Vanavond oudergesprek op school..tienminuten... ik ga even Q een fles geven..ik hoor hem boven spelen en dan is ie er een beetje bijtijds uit
Ja ok, je hebt wel gelijk Sweetangel..verwend ligt aan jezelf, en 1 kind zielig- diegene is niet anders gewend. Mijn buurmeisje is nu 7 en heeft en zal ook nooit geen broertje of zusje erbij krijgen- maar heeft heel wat jaartjes voor haar verjaardag om een broertje of zusje gevraagt. Maar zo denk ik erover, iemand anders denkt er anders over. Het klopt ook wel, wie weet krijg je maar 1 kindje, en niet meer. Ik zal de zin ff anders brengen; Ik zal het leuk vinden voor Steven als hij een broertje of zusje krijgt
Suus en lin zijn het weer met elkaar eens hoor ik vind het persoonlijk zielig..hoeft idd niet zielig te zijn 1 kind..maar zo denk ik er over.. Zie het wel wanneer we er klaar voor zijn..dhani is pas negen maanden..dus wil er nog niet eens aan denken.. Dus cyenna wil ook niet zoveel meer in de laatste fles..zou het dan toch aan de leeftijd liggen dat ze er op een gegeven moment geen behoefte meer aan hebben? Wat leuk dat jullie kids tv kijken..dhani heeft daar echt geen geduld voor..
Lekker druk aan het kleppen zijn jullie ! Ik ben ook enig kind en niet zielig, al geef ik wel toe dat ik nu soms 'iets' mis. Een broer of zus zeker als je ouder wordt is leuk, ik wist niet wat het was om iets van mezelf te hebben. Nu weet ik dat wel met Loïs en dat is heel gek maar zo bijzonder ! Ik wilde nooit kinderen en nu zou ik zo voor een tweede gaan. Ben ook zo blij dat Loïs zich onverwacht aandiende Ik heb alleen echt niet zoveel tijd meer om erover na te denken en we hebben de ruimte niet en verhuizen kan ook niet zomaar. Ik ben ook zo bang dat ik dan weer zo heftig eczeem krijg en het is nu net een beetje weg. Het heeft mijn zwangerschap echt verpest toen. Ik ben zo ziek geweest en als ik nu Loïs om me heen heb lijkt me dat extra zwaar. Dat klinkt misschien ego maar ik had mijn rust zo nodig toen en was echt beroerd. Voor mijn vriend was het ook echt geen feest en we woonden pas 3 maanden samen. Hij zegt ook dat ie wel wil maar dat het nu echt niet uitkomt. Lastig dus want ik ben 40 voordat ik met mijn ogen knipper De tijd gaat zo snel ! Mad wat naar van dat riool toch ! Ik zou ook niet meer durven plassen
Mensi, dat klinkt idd anders Dat je t leuk zou vinden voor Steven om een broertje/zusje te krijgen! Een broer en zus zijn ook niet altijd feest hoor. Ik heb een broer, maar heb totaal geen band met hem. We zeggen hoi en hoiie als we elkaar toevallig treffen bij mijn ouders en that's it. Maar Son, wat bedoel je met Lin en Suus zijn het weer met elkaar eens? Zoals het daar staat lijken Suus en ik wel Jut en Jul Zeg Mensi, het loopt wel goed he met de mutserij hihi... Goede zaken Lin, ik ben ook zo ziek geweest tijdens mijn zwangerschap en alleen die nare 9 maanden houden mij al tegen Rot is dat he
ik ben alleen de eerste drie maanden flink ziek geweest..hield echt niks binnen..daarna alleen last van die klote BI..dat is ook een reden waarom ik het nu absoluut nog niet zou willen..krijg nog steeds fysio en heb er nog steeds last van..zie mezelf dhani niet zwanger de trap af dragen of op dragen..nog niet in ieder geval
Ja dat is echt balen, ik had verder een super makkelijke zwangerschap ( slechts 14 kilo aangekomen, niet misselijk, geen striemen, geen vochtvasthouden, geen rug of bekken klachten ) maar ik toch ben zo ziek geweest. De eczeem die ik altijd al had is 20 x erger geworden en ik kon echt niets meer daardoor. Dat houdt me echt tegen om weer zwanger te zijn ! Jij had Graves he toen je zwanger was ook al ? En als je dan dus extra moet rusten is dat heel lastig met een kleine Iman of Loïs om je heen Maar weet je jij hebt nog ff om erover te denken en je erop voor te bereiden lol: Ik ben al ouwe taart
Ik ben alleen de eerste 2 maanden een beetje misselijk geweest. Maar gelukkig nooit hoeven spugen. Verder verliep alles eigenlijk altijd wel goed. Ook wij willen als het mogelijk nog wel een tweede kindje en misschien nog wel een derde. Maar we wachten eerst tot yanouck ongeveer 2 is.
hey, heel even snel Sam ligt weer in het ziekenhuis ze heeft ook het rotavirus. Het gaat nu redelijk gelukkig nog geen infuus.
He cindy balen zeg heel veel sterkte voor Sam dikke *knuf* Suus ik heb op mr Q. gestemd hoor! Mooie foto's van Evi Ik zou nu al willen gaan voor een 2e alleen wil mijn mannetje nog niet! Maar hij wil wel over 2 maanden hihi dus nog even geduld. En ik vind dat ieder voor zich moet beslissen of ze 1 of meerdere kinderen willen. Maar 1 kind is niet per defenitie zielig of verwend. Maar als ik de keuze heb ga ik ook liever voor meer .
Ik ben ook echt niet verwend En het moet inderdaad ook maar lukken ik ken ook stellen die graag een 2e willen en dat lukt niet Dan is je enig kind toch ook niet zielig ? Taat leuk hoor als je snel voor de 2e gaat kunnen we lekker met je meeleven hier
Cin wat erg zeg, beterschap meid voor je kleine Sam! pfffff evi heeft een half uur geslapen en is nu al weer wakker leuk taat, dus waarschijnlijk kunnen we als eerst met jou mee leven! Lindaaa jeetje meid dat wist ik helemaal niet dat jij zo`n last hebt gehad van ecceem tijdens je zwn. schap! kan me voorstellen dat je klokje ondertussen doortikt ja! o o o ga iemand redden boven! huilen huilen huilen! x