te huilen, dus ik heb haar nu bij me genomen en even met haar meegehuild...

Sorry voor mijn gezeur :(

2. TellMe

TellMe Niet meer actief

Pfffffffff Lin das heavy ! Mannen ](*,) Wat een &*&^^#% dat ie je niet ff helpt dan !
    Ik hoop dat het meehuilen ietsje heeft opgelucht ? Balen hoor zo'n rotweek, sterkte meis :thumup: Maaarrr je bent in ieder geval wel een topmama vind ik =D>

Slaapt ze nu ? Ga dan eerst ff lekker iets doen wat je leuk vindt of desnoods bankhangen of hier nog ff spuien ;)

3. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Lin, jij ook een dikke knuffel!

4. TellMe

TellMe Niet meer actief

Oh ja Miran, leuke foto van Cyenna met dr haarband :thumup: staat haar echt leuk.

Suus hebbie al gepokerd ;)

5. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Arme Lin en Iman, heb wel met jullie te doen hoor!
    Lijkt me niet mee te vallen als ik dat zo hoor.
    Van Tijn en mij een hele dikke knuffel voor jullie!
    Hopelijk is Iman gauw weer de oude.

Jee Miran wat heb jij lang in de auto gezeten zeg, pfff wat een lange dag!
    Maar slapen kan nog niet he....strax weer TI.

Ik sluit af voor vandaag, morgen weer werken.
    Spreek jullie morgen wel weer!
    X Miek!

6. sweetangel100

Thanks meiden... Het meehuilen heeft wel opgelucht... En ik heb hem net gebeld en gezegd wat ik vind, dat lucht natuurlijk ook op ;)

En Iman ligt hier op de grond te schaterlachen en dat maakt ook weer een hoop goed :D

Hij zegt natuurlijk: je had het moeten zeggen. Maar ik denk dan: zie je niet dat ik hulp kan gebruiken?

Een beetje afleiding is wel fijn, ik hoop dat het snel voorbij is. Volgens mij heeft ze 2 bobbeltjes onder, dus hopelijk komen de tanden er snel door *zucht*

Soms heb ik het idee dat ik niets goed kan doen bij haar, omdat ze om alles jengelt en zeurt de afgelopen dagen.

HEt gekke is dat ik zeker weet dat als deze periode dalijk weer voorbij is ik me niet meer kan herinneren hoe ik me nu voel :)

Maar ja nu voel ik me 'zo' en het is heeeeeeel fijn om jullie te hebben *knuff* :D

7. sweetangel100

Miekie, fijne avond en werk ze morgen!
    Dikke knuff terug aan jullie :)

Vanavond weer TI ja... Ik heb besloten om ghostwhisperer maar over te slaan vanavond *zucht* hahaha

8. TellMe

TellMe Niet meer actief

Jaaaa straks lekker TI kijken Lin en verstand op 0 ! En geloof mij, Iman is ECHT WEL blij met jou, ze zit gewoon even niet lekker in haar vel :)

9. TellMe

TellMe Niet meer actief

Miek, werk ze morgen :)

10. MirandaT

Werk ze Miek!

Ik ga zo op bed TI kijken hihi. Val ik vanzelf onder de reclame wel in slaap :)

Misschien dan toch de tandjes Lin, als je van die bobbels voelt!
    Hier nog steeds nix :p

Ik ga (weer) Lotte ff kijken.

11. sweetangel100

Ik hoop dat als het tanden zijn ze snel doorkomen en ik hoop dat als het een sprongetje is ze gauw gesprongen is :)

Ze is net tijdens de fles op mijn schoot in slaap gevallen en heb haar zo kunnen overhevelen naar bed ---> Rust pffff...

Ik heb een heleboel nieuwe foto's in mijn album gezet! Ook van gister, op bezoek bij mijn vriendin!
    Nova is 3 weken jonger dan Iman en is 70 cm en bijna 10 kilo haha... En Iman 68,5 cm en misschien net 7 kilo :)

Nu ff gtst kijken...

12. MirandaT

Mooi meisje is ze toch he! Die met die slipper haha. Slipper is bijna even groot als Iman :)

Ohja Cyenna is vandaag 10 maanden \:D/

13. sweetangel100

PRoficiat met Cyenna! Hoera! :)

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    leuke fotoos lin2....echt heel leuk!

feli cyenna...nog 2 maandjes en dan jariggggggg

15. Niet meer actief

gefelicteerd met Cyenna... ja over 2 maandjes al weer een jaar. Wat gaat het allemaal snel.

Mooie foto's lin. Die met die slipper echt super.
    Hoop voor je dat ze lekker doet slapen vanacht dat je ff kan bij tanken.

Nou wij hebben net ff de achter tuin helemaal schoongemaakt met de hoge druk spuit...... wat een rotzooi....
    Daarna ben ik ff onder de zonnebank geweest en johan ging douchen. En ik lig net en ik hoor me toch een lawaai uit yanouck haar kamer. Lag ze gezellig te spelen. We hebben haar 4 keer terug moeten leggen. Want ze lag helemaal op het voeteneind gezellig met haar slaap konijn te spelen...... Hopelijk slaapt ze vanacht lekker door.

Vanavond heeft ze pannenkoeken gehad. Ze vond ze heerlijk.....

Ga nu nog ff de was opvouwen tijdens het tv kijken. Morgen moet ik werken dus niet te veel kletsen....

16. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hey iederen..

Lin... wat een gezeur..
    ik hoop dat je je beter voelt( voelde je je al) maar toch..
    love you !

@ suus, mooie keuken trouwens...
    zo fleurig.. echt fun !

@ miran.. jeeh al 10 maanden, gaat echt snel
    nog 2 maanden en ze is een jaar
    ohja.. hoeveel punten mag jij hebben, ik maar 21 pfff !

kom dus net terug van de WW...
    was heel leuk.. khoop dat ik volgende week ook verrasende resultaten heb hehehe...
    t houd wel in dat ik elke dag moet koken( joepie 8-[ )
    er was nog een nieuwe en die mocht maar liefst 26 punten eten... poeh heeh...

uhm.. kben een boel mensen vergeten geloof ik..
    sjurry !

17. sweetangel100

Zooo TI is afgelopen... Nog iemand gekeken?
    Suus niet :)

Sarah thanks gurl love you tooooo...
    En you go girl bij the WW!

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Lin2 van harte feli met Kaatje

19. sweetangel100

Suus bedankt. Het is vandaag een speciale dag want Kaatje is jarig. Suus ook jij gefeliciteerd met Kaatje! 3 keer hoera!

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    yesssssssssssssssss en natuurlijk Joepie

Deel Deze Pagina