Stelletjes kletstante's hihi Suus, je hebt nogal wat wensen Lin als ik jou was zou ik me volgende keer 10 x bedenken voordat je goedkope schoenen koopt hahaha... Leuke filmpjes zag ik langskomen en leuke foto's! Zo ik ga naar bed, welterusten!
aaah wat sneu zeg mamaantje! dat lijkt me echt erg.. Kheb 2 paardjes, en de ene is atactisch.. staat in een rusthuis, uiteindelijk zal het ook zo erg worden dat hij gaat omvallen (hij valt al af en toe tijdens draven/galloperen, maar staat dan op en rent weer vrolijk verder) en als het echt heel erg wordt moet ie ook een spuitje.. maar dat kan nog wel jaren duren gelukkig.. lijkt me heel erg moeilijk hoor! sterkte ermee ! Hier ook eentje die werken & mama zijn & verbouwen ff flink zat is. Ik weet wel dat ik niet de hele dag thuis zou kunnen zitten .. maar kheb het nu dus zo dat ik of van 4 tot 21.30 werk of 15.30 tot 21.00 of 17.00 tot 1.00 of 17.30 tot 2.00. (verdeeld over 20 uur p/w) vriend is altijd om 17.45/18.00 thuis.. dus in principe hoeft luca niet veel naar de oppas.. Nu kan ik missch als kinderfotograaf ergens aan het werk.. maar dan moet ik 4 dagen p/w werken.. lijkt me super.. ben dit werk ook stront zat maar denk dat ik luca niet zolang kan missen.. shit man.. best moeilijk mama zijn en graag willen werken.. Linda wat een leuke schoenen! en niet duur indd! Heb ook zulke leuke schoenen gezien, zal ff foto posten! heb ze nog niet gekocht.. twijfel nog hahaha! http://www.emmenmode.nl/images/2232.91.6-.jpg Foto is te groot daarom ff link Dames die aan het afvallen zijn veel sterkte ! Vindt het knap hoor! ik heb zere kuiten niet normaal.. voor het eerst in 1,5 jaar flink hard gelopen.. oei auw.
Meiden allemaal bedankt voor de lieve reacties.. Ja het is en blijft moeilijk. Mijn nichtje belde vandaag dat het paard wat zij op het oog had goedgekeurd was, en dat ze een aanbetaling had gedaan. Zij vindt het ook nog steeds moeilijk..maar wil toch weer een nieuw paard. Ik niet meer... Lin.. leuke filmpjes van Lois.. Lekkere vlotte tante he.. Valentino stapt ook zo makkelijk in de rondte... en op het moment trekt hij zich werkelijk overal aan op. Je komt ogen tekort.. ze zien nergen het gevaar nog in.. laten zich zo naar achteren vallen. Probeert Lois al los te lopen? Mad... leuk filmpie ook van Evi.. wat kan ze goed kruipen... Valentino doet nog steeds tijgeren.. soms heel even kruipen, maar dat gaat hem te langzaam. Leuke foto van Noa.. en waarom voel je je kut Saraah ? Miekie... Valentino krijgt nu 's ochtends 180/6 en s avonds een bambixpap van 180/6 + bambix... maar het gaat er niet van harte in. 's Middags wil hij helemaal niet of hooguit 50 cc... En de laatste 2 dagen is zijn avondpap ook een drama... Het lijkt wel alsof hij geen melk meer wilt. @ Senna.. Ja het is echt kut als je je beestje moet laten inslapen, zal ook nooit meer vergeten hoe die laatste dag was... en die ogen die je zo trouw aan kijken.. ik moet gewoon weer janken... Hopelijk duurt het voor jou nog een aantal jaren.. Hoe oud zijn je paardjes ? Sonnie/ Dhani.. Miran/ Cyenna.. veel plezier en veel fotos maken..hihih...
Suus WIE IS KAATJE NOU ? By the way... meiden.. Hoeveel moeten de kids minimaal binnenkrijgen met 10 maanden aan melk ? En weet iemand iets vervangends wat je ze inplaats van de normale melk kan geven..
Ik ga lekker slapen.. TRUSTEN ALLEMAAL>>> jullie liggen allang op een oor...hihihih... ik sluit wel af.
Goedemorgen! Mamaantje --> Je kent Kaatje toch wel? Ongeloofelijk hoor als je haar niet kent Iman kwam gisteravond om 23 uur voor een fles en toen weer om half 7 *gaap* vanmorgen... Gelukkig heeft ze erna nog geslapen tot 8 uur en gespeeld in bed tot over half 9. Nu ligt ze te spelen in de box. Vandaag gaan we lekker niets doen denk k... Beetje in huis opruimen en zo... En chili maken voor mijn man en voor mijn vader (mijn moeder lust dat niet dus maakt dat niet ) Jullie plannen?
haai... ah, hier niet zon fijne nacht gehad, noa en ik zijn zo verkouden, dus ze is wel 10x wakker geworden om te snotteren.. kga vanmiddag naar mn moeder.. ff de stad in.. en weet niet allemaal, heb er zin in, want van dat tuiszitten word ik chagrijnig.. ohjja hoe doen jullie dat met tandenpoetsen.. noa vind t echt verschrikkelijk en houdt haar tong steeds voor haar tanden..
Sarah veel plezier in de stad! Hopelijk zijn jullie allebei gauw af van jullie verkoudheid! Mad, ik hou de broek wel, hij zat idd vanmorgen al een stuk beter. En mn vriend keurde hem ook goed! Gister idd weer enorm gelachen om de lama's! DIe Jeroen is ook erg goed hoor. Maar waar is Adjust gebleven? Mamaantje, ik weet wel dat je rond de 10mnd de avondfles kan gaan afbouwen. Tijn is nu bijna 11 maand en de richtlijn is 300cc melk. Voor voedingsschema's ed kijk ik altijd op www.nutriciakindervoeding.nl En kan Cyenna al kruipen? Cyenna en Sam nog gefeli met de 10 maanden!
Senna, jij bent ook goed bezig met je hardlopen en korfballen! Moeten jullie nog veel doen qua verbouwen? Snap best dat je dat ook even zat bent in combinatie met werken en mama zijn. Kinderfotograaf is ook wel wat ja! Klinkt erg leuk! En je hebt dan al aardig wat klanten van hier! Gave schoenen trouwens! Ik ga vrijdag even shoppen met mn zus in Emmen, helemaal weer zin in! O ja bij de Prenatal hebben ze ook erg leuke camouflagebroekjes in de folder en voor de meisjes een camouflageovergooiertje, zo leuk!
Ik ben er nu... Tis hier weer rustig. duidelijk weekend! Vroeg ik me ook al af waar Adjust is... Misschien nog 'in opleiding' haha... Ik had begrepen dat hij zich zou afwisselen met Jeroen, maar tot nu toe alleen Jeroen.
Hey ze hebben van zwpagina ook een hyves gemaakt. Heb me net aangemeld, zag dat Miranda er ook al op zat.
ola chica`s! jeeetje Senna kan me wel voorstellen dat je de drukte ff zat bent! jou uren worden nu ook over te veel dagen verspreid waardoor je continu aan t werk bent (zo voelt het) kan me voorstellen dat je dan ook van je hobby je beroep wil maken! ik haat de lama`s en alles wat eigenlijk cabberet is (schrijf je dat zo ) weet niet waarom maar hou niet van die ' gemaakte' humor zeg maar! ha ha ha smaken verschillen! w. popstar ook ff met een half oog gekeken..... sorry ook niet mijn ding ha ha ha gave foto sarah van Noa ze staat echt goed al! mensi leuk als je ook een filmpje plaatst! miek, ik ga niet op de hyves zwang. pagina, wil niet dat al m vrienden hier gaan mee lezen zeg maar naar wat ik schrijf pfffff evi is echt een draak; ze ligt te jammeren / huilen in bed en vertikt t om te slapen! grrrrrr vanmorgen wel 1,5 uur met dr gefietst! ze is niet moe te krijgen
Hier nog 1-tje die niet wilde slapen Het is nu eindelijk gelukt. Na 3 uur buiten wandelen zat madam nog steeds wakker om zich heen te kijken. Inderdaad balen Senna al die drukte, bah. Echt leuk kinderen joh fotograferen Net had ze een strontluier tot boven aan de rug, heeft ze niet vaak dus we hebben haar gelijk maar in bad gegooid. Wel een leuke foto kunnen maken toen ze eruit kwam