hier willen we er trouwens ook graag drie..eerst wilde steef altijd 2 maar nu vind hij drie ook leuk..maar goed eerst maar zien dat we er nog een 2e gezond kindje op de wereld kunnen zetten.. 1 kind vind ik zielig..ik ben blij dat ik een broertje en zusje heb..heb vriendinnen die enigskind zijn en die vinden het jammer dat ze geen broertje of zusje hebben..
suc6 zo Lin bij t CB! kun je mooi kijken wat ze dan in 1 a 2 weken aankomt, want je was er vorige week toch? of die week ervoor ? ik ga douchen en naar de wc ik durf gewoon niet eens meer te plassen! iewwww hoop zooo dat het vandaag wordt opgelost! wordt hier gek van! spoel wel een emmertje sop na! ha ha ha eerst dacht ik ook dat ik 2,5 wel jong vond, maar gister was ik in de speeltuin en toen was er een meisje van 2,5 toevallig ook van juli en daar kon je heel goed mee communiceren en ze vond een baby helemaal leuk en geweldig! ze wou zelfs met evi op schoot gaan zitten ik hield haar wel vast natuurlijk maar toen dacht ik mmmmm dat vind ik nou een leuke leeftijd voor een 2e! dus dat zou goed uitkomen. en ja tegenwoordig mag je je gelukkig prijzen als t goed gaat en gezond is daar ben ik me heeeel goed van bewust!
Noorwegen is leuk..mn zusje is daar geweest voor een jaar als au-pair..ik ben daar samen met steef toen een weekje geweest..toen was ik net zwanger en super ziek haha..en ze hebben daar van die enge toiletten..bah..je ziet zeg maar de grond..naja zie je neit echt..maar daar komt het terecht..zo diep donker gat..ik meost elke keer kotsen..nou mooi niet dat ik daar in ging kotsen vond ik echt doodeng..ook plassen deed ik daar dus echt niet op he..dus had mn eigen teiltje/wasemmer haha
Kun je niet onder de douche plassen Mad..scheelt weer wc papier door de riolering Schijnt nog gezond te zijn ook haha
t is ook geluk hebben of ze elkaar niet in de haren vliegen! ha ha dat weet je toch niet van te voren! mijn broertje en ik werden pas leuk samen toen we 20 waren! ha ha ha wij schelen maar 11 maanden! pffff nooit dat ik dat zou willen! hij was zooooo erg vroeger, wij konden dus echt NIET samen spelen! ik ga evi voor de tv weg halen, die zit er al ruim 1,5 uur voor ofzo x
Sonnie, ja zal kunnen dat ik dan een keer alleen moet komen voor die prikjes.. Jullie willen toch ook graag een 2e beebje?, had het pas gelezen, heb je ook al (misschien) een planninkje? Ja Mad 3 is hipp idd, maar 2 vind ik mooi genoeg. Toen ik wegging uit het zh zei een verpleegster tegen mij- nou we zien je vast nog wel een keer weer, ik zei toen ja 1x vast wel maar geen 8. Die verpleegster zei toen, dat hoeft ook niet. Als vind ik het alleen al leuk om bij broertjes en zusjes te zien hoe ze op elkaar kunnen lijken. Maar weet je direct na de bevalling zei ik tegen een collega (die toen haar 1e 8mnd was-ze al weer zwanger was) ik zou dat nog niet willen! toen zei ze, wacht maar af.... maar ze heeft wel gelijk, niet nu hoor, maar die vlindertjes komen wel weer psssssssssssss niet aan m'n man vertellen, heb al een schattig geboortekaartje gezien, en weet ook al een gave jongensnaam. Maar das mijn geheim ik zeg maar niks tegen hem. Weet je wat ook zo is.Als je van te voren weet dat je beslist 1 kind wilt, dan heb je met je zwangerschap ook zoiets van, ok ik maak dit straks nooit meer mee. En nu heb ik wel zoiets van, nou dat wil ik echt allemaal nog een keer meemaken. M'n man zei laatst een keer, zullen we het er een keer over hebben als steven een paar jaar ouder is? Nee die denkt er natuurlijk niet aan, dat het ook nog 9mnd duurd. Volgens mij als je het hem vraagt, mag ik een keertje stoppen met de pil als Steven 3 is ofzo? Wat een gezwam van mij.
Hahaha ja Mad, heb je niet toevallig wratjes op je voeten? Dan moet je over je voeten plassen zeggen ze toch? Ik was 2,5 week geleden op t CB En moet over 2,5 week weer haha.
ja son denk dat ik dat maar even moet doen, t is niet anders! huisje boompje beestje is op tv, ken ondertussen ook al die liedjes uit m hoofd jullie nog plannen vandaag?!
Is ook zo Mad..maar daarom moeten de kids volgens mij ook niet te snel op elkaar zitten of juist weer te lang..maar goed je weet het toch nooit..bij de 1 gaat het wel goed en de ander niet.. Wij hebben thuis ook wel periodes gehad dat we het totoaal neit met elkaar konden vinden..
Ja Mad, hahaha hier staat dat ook altijd op smorgens! En dan heb je ook al Bumba en Koekeloere gehad En de teletubbies komen eraan Iman ligt in bed te brullen... Ze is doodmoe maar wil niet slapen *zucht*
ga vandaag ff opruimen in huis. Want moet woensdag, donderdag middag, vrijdag en zaterdag werken. En zaterdag als ik klaar ben met werken gaan we naar Groningen. Dus druk druk druk... Maar dat geeft niet. Dus vandaag ff klussen in huis en vanavond sporten.
Ben ik weer... het enigste wat ik vind, voordat Steven er kwam kenden we elkaar ook al 10 jaar, als het aan mij had gelegen wou ik het ook wel eerder, ik heb echt gewacht tot m'n man het er zelf de tijd voor vond... Nu heb ik dus zoiets van.. moet ik nou weer wachten.... ik zou het leuker vinden als hij gewoon zou zeggen, als je dat graag wilt gaan we er toch voor, ik ben ook al 31... Oja een land om evt naar toe te emigreren?, tsja wij zeggen altijd voor de gein USA, het land van de onbegrenste mogelijkheden, zo is het grapje ook begonnen van trouwen in Vegas. Maar ik weet niet of ik dan heimwee krijg naar bekenden en familie. Misschien er heen gaan voor een jaar, en dan weer terug, dan heb je heel wat meegemaakt in je leven. Zal zo eens even boven kijken- Steven slaapt uit. Heeft om 06.45 al wel fles gehad hoor.
Sonnie je vraagt werd al beantwoord, nog voor dat ik postte. Het was idd spitsuur... Ik vind 1 ook zielig, krijg je ook vaak van die verwende kinders van En wanneer de perfecte tijd er tussen is? Ik denk dat je dat zelf moet bepalen, ik vind 2,5-- 3 jaar wel mooi Ik ga Steven ook even uit bed halen, straks wil hij tussen de middag niet meer.
Hai, jullie hebben al lekker veel getypt op de vroege morgen! Ben ff snel aan het ontbijten hihi. Leuke foto's Mad! Grappig zo in de speeltuin! Son, Cyenna wil de laatste tijd ook niet veel meer drinken tijdens de laatste fles. Gisteravond ook maar 80 cc. Ze heeft dan wel 's morgens 180/6 pap op en 's middags 150/5. Vanmorgen 210/7 pap gegeven en dat heeft ze allemaal opgegeten. Diksap moet ze hier nog steeds niet. Ik geef weleens een beetje Optimel, maar volgens mij mag dat nog niet Maar dat drinkt ze tenminste Wij dachten eerst om na de zomer weer te gaan proberen voor een tweede, zodat Cyenna ongeveer 2 zou zijn als het geboren zou worden. Maar we wachten toch nog even wat langer. Ik wil toch sowieso eerst minstens 20 kilo zijn afgevallen. Dus dat eerst maar hihi. En dan idd begin volgend jaar ofzo kijken. Ik ga ff teletubbies kijken met cyenna
Ik wil even zeggen dat ik 1 kind absoluut niet zielig vindt! En het zijn ook niet per definitie verwende kinderen... Dat ligt nog altijd aan jezelf
Morguhh Dat 1 kind niet zielig is, ben ik helemaal met je eens Lin2 want stel je kunt geen kinderen meer krijgen, dan is het kindje dat je al had toch ook niet ineens zielig. Met drie kan dat dan ook gebeuren..stel 2 kunnen het goed vinden en de ander valt buiten de boot...zou allemaal kunnen. Is denk ik maar net hoe je er als gezin mee omgaat. Wij hebben het zelf opengelaten een hele poos..zo van is wel best zo en wie weet ooit... nou en toen vien 3,5 was dachten we : weet je wat: we gaan er weer voor. Ik vond het zelf wel leuk zo omdat vien nu naar school is en ik dan overdags ook toch redelijk wat tijd met Q alleen heb en toch ook weer samen met allebei de kids. En vien maakt alles zo bewust mee nu, echt leuk om te zien. maar wel heel spannend als er straks hier dames weer zwanger zijn en op hun uitgerekende datum zowat zitten... kunnen we meewachten