Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Tja de bobbels voor de hoektanden zijn idd al in zicht.
    Arm kindje :( :(

2. Niet meer actief

Lin zag het in het foldertje van de wibra..ga van de week ook ff kijken :D

Mamaantje in het boek oei ik groei staat dat ze rond deze leeftijd in de zandbak kunnen spelen ;) wist ik ook niet hoor..
    Wij gaan waarschijnlijk zaterdag een schelp halen bij intertoys of bart smit..bij 1 van de twee is die schelp nl alleen zaterdag voor 14,99..kan ik niet laten liggen :) ..

Yeahhh Steven..hihi eindelijk he..dat heeft lang geduurd zeg..gelukkig is ie door ;)

3. Niet meer actief

als ze eenmaal beginnen he met tandjes dan blijven ze bezig..arme kids en mama's natuurlijk die hebben het tijdens het doorkomen ook niet altijd makkelijk :p ;)

4. Niet meer actief

Lekker Tinus de was buiten opvouwen..
    Hier staat jammer genoeg een windje..is best frisjes :( komt ook mis. omdat we op de hoek zitten

5. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    Nederland
    JA KLOPT de mama's hebben het ook moeilijk, en de papa's niet te vergeten.
    Wij gaan van onze vijver een zandbak maken.
    De vijver is al leeg, nog zand erin, speeltjes heeft hij ook al gekregen met z'n geboorte.

6. Niet meer actief

las trouwens ook in het boek oei ik groei dat je nu al consequent moet zijn, dat ze je uit gaan proberen ( naja daar waren we al achter met dhani haha) en je kan nu ook Nee zeggen en leren om zachtjes te doen enz..ik dacht eerst dat snapt ie nooit joh..maar volgens het boek snappen ze het wel degelijk..

nou ben weer genoeg aan het woord geweest..ga ff chippie pakken..

7. Niet meer actief

Owja das ook handig mensi..slim :D

8. Niet meer actief

Roos hoe is het met jullie huisenjacht trouwens?

9. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Sonnie..ik heb dat boek niet, maar dacht zelf dat hij er te jong voor zou zijn. Ik denk dat ik het maar voor zijn verjaardag ga vragen een leuke zandbak..... kunnen ze zo leuk in spelen. Wel een die dicht kan, zodat niet alle katten uit de buurt het gebruiken om hun behoeften te doen.

Grappig dat je dat zeg over dat consequent zijn en leren zachtjes te doen. Ik had er dit weekend nog een discussie over met mijn man.
    Hij is van mening dat hij het niet begrijpt, maar ik heb het idee van wel.
    Hij gaat namelijk heel stiekem lachen als hij iets niet mag, en als ik dan zeg pas op hoor... ligt meneertje in een deuk.

Dus we gaan vrolijk verder met corrigeren..hihih...

10. Niet meer actief

Ik dacht dus hetzelfde als je man haha..dacht serieus dat ze daar nu nog te jong voor zijn..maar ben het vandaag al aan het uitproberen en je merkt dat hij je wel degelijk snapt..boeffie hihi..

Is idd ook wel leuk verjaardagskadootje ja..hmm..naja mis. ga ik hem dan vast halen en gewoon ff op zolder zetten..Maar op zich vermaakt hij zich wel in de zandbak en dan kan ik ook ff lekker buiten zitten..nu kruipt hij overal naartoe en ik er maar achteraan :( wil ook wel ff lekker zitten in het zonnetje :p

Lin hoe is het afgelopen bij de kinderarts?

11. TellMe

TellMe Niet meer actief

Bij de kinderarts was alles ok ! Ze hebben een echo gemaakt ( pffff ze wilde niet stil liggen joh ) van haar hartje en het zag er allemaal prima uit. Als ze dus volgende keer weer een ruisje horen kan ik zeggen dat ze kerngezond is, ben zo blij ! Ik heb wel gelijk een verwijzing gevraagd en gekregen voor de dermatoloog in hetzelfde ziekenhuis. Haar eczeem is nog steeds best heftig namelijk. Ik mocht daar gelijk een afspraak maken en dus kan ze 15 mei met mij samen op consult bij de arts die ik zelf al heb.

Hier werkt het trouwens goed met NEE zeggen, snapt ze echt ! Ze mag bij mij niet onder het buro vanwege alle snoeren en dan zeg ik met een boze toon (en probeer een boze blik te geven haha) NEE Loïs, niet doen. En dan doet ze het niet 8) Ook van de waxinelichtjes blijft ze af, heel soms probeert ze het wel maar dan herhaal ik weer netjes nee ;)

Oh ja ze was 74 cm en woog 8640, is precies 5 kilo meer dan op 6-6-6 ;)

12. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Mooie cijfertjes lin en fijn dat alles goed is met loïs!

13. Niet meer actief

fijn dat alles goed was met loïs. Ik ga ff verder met koken ...

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hoi hoi, hier ben ik weer!

Het was heel leuk in het dierenpark, zooo warm... Alleen op een gegeven moment liepen mijn man en ik naar de dieren te kijken en lag Iman te pitten :)
    Maar t was een leuke dag!

Iman ligt nu net in bed, eens kijken of ze nog gaat brullen, ze ligt nu te spelen hoor ik haha...

Mensi, fijn dat de tand door is!
    Hier echt niets te zien hoor, maar ja dat betekend niets... Sarah had bij Noa ook nog niets gezien en opeens was er een tand!

Lin, super dat het goed was met Lois allemaal!
    Ben je toch gerustgesteld he :)

Son, klopt van dat corrigeren... Had ik ook gelezen! ... Maaaaaaaaar er stond ook dat ze dan wel weten dat ze het niet mogen maaaaaar dat ze sommige dingen gewoon TE leuk vinden om het dan ook niet te doen!
    Ze moeten natuurlijk ook kunnen ontdekken ;)
    Maar Iman weet heel goed dat ze niet aan mijn oorbellen mag trekken... En als ik dan heel hard UH UH UH zeg... Dan begint ze al heel ondeugend te lachen hahaha...

Keejbie, DS al los staan? ? ?
    Je bedoeld in het midden van het campingbedje of wat, zonder zich vast te houden?
    Is wel heel snel hoor!
    FOTO :p ;)

Oh Iman begint te jengelen (natuurlijk, t zal ook eens niet :( )
    Ze heeft vandaag trouwens 4 x gepoept :confused:

15. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

He!

Leuke foto's Son! Dhani lekker genoten van alles!
    Leuk zo'n dagje naar Center Parcs.

Lin, gelukkig is alles goed met Loïs! Super voor jullie! En mooie cijfertjes hoor!

Lin, ook dus leuk gehad in het dierenpark. Haha en heeft ze lekker liggen slapen :)

Oh Mensi sterkte met de tandjes van Steven, zielig he :(
    Hier nog geen last van gehad, aangezien ze nog steeds geen tanden heeft hihi.

Goed idee een zandbak voor dr verjaardag! Wij wisten toch ook al niet wat we moesten vragen van de opa's/oma's.

Suus wat een leuke filmpjes had je weer! Echt grappig, indiaan Quinten :)

En jullie hadden weer zoveel geschreven dat ik de rest niet meer weet hihi.

16. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hier is trouwens alles goed ;)
    Ze zit nu heerlijk te spelen op de dr boxkleed. (toch ook wel handig dat ze nog niet kan kruipen :))

Vandaag heel de dag bij oma geweest. En heel lief geweest :p. Kan ook niet anders natuurlijk O:)

Hier bij de Albert Heijn kan je weer foto's maken... Misschien ga ik er wel weer naar toe voor die 2 euro foto haha. Je kan ook nog wat winnen geloof ik. Weet het niet precies, want ik hoorde het van een collega.

Ik ga zo maar ff fles maken..

En vanaaf weer HNTM!

17. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Hallo,
    Zo jullie hebben weer aardig wat bijgeschreven.
    Nu maar kijken of ik alles nog weet....ehhh..

Suus, leuke filmpjes van je kids!

Son, mooie foto's zeg!
    Leuk hoor even een dagje naar CP.

Taat, hopelijk gaat Gijs gauw weer slapen overdag!

Lindaaa, fijn dat het goed is gegaan met Lois.
    En ideaal dat ze samen met jou bij de dermatoloog kan komen.

Cindy, wat een gedonder met dat graatje zeg.
    Gelukkig ben je er van verlost!
    Hoe gaat het nu met Sam?

Lin, weer lekker geshopt!
    Jammer dat Iman net ging slapen bij de diertjes of heeft ze nog wel wat gezien?
    Ik wens je een goede nacht toe!

Miran, leuk Land van Bartje, is dat niet in Borger?
    Heb je daar een huisje oid?

Eliesja, leuk dat je even langs kwam, mooie foto.
    Hopelijk vindt Alyssa gauw haar ritme weer terug!

18. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Mensi eindelijk zeg!
    Sterkte ermee hoor!

Zo, nu nog 1 dag werken en dan ben ik er 9 vrij, heeeeerlijk! Ik ga mn mannetje de fles geven en op bed doen. Strax weer HNTM!
    Fijne avond verder!

19. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Heb morgenavond trouwens een janbibejan party.
    Kent iemand dat?
    Is allemaal houten kinder speelgoed. ZIt vast wel weer wat leuks bij!

20. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    Nederland

Share This Page