Super dat het goed was met Loïs..en wat grappig precies 5 kilo aangekomen Beter dat ze gelijk met jou kan..zielig hoor dat eczeem Hihi tuurlijk Lin snap ik dat ze ook moeten ontdekken Dhani mag ook nog genoeg hoor Leuk dat het gezellig was in het dierenpark.. Cyenna weer lief geweest bij oma dus ..makkelijk he dat ze nog niet kruipt en wat leuk weer bij AH..doen! Lekker Miekie 9 daagies vrij..hopelijk blijft het een beetje mooi weer En wat grappig zo'n party..had er wel is van gehoord, maar geen idee dat het zo heette haha
Zo ff reclame hihi. Leuke foto idd Eliesja! Heerlijk Miekie 9 dagen vrij! Ik kom aan 7 dagen haha. Oh HNTM begint weer!
sjoooo zat je in het dierenpark, kom ik je storen hihi...sorry linnepin HNTM gekeken natuurlijk... ik zeg net tegen mijn vriend dat die Kim zo vreselijk irritant praat, verteld ze dat ze slechthorend is... dus ik dacht Oepsie, misschien praat ze daarom wel anders dan anders quinten doet mee met een fotowedstrijd... staat nog beneden aan met 2 stemmen geloof ik haha...dus meiden ...stemmen jullie ook 1x per dag.. komt ie wat hoger dan nu.. http://www.babycentrum.com/bvdm/index.php even paar bladzijdes verder zoeken en dan zie je hem met onderstaande foto
thanx miran...gaat het per dag eigenlijk of per 24 uur...zal wel 24 uur zijn of niet... ja ik zie het al...is idd 1 keer in de 24 uur
Nee? Doen er toch wel meer? Ik heb het iig nooit meegekregen dat het niet mocht Gewoon doen Hoor je het vanzelf hihi. En we gaan zorgen dat Quinten wint! \/
@ Suus.. tuurlijk heb ik even gestemd op jouw kleine boef... met zijn mooie pretoogjes.. @ Miekie.. lekker zeg 9 daagjes vrij... ik moet helaas de hele week werken.. di,wo,do... baah Leuk zo'n party, nog nooit van gehoord.. @ Lin... gelukkig dat Lois helemaal goedgekeurd is.. en ook weer lekker gegroeid zeg.. Nou die vervelende eczeem nog een beetje verminderen. Bij Valentino zijn die twee plekjes bijna weg.. maar als hij gehuild heb zie je ze weer duidelijk zitten.. Heb nu andere zalf.. soort vaseline lijkt het. @ Miran... nou ik ben jaloers hoor dat ze nog lekker op het boxkleed blijft spelen.. Bij Valentino kom je ogen en handen tekort op dit moment. @ Lin... reageerde ze ook op de dieren, of snapte ze het nog niet zo. Hopelijk slaapt ze vanacht lekker door... ik duim voor je
Wie woonde er nou in de Bouwmeesterbuurt ? Sonnie toch? Er was een bericht op de tv dat er een meisje uit de bouwmeesterbuurt werd vermist, Cassandra ofzo... En dacht meteen.. ik had toch een keer iemand hier gehoord die daar woonde ?
Ja mamaantje, aan de ene kant hoop ik dat ze weleens nu gaat kruipen, maar aan de andere kant is het ook wel weer makkelijk dat ze het nog niet doet Oh balen dat jij precies di-wo-do werkt. Heb je sowieso altijd al maandag en vrijdag vrij (als er pasen of iets is) Ik heb het wel goed gedaan met m'n dagen wat dat betreft, ma-do-vr. Ik ga zo maar eens naar bed toe Trusten allemaal! En Lin dr pc was vanaaf weer kaduk, dus hopelijk doet ie het snel weer.
@ Miran.. ik werk normaal ma en do en eens in de 3 weken op wo. Maar bij uitzondering moet ik morgen notuleren op de di. En is het precies mijn wo.. dus werk ik deze week ma,di,wo,do... Komt heel rot uit. Die foto op linnen van Cyenna is trouwens echt mooi...
ja ik woon er mamaantje, maar ik ken het meisje niet. hoorde het hier in de lounge idd of nee van saar...maar goed,,hoop dat het goed komt en ze gewoon weggelopen is en weer terug komt, maar ben bang dat ze misschien met een verkeerd vriendje ervandoor is of nog erger. maar goed dat weet ik niet
Oh jee moet je nog 4 dagen ook. Dat is nog minder. En notuleren haha, daar heb ik zo'n hekel aan Gelukkig hoef ik dat maar heel weinig te doen, 1x een jaar ofzo bij een werkoverleg
Ik ging slapen, maar zit er nog steeds. Ben ff m'n buzzer-poll aan het invullen, maar het gaat zo langzaam
Ja is ook niet mijn ding dat notuleren, zo saai... Maar ja.. het is niet anders... @ Suus.. ik hoop ook dat ze gewoon bij een vriendje zit en snel weer gezond boven water komt.. vind het altijd van die enge dingen. Het zal je gebeuren dat je kind vermist raakt... dan wordt je toch gek !
Mijn handschrift is een drama.. en de laatste jaren schrijf ik niet zo veel meer, maar typ ik alles. En nu is mijn handschrift zo slecht geworden dat ik het zelf soms niet goed meer kan lezen. Is niet handig bij het uitwerken..hihihi...
@Miran.. trusten voor strakkies... @ Suus.. slaapt Quinten ook nog zo veel... Is het bij jou ook zo dat met dat uur tijd verschil, meneertje pas om een uur of 10 wakker wordt.. tenminste als hij kan blijven liggen dan.