Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    haaai good meuning...

Leuke filmpjes suuuss...
    hihi.. Q weet precies wanneer hij geluid moet maken he, wanneer jij je hand weghaalt is hij ook gelijk stil echt grappig.,..

ieh sam.. dat is wel vervelend, MAaaaar jebent wel verlost..

pfff lin.. echt klote..!
    oh ja, maar dat hoeft niet hoor ... want ik liet haar zitten in de box.. en dan laat ik haar bij jou wel gewoon liggen... dan is er niks aan de hand...

hier eigenlijk een goede nacht gehad..
    haar om 19.00 uur in bed gelegd.. en ze was om 8 uur wakker, dus dat was wel lekker..
    ze ligt nu ook al weer heerlijk in de box, zonder te zeuren.. das ook lang geleden...

nou ff wat punten naar binnen schuiven...
    tot later

2. Niet meer actief

Gisteren zijn we met zn drietjes dagje center parcs wezen doen..De Eemhof..

Was erg gezellig..lekker gezwommen..naar de kinderboerderij geweest..in de zandbak gespeeld en lekker gegeten..nu hij kruipt en staat is het zwemmen ook veel leuker..hij gaat het hele pierebadje door en speelt met andere kindjes..

Heb wel ff wat dhani spam :p

3. Niet meer actief

4. Niet meer actief

5. Niet meer actief

6. Niet meer actief

7. Niet meer actief

8. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    morguhhh

hihi punten naar binnenschuiven..:) wat eet je zoal op een dag eigenlijk?

nog van harte feli mamaantje met je man.

fijna dat noa weer in dr hummie is saar... en cool dat ze zich optrekt!
    en evi ook natuurlijk!

9. Niet meer actief

deze vind ik lieffff :D

10. Niet meer actief

en de laatste

11. Niet meer actief

Gelukkig maar dat Noa weer lekker heeft geslapen..

12. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    Leuke foto's SOn..
    hij staat ook al zo stevig he zo in het zwembad...
    echt een lievie.. met dat schaapje
    @ suus..
    uhm ja verschilt eigenlijk.
    ik heb nu 2broodjes met kipfile 3pnt
    1 glas magere melk 1pnt
    en een sinaasappel 0pnt

4 pntjes dus. :D

kweet nog niet wat ik vanmiddag ga eten...

13. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Wat een geweldige foto's van dhani.
    Wij willen van de zomer een weekje centerparcs doen. was goed bevallen de laatse keer toen was Sam 4 maandjes dus zal nu wel nog leuker zijn. Ik hoop dat ze tegen die tijd tenminste wel al iets meer kan. Ze kan nog steeds niet los zitten, maar ja je kan ze niet dwingen he het komt wel(hoop ik)

Sam ligt nu weer in bed ze was net ook iets warmer dan anders. Dus wij blijven denk ik maar thuis vandaag.

Toen we gister in de stad waren kwam ik martine weer tegen, deze keer was het niet zo klungelig. hihi.

We hebben echt lekker veel gekocht, veel al voor de zomer korte mouwtjes enz.

14. TellMe

TellMe Niet meer actief

Lin, leuk joh vanmiddag dieren kijken met Iman :) Ze is wel een volhouder he met dat niet willen slapen, Loïs en Iman lijken wel zusjes wat dat betreft.

Cool fimpje van Q ! En jij als pinquin erachter ook lachen Suus 8)

Cindy, wat een verhaal joh, gelukkig is dat rotding er nu uit ! Hoest vannacht gegaan verder me kleine Sam ? Voelt ze zich alweer beter ?

Wat een superleuke foto's van Dhani :)

15. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    leuke foto's son...hij had het er duidelijk naar zijn zin. dhan the man

wat grappig dat je tinus steeds tegenkomt haha... maar niet zo klungelig dus... wie zag wie?

nou lekker ontbijtje zo toch saar

Vanavond HNTM ! ! ! !

16. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Zij zag mij, bij de prenatal natuurlijk hihi. Maar deze prenatal is zo klein dat je met alle kinderwagens zo tegenelkaar botst. En het was zoiezo veel te druk in de stad. Maar dat wij zo met z'n drieen kunnen gaan is alleen op zondag dus af en toe moet het gewoon.

17. Niet meer actief

Zo zo...

Ja Cindy was weer toevallig he... Maar ben helemaal vergeten hoe het met je graatje is gegaan. Maar zo te lezen gaat het nu wel weer.

Zo hoe is het met de dames die aan het afvallen zijn...? Hier gaat het wel goed. Ben nu weer 1,5 kilo afgevallen deze week nog minimaal 4 kilo te gaan.....

Zo hier gaat alles perfect. Vanmorgen zat yanouck op het aankleed kussen en ik had een spijkerjas aan. Ze trok zich zo aan mij omhoog. Zonder dat ik eigenlijk iets in de gaten had en toen stond ze opeens.

Gister een mooi roze zomerjasje gekocht... En mijn moeder is ook nog druk bezig met kleertjes maken. Dus ze wordt met pasen ook nog eens goed verwend.....

Nou ga nog ff wandelen met die kleine spruit hier......

18. TellMe

TellMe Niet meer actief

Leuk, elkaar weer tegengekomen Tinus en Cindy :p

Om 13.00 moeten we naar de kinderarts brrrrrrr

19. Niet meer actief

succes lin...

20. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    jeetje cindy wat een toestand om dat graatje :confused: gelukkig voel je je nu wel weer beter!

grappig dat jullie elkaar weer tegen kwamen!

son wat een super gave foto`s van Dhani :) vooral die met t lammetje is zoooo poepig!

Lindaaa en Loisje natuurlijk, veel suc 6 zo direct bij de kinderarts!

knap hoor van Yanouk dat ze ook al gaat staan!
    en jij gaat de goede kant op Tinus met kilo`s kwijt raken.

Suus wat een stoere filmpjes weer vooral t indiaantje is erg lief.

Lin veel plezier in t dierenpark vanmiddag, jullie hebben er perfect weer voor!

Sarah dus Noa gaat ook al stunten aan je been :) ik moet zeggen dat ik t best eng vindt allemaal :rolleyes: iedere keer hou ik m hart vast als Evi gaat staan, ze staat ook gerust met 1 hand aan de box :confused: ben zo bang dat ze dan kei hard om valt.... dat zal vast nog 1000x gebeuren maar toch, t is m moeder instinct denk ik maar....

gister gruwlijk geshopt!
    een polo met streepjes voor evi bij h&m en een bij pasende maillot
    een heel gaaf zomer jurkje in knal roze!
    2 zonne schermpjes met bloemetjes voor in de auto want ze zit steeds in de zon.

en voor mezelf.... een lading nieuwe shirtjes bij h&m en wat assesoires voor in m haar en een mooie nieuwe witte bh en bij de dolcis hele gave zilveren instappertjes met wat gekruiste bandjes erover. en nog een nieuwe legging, grijs met wit gestreept voor bij m nieuwe shoentjes :p
    nu wou ik alleen nog nieuwe wasknijpers en nieuwe sokken maar het was opeens 17:00 en de winkels gingen dicht! ha ha ha

x

Share This Page