oh ik zie het 2 januari. wat erg... heb je ons niet verteld toch? of wel, heb ik dan even gemist... wonen jullie zo dat ze bij jullie kon staan op t veld of stons ze ergens anders.
Fijn dat het helmpje bij Sem goed werkt! hoe lang moet hij het helmpje nog op? ik zag weleens op straat een kindje met een helm op in de wagen, maar dacht dat dat was voor een ziekte waarbij ze veel vielen ofzo
ooowh mamaantje wat jammer zeg zo jong en wat een mooi paardje was ze, een echte fries wauw IK heb vroeger ook gereden, zelfs een eigen pony gehad en later nog een paard samen met mijn moeder, helaas door de scheiding van mijn ouders moesten ze weg maar dat is niet te vergelijken met dat van jou, ik weet dat ze nog rondlopen, alleen die pony weet ik niet zeker of ze nog leeft die zou nu 28 moeten zijn................het kan
Suusje: Hij moet hem nog 4 maanden op nu, een week voor zijn 1e verjaardag gaan wij hem afbouwen. Als we hem nu afdoen dan wilt hij hem gelijk weer op hebbben, dan wrijft hij met zijn handjes op zijn hoofd net of hij iets mist. Als je de helm aan hem geeft dan probeerd hij hem zelf op te doen, niet dat het lukt Nou er bestaat wel zo helm voor kindjes met een evenwichtsstoring, maar dat zijn hele andere helmpje, niet met deze te vergelijken
Nee Suus ik heb het niet verteld hier.. ik kon het niet... Ik heb het laatst op haar gereden toen ik 12 weken zwanger was... en daarna ging het steeds slechter met haar. Ik wilde het toen nog wel vertellen, maar het was te emotioneel. Gelukkig hebben we op een goede manier afscheid kunnen nemen... maar het is en blijft moeilijk... We stonden op een manege... en deelden de kosten van de verzorging met zijn tweeen... @ Patricia.. jammer zeg dat je het paardje moest verkopen. Als je eenmaal met het paardenvirus besmet bent, blijft het altijd kriebelen..hihihih.. Maar na Tinke wil ik geen paard meer. Mijn nichtje is wel weer aan het kijken, maar is nog erg moeilijk. Gelukkig dat het helmpje zijn werk zo goed doet, en dan lekker na zijn verjaardag af.. een groot kadoo
Joepie 1000 ste berichtje O daar ben ik al voorbij hihi, ik lul eigenlijk ook best veel zeg Nou ik heb daarna nog wel gereden op een manage en met wedstrijden meegedaan. Alleen ben ik een keer zo hard in de hindernis gevallen dat ik nu best angst heb Maar ik ben 2 weken geleden wezen rijden weer na 9 jaar ja ja en het was wel leuk.............maar wat zijn die prijzen van een rijles duur zeg #-o Dus even nog over na denken of ik dat iedere week wel wil betallen, ik zit al op fitneszwemmen en op spining en dat kost ook aardig wat zo maand abonnement
Hey! Fijn dat het zo goed gaat met het helmpje van Sem. Ik vind jullie beebs wel snel, vooral als ik kijk naar Cyenna Kheb niet veel tijd, dus ga weer werken Doeiii
Boe! Ahhh wat zielig mamaantje..Mooie foto's Wat goed dat het helmpje van Sem helpt..en wat knap dat hij er helemaal niet mee zit om dat ding op te hebben.. Mad wat goed van Evi..wordt ook echt al een grote meid he Leuk dat ze foto's hebben gemaakt..ben benieuwd.. Lin..sterkte met Iman en dikke knuffel voor jou! Suus bij de schoenenwinkel vertelde ze mij ook dat het verstandig is op pas schoenen met harde zool aan te trekken als ze zes weken kunnen lopen, ivm met kans op verkeerde vormen aannemen van de voetjes..maarrrr er wordt zoveel gezegd Zelf lijkt het me niet lekker zitten bij die kleintjes aan hun voeten..best zwaar zo'n harde zool..maar ze staan wel super stoer bij Quinten Ik heb wel is een shirtje besteld bij rainbowbabies..maar idd shirtjes vallen best groot..simply colors nooit wat besteld..dus geen idee welke beter is.. Jeetje miran was een lange rit dan gisteren .. Werkse vandaag! Saraah wat goed dat je ook naar de WW bent geweest..succes!
hihi ja, hij heeft ze in principe alleen buiten in de buggy aan, dus dan staat hij er niet op...thuis heeft hij meestal gewoon sokken of blote voeten. Maar goed ... ik vind ze te stoer om niet te dragen quinten is vandaag humeurig zeg...huilt om niks..tenminste vast wel iets, maar heb nog geen idee waarom morgen bij mooi weer naar het amstelpark en daarna even naar tuincentrum het oosten. geen idee waarom, gewoon voor de leuk kan me voorstellen dat je het toen nog niet kon bespreken mamaantje...is natuurlijk heel wat wat je moet verwerken ik ben al 2 dagen lui zooooo lui sonnie...waarom was je niet bij het feestje van Kaatje? wazzupppp
Ja vandaag heb ik er weer minder last van..gisteravond vanalles bedacht..enige is dat ik bijvoorbeeld overdag ga werken twee daagies..maar dan komt deze piepert weer..ik vind het niks om dhani naar het KDV te brengen..nu kan hij lekker in zn eigen bedje liggen..hoef ik hem 's morgens vroeg ook niet uit zn bedje te plukken om hem weg te brengen..hij kan lekker spelen..we gaan lekker wandelen..En nee aan een gastouder wil ik helemaal niet denken Dus conclusie ik hou gewoon af en toe mn dipdaggies en blijf voorlopig nog maar thuis..maar mag ik af en toe wel is klagen hier dan
hihi gekkie! dan zit er niks anders op dan ff 3 jaar doorbijten en dan gaan werken als dhani op de kleuterschool zit. of toch iets in de horeca maar dan voor vaste avonduren.
Hoi, wij hadden Steven dus ook opgegeven voor het kdv maar ik kon het niet over m'n hart verkrijgen.Ik zag het al voor me een huilende Steven tussen die lawaaierige kindjes. Ik heb m'n chef opgebeld en gevraagd of ik niet op zaterdag kon werken,en dit vond hij nog fijner dan de dond en vrijdag. Ik werk dus nu op donderdagavond 3 uurtjes, en zaterdag van 9.00-18.00 en is Steven lekker bij papa En zo kan papa ook eens zien hoe z'n dag met z'n kindje is Hij vind het ook erg leuk, al moet ik hem soms helpen onthouden om te gaan wandelen, en het raam op z'n slaapkamertje open te zetten als hij uit bedje komt, maar goed... Er zitten gewoon voor en nadelen aan, want ik ben zaterdag's niet meer vrij, maar vorige week wel-toen heb ik donderdags voor m'n collega gewerkt, geruild, en m'n man neemt dan vrij (dagen zat) Ik werk dus nu 12 uur, en dit is precies goed.Het is ook fijner als papa ontdekt als Steven weer eens wat nieuws doet, dan het te horen van iemand van het kdv, als ze het al zijn opgevallen. Ik werk in een supermarkt. Ik zou nooit helemaal stoppen met werken, ik vind dit de oplossing, als Steven straks nd peuterspeelzaal gaat zit ik ook niet met werktijden.Ik hoop dat ik dan wel beter afstand van hem kan doen. Succes met je keus, je kunt altijd of sávonds of zaterdag's gaan werken, of evt thuiswerk. Groetjes Mensi.
tegen die tijd lukt het je wel hoor mensi...dan is hij er ook absoluut wel aan toe...lekker naar de peuterschool, vriendjes en vriendinnetjes ontmoeten. Vien vond het geweldig.
Het is net of ik mijn eigen verhaal zit te lezen........hier precies hetzelfde, hihi. Ik moet zeggen dat ik het ook niet niks vind hoor, van fulltime (en meer) werken naar "alleen" het huishouden en de mamataak. Ook "zwaar" maar op een andere manier.