Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hallo hallo,

daar ben ik weer. :eek:

Vanmorgen moest ik dus om 9 uur in het ziekenhuis zijn, ikke daar optijd en jawel, waren er ziek meldingen waardoor ze het (eerst) niet door wilde laten gaan, maar omdat ik er toch was hebben ze het over kunnen dragen. Was de bedoeling van 9 tot 12, maar ben uiteindelijk pas om half 3 vertrokken. Het is allemaal goed gegaan, geen reactie (nog), maar we weten nog niet wat voor voeding het was, as vrijdag nog een keer hetzelfde en dan s´middags het enveloppie open maken waar in staat welke voeding ze wanneer heeft gehad. ;) Was wel weer een lange dag. :( En de bleoddruk opmeten ging ook niet helemaal lekker, haar armpje werd helemaal paars, dus hebben ze het maar aan haar beentje gedaan.

Eh heb net wel alles gelezen, maar weet niet meer wat wie heeft gezegd, last van jongemama-dementie en haaruitval! :confused:

Nog wel ff iets over die spenen(mischien een :idea: )
    Ik gebruik zelf de difrax fles en daar zit de standaard S op en nu heb ik de M gekocht en die gaat dus ook super snel, ze heeft dr flesje in nog geen 10 minuten leeg en ze spuugde daarna ook vrij veel. Nu doe ik het zo, ik geef eerst de fles met de speen S en als ze begint te sukkelen met dr fles dan draai ik de speen M erop en is het flesje zo leeg. En spuugt ze ook minder, gaat heel goed zo. ;)

Moet er alweer vandoor, ff eten klaarzetten, me man en zoontje komen zo terug van zwemmen.tot morgen :thumup:

2. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Wat een gedoe weer Eliesja, maar gelukkig hebben ze het wel door laten gaan. Anders duurt t alleen maar langer.Zal mij benieuwen wat eruit komt.

Heb net even kapsels bekeken via google. Heb wel 2 hele leuke gevonden. Vind het wel erg spannend hoor. Woensdag ga ik heen. Heb t al 30 jaar tzelfde, zo voelt t. En ik denk dat ik nu voor het eerst een andere kleur ga doen. Verschillende tinten en dan lekker in lagen, lekker pittig met een pony. Zal mij benieuwen.

Heb ook 2 foto's weer in mijn album. Hij krijgt een lekkere dikke toet!

nou doeiiii!

3. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    ik snap echt niet dat ik die banner niet kan plakken?! Kan iemand mij hiermee helpen? Sweetangel misschien?

4. Niet meer actief

Miekie.je URL staat niet goed met die haakjes volgens mij

5. Niet meer actief

wat moet de link zijn?

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Snap er werkelijk nix van.deze banner die ik nu heb, wil ik verwijderen en dat lukt ook.
    Nou heb ik een nieuwe banner met foto e.d. in mijn afbeeldingen staan. Ik kan wel op knippen of kopieeren klikken. Maar als ik dan weer naar mijn profiel ga om te plakken, lukt dat niet.
    Plakken staat er niet vet gedrukt in.heel apart

7. Niet meer actief

ff gekeken maar je bent niet online meer.

Julie hebben weer lekker gekletst he met zn allen.ken ik toch niet bijhouden haha :p

Eliesja.lekker weer van het ziekenhuis. :(
    Ik heb zelf ook de difrax fles en spenen.maar Dhani drinkt dus al vanaf het begin niet met S, loopt hij al meteen te kl*ten.maar thanx voor de tip.

Jeee Keejbie sporten.goed man.wanneer ga je beginnen?

Uhhh wat hadden jullie ook al weer geschreven.weet ut echt niet meer :oops:

Oja leuke foto's weer van jullie ukkies ;)

Vandaag naar het cb geweest en ze denken dat Dhani een virus heeft ivm dat vele spugen.ze willen het nog even aankijken.hij oogt verder niet ziek en is ook steeds vrolijk.hij doet alleen af en toe zo gek dat hij ineens gaat krijzen en dan verkrampt hij helemaal.maar volgens de arts kan dat erbij horen.kan ook nog zo zijn dat hij aan de diaree gaat.we moeten het nog twee a drie daagjes aankijken en dan moet ik weer ff bellen met cb dan gaan ze kijken of het mis. aan voeding ligt.dus ff afwachten.verder was alles goed.
    Hij is inmiddels 63 cm lang en weegt 5715 gram.
    Ook zn prikkies weer gehad.ff brullen toen ze gezet werden en daarna was hij alweer druk met kijken naar andere kindjes.helemaal geen last gehad verder.hij ligt nu alweer lekker in zn bedje.

Mamaantje hoe is het met valentino gegaan op het cb vandaag?

succes morgen Miekie.

ga ff verder forummen.laterzzzz

8. Niet meer actief

mail het plaatje anders ff naar me.kijk ik ff voor je

9. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    ben er nog wel.

10. Niet meer actief

haha ja ik zag het. ;)

11. Niet meer actief

Oja en jullie hebben wat gehoord van Taatje.goed joh.eindelijk en een gezonde zoon op de wereld gezet :)
    Taatje mocht je meelezen alsnog gefeliciteerd ennuh je komt toch wel weer meekletsen hier he? We willen natuurlijk wel ff foto's van Gijs zien ;)

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ja Taatje zei dat ze dus geen internet thuis heeft en dus nu dat ze weer naar dr werk gaat, weer online kon komen ;) en verder ging alles goed.
    wat een binkie he die Tijn hoor
    en dhani groeit ook lekker
    goed bezig wij
    schouderklopjes voor ons allemaal :)

13. Niet meer actief

Oww vandaar.maar komt ze wel weer hier meekletsen of niet?
    nieuwgierig?ikke? wel nee :oops:

Tinus heb jij nog iets van Chrisje gehoord? hoop dat alles goed gaat met haar en de kleine en dat ze snel weer hier komt kletsen.

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja ik mis chrisje eigenlijk wel zeg! was altijd leuk met haar

15. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Suusje, ik ben ook geen juni mama (eigenlijk april) maar het had juni moeten zijn dus jullie blijven ook mijn groeppie vind het veel te gezellig al die kletsverhalen.

Je leest je alleen rot als je effe niet ben geweest ;) :)

Liefs Veertje

16. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse

17. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Suusje. onder dat kleed zat zijn papa.hihihih.

Op het cb ging het goed. ze waren zomaar tevreden.
    Hij zit wel boven de bovenste gewichtslijn, maar loopt wel netjes langs het lijntje. Dus helemaal goed. Hij woog 8.2 kilo en was 67 cm lang.
    Dus weer aardig gegroeid, maar dat kan je wel aan hem zien.

Hij had vanavond wel een beetje last van zijn prikkies. iets verhoging en veel huilen, maar is wel weer gewoon gaan slapen.

De fotos van jullie ukkies zijn ook weer errug leuk.

18. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Wat een gedoe zeg eliesja, ik hoop dat je snel wat meer te weten komt over wat er nou met je kleine meid aan de hand kan zijn :)
    Dit vreet ook energie lijkt mij.

ff nog over die spenen :idea: Zo doe ik het dus ook ongeveer, alleen draai ik de fles, van stand 2 naar 3 na een tijdje, (bij dodi hoef je de speen niet te verwisselen) werkt perfect indd!

suusje-> keek ff in je album en je hebt echt pcies dezelfde kleertjes als ik voor Luca hebt, hahaha zelfde smaak dus ;) had echt wel een stuk of 4//5 dingen hetzelfde :D en mooi mannetje hoor.

sonnie, erg he die prikjes! wij moeten volgende week weer. Wel raar trouwens dat hij ineens van zijn voeding last kan hebben? zou dan eerder aan een virus denken ?

Mieke, op de rechtermuis knop klikken, dan staat er als het goed is ook plakken. (weet niet of het al gelukt is?)

Vanavond lekker met mn zoon in bad geweest! :)

PS mamaantje wat is valentino lkkr mollig! echt heerlijk gewoon!

19. Niet meer actief

Morguhh ladies.

Mamaantje.gaat goed he met Valentino.lekker ventje hoor ;)

Ja Senna ik zou dan ook eerder aan een virus denken.we hebben nooit problemen gehad met zn voeding.maar het gekke vind ik dan wel dat hij wel vrolijk en levendig is.gisteravond is zn laatste voeding er ook weer helemaal in gebleven.
    Ben benieuwd hoe het vandaag weer gaat.

Miekie is het al gelukt?

Ga ff bakkie doen en krantje lezen.op de voorpagina natuurlijk zwangere maxima hihi.ff lezen wat ze er nou weer over schrijven.

doeiiiii

en wat een hondenweer he vandaag :(

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    mooi dat je honden hebt dan he? dus hup ga maar ff een lange wandeling maken hihi

@ mamaantje cool gedaan die foto ECHT!
    @ senna: wat grappig van die kleertjes. Leuke smaak heb jij dan ook hahaha
    @ sonnie: dikke knuff voor dhani.dat ie maar gauw weer beter wordt en zijn voeding binnen kan houden
    @ allemaal: Goeiemorguhhhh zonder zorguhhhh

Deel Deze Pagina