boe hai ik ben er weer! na 2 dagen keihard werken ga ff terug lezen want kaatje? o evi heeft 4 tanden! 2 boven en 2 onder
goood meuning... mn WW is begonnen, en noa heeft slecht geslapen vanaf 4 uur is z af en aan wakker geweest, ze is net ook weer in slaap gevallen, we zijn beide strontverkouden... kweet niet welke site beter is... ik bedruk alles zelf nou ik ga maar ff opruimen en doen...
vet cool hoor...kzal wel eens een foto laten zien van noa met een bedrukt shirtje ik heb er nu 5 op... heb ik heel erg mn best op gedaan... ik ben bang dat ik niet aan de 21 punten kom... is eigenlijk best veel..
ik heb 1 keer een shirt bij simply laten doen en die was goed/ leuk, die andere ken ik eigenlijk niet saar heeeel veel suc6 he meid! je kan het! weet hoe moeilijk t is maar het gaat je echt lukken! t zit allemaal in de kop zeggen ze vaak Lin 2, gaat ie nu weer een beetje thuis? Iman ook niet meer aan de race? knuffie van ons! Lin 1 hoe is t nu met Lois na de val? nog iets anders aan haar gemerkt? soms vallen kinderen zo kanonnen hard echt niet normaal! maar ff om je ook gerust te stellen; ik ben een keer toen ik klein was (herinner ik me nog was 6 ofzo) tegen een hard muur gevallen met t zelfde geluid als jij beschrijft en ik had een gat in m hoofd (heb ik heel vaak gehad ) maar dit is echt niet zo erg als dat het lijkt! ik wou er toen een pleister op doen (op m haar) maar t bloeden etc. was toen ook zo weer over! suusje ik zie geen keuken, waar moet ik kijken.... evi kan nu op handen en knieen kruipen! zo t hele huis door en ze kan van kruip naar zit en andersom gister is ze op de foto geweest op t kdv, over 2 weken krijg ik ze! x
poepalarm! bah, evi dr poepies stinken echt vreselijk op dit moment! bleeeee oh Lin, ik was t niet van de kruidvat slofjes, was dan niet Miranda? maar toch heel lief, thnx xxx
Evi is ook snel En leuk, nieuwe foto's Ik heb niets geks meer aan haar gemerkt en heb het dus maar laten gaan. Die arts zei ook dar ze heel veel kunnen hebben dus ja, daar moet ik dan maar op vertrouwen. Het heeft me wel echt een paar dagen niet lekker gezeten
nee las het inderdaad dat t je niet lekker zat! logisch ook daar zijn we mammies voor! evi snel? neeeeee hi hi volgens mij niet! ga ff een stukje filmen met m foto camera! doe ik wel straks want nu zitten we nog in PJ`s!
Hahaha Mad, ik dacht echt dat jij dat was... Ik heb een keer een truitje laten bedrukken bij rainbowbabies. die was supermooi! Daar vallen de maten wel groot! (o ja het was dus idd rainbowbabies ) Iman ligt weer hysterisch te doen in bed. Ik doe nu echt weer met de 10 minuten regel. Erg he, deja vu hihi.
Heeeeeeey meiden ik schaam me diep, ik zou hier ook meekletsen maar jullie gaan zoooooooooooo hard ik hou het niet bij hihi Ben gewoon een hele dag bezig om alles bij te lezen Ik miste een paar dames van de andere juli topic, maar die zijn hier was ze even kwijt hihi Gaat alles goed met de beebs? Ik hoor dat er een aantal al kruipen en zelfs staan Sem is sinds een week of zo gaan zitten en nu kruipt hij ook, maar dat gaat nog steeds niet snel! Ook gaat hij idd achteruit kruipen soms hihi Nou ik ga weer stoppen zit op mijn werk te internetten doei doei
Ons paardje was pas 8 jaar oud.. en hele mooie fries.. Ze stond zowel voor de kar, als onder het zadel. Maar ze kreeg helaas iets aan haar benen, een soort artrose en er zat een groot gat in haar kogelband. Ze heeft toen bijna een jaar stalrust gehad, we mochten alleen met haar wandelen en als laatste redmiddel is ze naar het dierenziekenhuis in Utrecht gegaan en daar hebben ze haar geopereerd. Deze operatie was nog nooit uitgevoerd in Nederland, alleen in Amerika. Dus via de webcam werd er tijdens de operatie mee gekeken. Maar helaas dit mocht ook niet meer baten. Omdat ze heel veel pijn had, hebben we helaas moeten besluiten om haar in te laten slapen op 2 januari 2007. We hebben haar laten cremeren, want we konden het niet over ons hart verkrijgen om haar op te laten halen. Het was echt heel er kut, maar ja als dat beestje pijn heeft, houdt het op. Mijn nichtje heeft ook nog haar shetlandpony van vroeger. Die heeft ze nu 27 jaar.. het beestje is nu 35 jaar.. maar blijft doorhobbelen.
Oh wat erg Mamaantje dat je er toch voor moest kiezen om te laten inslapen Hoest met Sem zijn helm ? Gaat het goed ? Is zijn hoofdje al beter nu ?
Ja het was verschrikkelijk zeker omdat ze nog zo jong was, en eigenlijk alles net goed ging leren... Maar ja.. het leven is soms niet zo eerlijk.
Hoi Lindaaa: Gaat goed hoor met Sem zijn helmpje, met 2 weken was de punt op zijn achterhoofd platter Hij heeft hem nu dus ruim 5 weken op en de platte kant is nu langzaam boller aan het worden, hij krijgt nu echt een rond bolletje. Wel een raar gezicht hoor, ik was zo gewend aan dat hoofdje en nu met die helm op is het een heel ander ventje, maar niet in zijn doen en laten hoor! Op Sem zijn site had ik wat fotos gezet van zijn hoofdje en helm, maar die zijn al wat ouder Ik heb inmiddels alweer nieuwe foto's van zijn mooie ronde bolletje, maar ik krijg nog niet de kans om zijn site te update druk druk en nog eens druk.. Is best zwaar hoor zo werken en moeder zijn, gelukkig heb ik een hele lieve man die veel doet