Foto van Noa is super, volgens mij staat ze al helemaal stabiel toch ? Lin, is Iman beetje gezellig vandaag Suus wat heb je allemaal geshopt ?
Mad je weet niet wat je mist Geen lama's hihi Miekie, ik zat daar volgens mij ook al bij op hyves, maarre anders check ik even bij jou op de hyve Lin, leuke foto! Kleine lachebek! Ze heeft echt al veel tanden he! Iman is heel gezellig vandaag! Ze ligt voor de 3e keer n uurtje op bed en ze huilt wel altijd nog even, maar echt maar 3 minuten of zo... Ze is nu trouwens aan het spelen hoor ik haha, ook niet erg, als ze maar niet jankt. Vanmiddag een uur met haar gaan wandelen in het park hier achter en naar de bakker broodjes voor papa halen. Net chili gemaakt voor mij vader en mijn man en nu even zitten
Hey! Hier was het heel gezellig vanmiddag met Sonja en Dhani! Lekker geshopt haha, hoe kan het anders Nog wat leuke t-shirtjes gekocht bij Zeeman. Hier nog wat foto's: Helaas het Cyenna het kruipen niet overgenomen van Dhani
Gaat goed dan met Iman Lin! Lin, hele leuke foto van jou en Loïs! Mad, Cyenna kruipt dus nog niet hihi. Tijgeren heel af en toe.. Als ze op haar buik ligt, draait ze nu eigenlijk gelijk om naar dr rug haha. Vanmiddag probeerde ze wel twee keer op dr kont vooruit te komen. Dus wie weet gaat ze het zo wel doen Miekie zit daar idd al op die hyves.
Wat een leuke foto's van Cyenna en Dhani, vooral die waar ze lekker samen op de bank zitten, die is zo lieffff
Leuk he Saar, zo'n foto's gaan wij ook maken he, de 11e Die andere foto's van Noa en Iman zijn al verouderd hihi Hier heeft het weer tot nu geduurd voordat Iman wilde slapen... Schreeuwen en alles. Uiteindelijk onder het drinken op mijn schoot in slaap gevallen en heb ik haar overgeheveld in bed. Om 21 uur komt groeten terug er weer op hihi
haai iedereen.. nou ben eindelijk thuis.. en noa heeft zich eigenlijk heel goed gedragen vandaag, maar tis toch anders als mn moeder haar even overneemt... maar goed ze ligt dus nu pas in bed.. en was dus ook gelijk vertrokken...geen 1 geluidje gehoord..(zo moe was ze) en lin... of course maken wij ook zulke pics kzit nu al met die trip van 3 uur in mn hoofd... pff.. nou er zit weer een dag WW op.. e ik heb me volgens mij heel goed gedragen.. ik kan alleen niet vinden hoeveel punten een pompoenpit broodje is.. maja ik heb breed geschat 4 punten. @ mad... GEEN lama's?.. !AAAAAHH ! dat KAN toch niet... en de lamas is geimproviseerd.. dus niet gemaakt... maar heeeel erg fun.
hai lekker weer was het vandaag he? hebben coniferen voor in de bakken voor gekocht en daarna door naar het amstelpark... vervolgens bij schoonouders gegeten en koffie gedronken (ieuuwww ik geen koffie hoor) toen naar huis groeten terug gegeken.. en nu op de bank achter de laptop... nou dat was 'm leuke fotoos van de kids... zag er gezellie uit
Leuke foto's van Dhani en Cyenna... vooral die op de bank.. geweldig. De foto van Lois en Lin is ook geweldig.. wat een boef zeg.. Valentino had vanavond precies hetzelfde.. hij zat in zijn kinderstoel te poepen.. en ik haalde hem eruit.. en heel zijn been en rug zat onder.. BAAAHHH>> dus mijn man is meteen met hem gaan douchen. @ Saraaah en Noa.. beterschap met jullie snotneusjes... Hopelijk slaapt ze wel goed.. @ Lin.. jammer van vanavond dat ze toch weer zo moest huilen maar overdag is het weer goed gegaan.. @ Suus.. jij ook het voorjaar in je hoofd.. lekker de tuin doen. @ Mad.. hopelijk slaapt ze vanacht wel goed. @ Miekie.. hij heeft vandaag zijn ochtendfles op.. 180/6 en vanmiddag ongeveeer 100cc.. Vanavond werd zijn pap weer een drama.. dus heeft hij maar een paar hapjes op. Ik denk dat ik dat papje weg gaat laten. Hij heeft hem al twee dagen overgeslagen.. en wordt niet wakker van de honger.. Integendeel...
Ja schiet mooi op.. de tuin is nu aan de beurt .. en dan komt er een stuk bij de badkamer aan en nieuwe badkamer.. en daarna een dakkapel op de zolder.. en dan is het huis wel klaar jah Meen je niet? heb afgelopen vrijdag een camouflagebroek gekocht bij prenatal.. voor 19.95.. Hij is nu toch nie tin de reclame ofzo dan ga ik terug hoor hahaha ja lijkt me ook super beroep.. tis wel vier dagen werken.. luca moet dan vaker naar de oppas.. dat zie ik niet zo zitten.. maar aan de andere kant krijg ik wel meer rust dan deze k*t diensten.. aah dus je gaat lekker shoppen mieke! lekker zeg! aah wat een lieve foto's ! schattig hoor! ik denk trouwens dat luca kruipen gaat overslaan ofzo.. hij kan wel op zijn buik achteruit schuiven.. maar hij begint zich nu op te trekken aan de tafel etc.. Fijn wat begrip mama zijn en werken valt indd tegen.. ben blij dat ik daar dan niet de enigste in ben.. men oh men ik wil ook meeteh! wie wil wie wil wat een lieve foto van lois.. ze kijkt zo wijs uit he.
mamaantje.. ja dat lijkt me indd heel erg.. paard dat atactisch is is 9 jaar oud, en ander paard (gezond ) is net 14 geworden
Sinds de klok een uur vooruit gegaan is, slaapt Valentino gewoon steevast uit tot half 10 a 10 uur. Hij blijft zoveel slaap nodig hebben. Vandaag ook wordt wakker om 10 uur. Gaat weer slapen om 11 uur Wordt wakker om 12.30 uur Gaat weer slapen om 15.30 uur Wordt wakker om 17.30 uur en gaat weer slapen om 20.30 uur Als hij wakker is.. dan verbruikt hij zijn energie ook wel.. Dan wil hij alles tegelijk doen en zit geen seconde stil.. maar hij slaapt wel erg veel. Hij is gewoon maar 7 uur per dag wakker... en is morgen gewoon al 10 maanden oud. Mijn man is morgen jarig.. maar hij is ziek, zielig he. We zouden het vandaag vieren, maar ik heb iedereen afgebeld. Hij heeft de griep.. diaree.. overgeven etc. Hopelijk steekt hij ons niet aan.. Nu vieren we het volgende week zondag 1e paasdag..
Getsie Senna.. ook nog zo'n jong beestje.. Kan me voorstellen dat het zwaar is die diensten die jij moet draaien, maar aan de andere kant heb je wel veel tijd voor Luca.. Ik vind het ook niet altijd meevallen hoor, werken en moeder zijn. Maar het is ook wel eens lekker, gewoon even iets anders. Kinder fotograaf.. lijkt me echt leuk. Wel moeilijk om ze in de juiste positie te krijgen en te houden.
Goedemorgen ! Beterschap voor je man Mamaantje ! Wat slaapt Valentino toch veel he, is wel lekker hoor, ik zou dat erg fijn vinden Ik kan me de dag niet heugen dat we hier tot 10 konden uitslapen Lekker dagje gehad Suus gisteren Senna, meeten is goed plan, waar en wanneer Hoe hebben de andere kindjes geslapen ? Noa en Iman ook lekker doorgeslapen ?
Goedemorgen! Mamaantje, proficiat en beterschap voor je man! Zielig hoor, ziek op zijn verjaardag Ik wil ook meeten! 11 april komt Saraah hierheen Maar Lin, wij zouden ook nog gaan meeten Hier helaas een #)@*#*# nacht... Iman kwam om half 11 voor een flesje en midden in de nacht nog eens Ik weet niet eens hoe laat het was, ik heb haar een fles gemaakt die ze zelf kan vasthouden en heb haar die in bed gegeven Ik was echt TE moe... Het is zo dat ze dan huilend wakker wordt en normaal gaf ik haar dan een speentje en dan ging ze weer slapen, maar nu wil ze geen speentje meer en blijft ze schreeuwen totdat ze melk gehad heeft... zucht... Ze heeft tot half 8 geslapen, maar was hartstikke moe en lastig en ligt er nu alweer in. Ze huilt wel, maar ik laat haar maar even, want ze is doodmoe... Vermoeiend hoor