haha Suus je raakt ons niet zomaar kwijt hoor haha Van ons kom je niet snel meer af. Zodra er iets gebeurd met deze topic komen in ieder geval de juni mama's in opstand! Snap het wel, een Alleen Julimama topic is toch ook wel wat. Wij zaten eerst ook alleen en dat is toch wel anders. Nu zitten allerlei leeftijden door elkaar heen van de babes
Maar op zich wel dicht bij elkaar toch ik blijf bij deze al ben ik op het nippertje geen juni mama meer haha, maar voelt nog wel als mijn groepje. hey keejbie wat rot zeg die nachten. ff doorbijten: je moet maar denk tis tijdelijk en sommige babies komen vanaf geboorte tot deze leeftijd nog elke nacht.Hebben we eigenlijk een geluk gehad he? Heb je je zus al gevraagd om een keertje op te passen (of ivo's zus.weet niet meer) Dan kunnen jij en Ivo er ff lekker tussenuit!
Ja idd hoop dat het een fase is. En opzich hebben we best geluk ja dattie doorsliep. Maar zoals jullie weten vraagt het echt enorm veel energie en als je amper nachtrust heb dan is die energie toch echt moeilijk om ergens vandaan te halen Nee, we hebben nog steeds geen oppas. Wil er ook wel ff graag uit. Maar zodra die weer huiluurtjes enz heeft dan denk ik Zo ken ik hem toch niet ergens achterlaten? Hmmm moet toch maar eens een oplossing vinden. Want werken gaat verlopig nog niet door. Ik krijg nu al WEER een nieuwe contactpersoon van het cwi word er niet goed van! Ik ga zo is ff na de winkels wandelen ff iets anders doen
zo weer erg veel bijlezen wij zijn afgelopen weekend bij vrienden wezen logeren, luca in een camping bedje, luca heeft echt het hele weekend gejankt, (alleen snachts slaapt hij wel gewoon normaal) vanaf zaterdag dat ie wakker was totdat ie weer ging slapen, alleen in de maxi cosi was ie stil, en zondag pcies zo. Volgens oei ik groei heeft ie zn tweede sprongetje, dus misschien dat het dat is. vandaag is hij volgens mij weer normaal, heeft nog niet gehuilt in ieder geval gelukkig. Miekie wat snel groeien ze uit zo'n bak he, luca past er ook haast niet meer in, dus ik had de wandelwagen klaar gemaakt, ik hem erin gezet, (wou op zich best, misschien is hij nog heel iets te kort) zie ik er zo'n kaartje aan hangen <waarschuwing, niet voor kinderen onder de 6 maanden> Nou snap ik daar dus werkelijk niets van. waar moet dat kind dan in? kan hem toch moeilijk elke keer in de maxi cosi stoppen als we gaan wandelen. lijkt me ook niet goed. Voor de mensen met het spenen probleem. koop eens een dodi fles, daar zit een 1,2,3 speen bij, als je hem op 1 zet moeten ze hard zuigen, 2 = normaal en bij drie gaat het sneller . erg handig
Hai senna.ik geloof dat ze dat zeggen ivm met het rugje.dus dat je kindje eerst redelijk moet kunnen zitten. en dan in de buggy. ik heb met mijn dochter tot aan 6 maanden gewacht. toen was ze er ook echt wel aan toe hoor haha. al die tijd afgewisseld met kinderwagenbak,maxi cosi en buikdrager hihi.maar ging goed, zat alleen wel te popelen tot de dag zou aanbreken dat ze 6 maanden werd haha, omdat het me erg leuk leek met de buggy (was het ook hoor)
Haha idd, en nu maar weer afwachten wanneer ze me nu gaan bellen voor een afspraak! Heb ff een nieuwe foto in me album gezet van ons ukkie
haha hij presteerd het zelfs beide handen in zijn mond te doen en zijn speentje erbij en dan ook nog eens lachen
geen idee? de mijne kon niet helemaal plat ofzo.ik heb een maxi taxi speedi en de maxi taxi tico.ze kunnen wel een stand platter, maar niet helemaal liggend
Ik heb een mutsearts en die kan vrij plat hij hoeft niet zelf te zitten het is half liggend zeg maar. Kids zien wel meer he in zo'n wandelwagen kheb trouwens geen idee wat een maxi taxi is? weleens van gehoord
is onderstel van het merk maxi (miliaan) waar je maxi cosi ook op kan of je maxi dreami.maar kan tegenwoordig met adapters op heel veel.een onderstel/buggy in 1 is het ja geen idee met dat platte hoor.je moet gewoon ff kijken of je kindje goed stevig er in ligt denk ik maar zo hihi
Ik heb ook een maxi taxi onderstel En de maxi cosi taxi gekke namen maar goed! Zo ik heb eens ff de sportschool opgebeld en info gevraagd. Ze hebben speciale trainingen voor me bovenbenen en me buik. JEUJ! haha Ze hebben ook nog eens kinderopvang en dat is 2 euro per keer. Daar hoeven we het dus ook niet om te laten. Bij deze ga ik me dan denk ik maar aanmelden Zat al wel vrij snel onder me oude gewicht na de bevalling. En me buikie valt ook wel mee wil hem alleen strakker Alleen die bovenbenen damn! Die trekken maar niet weg
Oja weten jullie nog me vaagste vraag van me zwangerschap?! Over die haren op me buik wat echt vaag was! Die gaan nu EINDELIJK weg!! Het heeft lang geduurd!
JAAAA SUUS! Eindelijk hebben we dan het verlossende woord over Taatje. Ik kreeg net een pbtje van der! Ze is 30 juni bevallen van een gezonde zoon Gijs
Jaaa haha ik kreeg ook een bericht van dr .ik heb haar al gemaild waar ze ons weer kan vinden. .dus wie weet komt ze gauw effe langs
Nou ik kan me Fevelyn nog herinneren daar hebben we toch ook niets meer van gehoord? En van ppa horen we ook niet veel meer? Maar Chrisje is toch wel degene die ik ook mis hoor!
hallo, Heb ik net een mooie banner gekregen van Tijn, krijg ik m niet in mijn profiel, grrrr. Ik kan m wel knippen en kopieeren, maar plakken geeft ie niet aan. Wie o wie kan mij helpen! Jeetje, wat is Valentino al groot zeg? Hoe was het bij het cb? En Sonnie hoe ging het met jullie bij het cb? Wij moeten morgen weer, spannend! Zal morgen ook eens vragen over pap. Onze buggy kun je gelukkig in ligstand doen, anders zou hij dat nooit volhouden. Wat leuk dat jullie wat van taatje hebben gehoord? Dus het ging allemaal wel goed? Heeft ze nog uitgelegd waarom ze nix meer van haar liet horen? Lekker Keejbie weer sporten, daar wordt je echt weer fit van! Nou ik zal even eten. Latersss!