Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
  2. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
  3. Niet meer actief

nee sonnie hier ziet het er ook grauw en grijs uit. Maar ga nu maar ff de hond uitlaten... tot straks

4. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0

hier ook grijs en grauw buiten :(

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Mad, ik lees jou stukje nu pas haha...
    Leuk dat jullie voor een tweede gaan!
    Hier niet hoor... Voorlopig genoeg aan Iman ;)

Leuke foto's!
    Dat jurkje wat Evi aan heeft, heeft Iman ook.
    En ook in het groen met roze hihi.

6. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    zie net dat er allemaal gras aan haar maillot hangt :) ha ha ha

7. sweetangel100

Hahaha Mad, ik was net aan het kijken wat ze daar had :)

8. TellMe

TellMe Niet meer actief

Lieve foto's Mad ! Evi vindt het super he op de nek van papa :)

Ik geef eigenlijk al 1,5 maand nog maar 2 flessen opvolgmelk, 1 als ze wakker wordt en 1 als ze gaat slapen. Is dat wel goed dan ? Dat zijn flessen van 240 cc dus in totaal zit ze bijna aan 500 cc opvolgmelk per dag. Verder drinkt ze diksap zo´n 300 cc. Ik zou nog niet weten hoe ik die laatste fles moet weglaten ze is altijd erg gretig om 19.00 op die fles met pap.

Suus, ik heb ook op Q gestemd en morgen krijgt ie er weer 1 ;)

9. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    nou t duurt nog wel bijna een jaar :) hi hi maar t zit wel in de planning... dan is Evi 2,5 als de beeb komt! lijkt me een leuke leeftijd.

10. Niet meer actief

Leuke foto's Mad :D Lekker wijffie ook he hihi..

Oww lin die had ik geloof ik niet gehad..

het miezert hier nu :(

gaan jullie nog wat leuks doen met de paasdagen?
    Wij niet zoveel..1e paasdag gaan we naar mn ouders..bij mooi weer fietsen, is goed voor de honden en anders gaan we met de auto..blijven daar eten..2e paasdag gaan we kijken voor een zonnescherm, je hebt dan meestal wel leuke akties..

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    @Mad; Nou ik moet m'n mannetje over een (lang) tijdje nog maar eens lief aankijken... hij zegt steeds dat 1 gezond kind wel best is.
    Terwijl ik toch altijd dacht dat we er 2 wouden krijgen.
    Maar het lijkt me wel wat om volgend jaar zomer (2008) er voor te gaan, bij mij duurde het ook een half jaar, dus dan zou ik dat jaar erop zomer misschien bevallen?, mij maakt de maand echt geen fluit uit.
    Je mag vandaag de dag blij zijn, dat je zwanger en een gezond kindje mag krijgen.
    Trouwens Caruli had pas voor me gependeld, ze zei dat ik Dec 2008 weer zwanger was....dus wie weet.
    Ik wil zo wie zo nog wel eerst genieten van Steven, maar om hem nou altijd alleen te laten, vind ik ook niks.
    Raar he, dat mannen zo denken?, en hij komt nog wel uit een gezin van 8 :confused: het ging hem er meer om dat de wereld kapot is, soms zegt hij tegen mij, zullen we weggaan uit dit *** land?
    Maar het zal wel goed komen, toen we een hond uit het asiel hebben gehaald, was het m'n man die na 5 maand een puppy er bij wou ;)

Mogge :confused: hier weer een ouderwetse spooknacht :( 00.00 tot 01.45, pffffffffffffff die rot tanden ook, maar goed na een douche kan ik er wel weer tegenaan.
    Morgen naar het bureau, ben benieuwd, Steven heeft de laatste tijd harde ontlasting, ik wil dat toch eens zeggen, hij krijgt brood en pap en fuithapje dus daar kan het niet aan liggen.
    Ben benieuwd wanneer hij z'n enting weer krijgt want over 6 weken is hij nog geen 11 mnd, of hij krijgt hem 3 weken eerder.
    Ik moet dond avond, vrijdag hele dag en zat ook hele dag werken.
    Nou het is een lang verhaal geworden, maar dan hebben jullie wat te lezen. Hier schijnt de zon ook nog niet, maar ik wil nog wel wandelen straks, in de buurt is een veulentje geboren-z'n scheet, ik wil Steven even met hem hem kennis laten maken.
    Fijne dag, Mar en Steven.

12. Niet meer actief

Is volgens mij wel voldoende opvolgmelk hoor Lin..ze krijgt in ieder geval meer dan Dhani en die krijgt volgens cb voldoende ;)

13. sweetangel100

Iman krijgt nog 3 flessen. En soms 4 als ze snachts komt...

14. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ja volgens mij is dat goed hoor Lin met die flesjes! als Evi minder dan 500cc binnenkrijgt geef ik een paar drupjes vit D erbij. heb weer even een flesje gekocht bij de apotheek.

maar willen jullie (als jullie een 2e willen) er langer tussen laten? ik vond 2,5 jaar als best wat. iedereen moet het voor zich weten natuurlijk. x

15. Niet meer actief

zou ook niet weten mensi wanneer hij dan zn prikjes krijgt..mis. mag je rond 11 maanden gewoon alleen langskomen voor prikjes..hebben wij ook een keer gehad met Dhani..

16. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ja 1 kind is ook leuk maar dat moet iedereen zelf weten natuurlijk, tegenwoordig zitten overal voors en tegens aan! ik zou wel graag 3 kids willen (3 is hip ha ha ha :) ) nee hoor heb ik altijd al gewild, maar Hans wil er echt maar 2! maar grrrr dat kan hij niet alleen beslissen! moeilijk zijn dat soort dingen altijd!
    ja Mensi t lijkt me ook wel wat om te gaan emigreren! ik zou denk ik naar denemarken/ zwitserland of noorwegen verhuizen, weet niet waarom want ik hou niet van de kou maar dingen zijn daar veel beter geregeld! bijv. kindermishandeling komt daar nauwlijks voor! omdat ouders veel beter begeleid worden opvoedcursussen krijgen etc. bovendien krijg je 1 jaar zwangerschaps verlof! enfin, ik draaf door! wij blijven lekker hier wonen ha ha

17. Niet meer actief

Wij willen er waarschijnlijk weer voor gaan als dhani 2 jaar is..dus volgend jaar zomer..

Dhani krijgt nu 's morgens 150 cc + bambix groeipap en 's middags 120 cc opvolgmelk en 's avonds pyamapapje, maar laatste dagen drinkt hij daar niet meer dan 80 cc van en hij slaapt er gewoon op door..het lijkt erop dat hij die laatste fles niet echt nodig meer heeft..maar we bieden het hem nog wel aan..overleg de volgende keer wel ff met CB..

18. sweetangel100

Hahaha ja Mad, blijf maar hier!
    Alphen ad Rijn is nog wel te doen voor me, maar Noorwegen is me te ver :)

Mensi, ik denk dat je dat gewoon langs mag komen voor de prikken, want ik geloof dat die van 11 maanden echt met 11 maanden moeten... Kreeg toevallig vorige keer zoiets mee op t CB.

Trouwens ik moet ook dalijk naar het CB.
    Wegen om te kijken of ze voldoende aangekomen is.

Mad, ik wil een 2e als Iman naar school gaat (zo rond 3/4) ...

19. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ik denk dat ze dat in mei nog niet gaan doen hoor mensi, ze zullen je er nog wel een keer voor laten komen denk ik zo, of de volgende afspraak in geen 6 maar 8 weken maken zodat het wel beter aansluit!
    x

20. sweetangel100

Jeetje iedereen post gelijk hahaha
    SPITSUUR!

Deel Deze Pagina