Wat doet Evi dat goed zeg! Wat een schattig meissie zeg! Veel plezier Miran, SOn, Dhani en CYenna! Ook weer foto's maken he is leuk! Nou ik gaat.
doei Miek! ga je je broek aan doen en stretchen ? als je m 2 dagen aan hebt zit ie waars. al een stuk beter! son en Miran veel plezier morgen! wel foto`s maken he?! ik ga bank hangen en thee drinken! heb van Lipton thee; Marokko, heerlijk is die, doeiiiiii
Doeii Mad! Wat een supergaaf filmpje van Evi! Leuk joh dat kruipen! Cyenna mag het nu ook weleens gaan doen van mij Kan Dhani het morgen leren aan d'r hihi.
ja leuk gezicht he?! en ze is echt super snel ook! maar Miran geloof me van de een op andere dag doen ze het opeens! zo maf is dat, vorige week kon ze alleen nog tijgeren en nu dit! ze gaat zich nu ook optrekken, ook aan lampen 1 is er zeker al 5 keer omgevallen !
Wat een leuk fimpje van Evi Die rat die op de grond ligt is van Ikea toch ? Die hebben wij ook maar ik geef em Loïs even niet meer want ze steekt die staart zo ver in haar keel dat ze moet kotsen haha Suus, ik maak morgen ff foto, ik zit al in joggingbroekie Ze hadden alleen punt trouwens van Mexx maar ook nog wel wat andere met ronde neuzen. Ga morgen ff kijken anders. Ze gingen trouwens tot maat 40 dacht ik Miran.
Doei Miekie..doei mad..fijne avond allebei Hoor net van miran dat ik niet eerder weg mag voordat cyenna kan kruipen..dus duimen jullie voor me dat ze een snelle leerling is haha..
ooh mad wat goed van evi.. en zo snel ook... en zitten 1! echt knap hoor ! en ze is ook zon poppie.. oh ja kzal ook ff een foto van noa plaatsen aan tafell.. nu we toch bezig zijn
Lindaaa en Mad wat een leuke filmpjes Steven kan nog niet kruipen, maar doet wel het hondjes standje... Echt lief om te zien, en dan gaat hij met z'n kontje op en neer. Ja en dat doet hij ook sinds 2 weken, en buikschuifelen achteruit. Leuk om te zien, die ontwikkelingen zijn bij alle kindjes van dezelfde leeftijd toch weer net anders. Zal ook eens proberen er een filmpje op te zetten... Nu niet hoor,ik moet dat eerst 3x oefenen voor dat ik dat snap.
kwilde het net zeggen...haha heb m net overgezet. ik mis altijd het einde van MEdium! aah tis begonnnennnnn
leuk mensi...ben benieuwd naar filmpje van steven en zag je advertenties met de mutjes...dat doe je erg leuk moet ik zeggen!