Ik lees net al jullie verhalen van de zwangerschap het is me helemaal niet opgevallen tijdens onze gesprekken toen gek he! Ik heb een goede zwangerschap gehad, alleen op het laatst was het zwaar vanwege de vele voorweeen en de zuur aanvallen maar van de rest klaag ik niet hoor zelfs niet over de bevalling. Ik riep ook direct na de bevalling ik wil nog wel een keer. Dus vandaar dat ik nu al wil. Mijn mannetje wil alleen wachten tot Gijs 1 jaar is nog 2,5 maand maar ik heb het afgerond naar 2. Ik ben trouwens al wel weer gestopt met de pil volgende week moet ik voor de eerste keer weer ongesteld worden
spannend taatje.... ben benieuwd....Wij wachten nog maar ff een jaar. Volgend jaar rond deze tijd zullen we er ook wel weer mee bezig zijn.
@Sam beterschap gewenst @Taatje, spannend ik ben benieuwd.... @Suusje leuk dat je een pb stuurt, welkom bij de mutsjes club @Sweetangel, ja de mutserij loopt aardig, heb er nu 11 gemaakt, en heb er weer 2 op bestelling. Hoop dat het een beetje mond op mond reclame wordt Ik heb een goede zwangerschap gehad, en vond het ook zeer bijzonder! Alleen in week 6 waar m'n vader overleed, was minder-maar het is eenmaal niet anders, misschien heeft m'n vader Steven wel gestuurd toen hij wist dat hij ging overlijden Van week 8 tot week 13 misselijk geweest, kon al kokhalzen van de scheten van m'n man, walgelijk gewoon zo vies Verder had ik last van m'n rug, zuurbranden en na het eten z'n naar vol gevoel, maar dat hebben er wel meer. Ben 20 kilo aangekomen, waarvan er nu nog 3 aanzitten, maar das ook geen ramp. Ik heb alleen een broer, en vroeger maakten we alleen maar ruzie, Toen we z'n beetje 18 waren ging dit over, ik vind het fijn om een broer te hebben, zodat je ook dingen met elkaar kunt overleggen als er eens wat is (zoals met m'n vader) ouders waren al 10 jaar gescheiden, dus m'n moeder valt er dan buiten. Zoals nu is ook erg leuk, hij is super trotse oom, en geeft Steven soms cadeautjes, komt regelmatig langs als hij in de buurt is. M'n man hefet 4 zussen, en 3 broers- op een verjaardag is dat reuze gezellig, en altijd ouwehoeren enzo, maar ja iedereen mag elkaar. Dat zal wel anders zijn als je ruzie met iemand hebt.
ik had echt een rot zwangerschap.... ha BI zat vanaf week 25 al in de ziekte wet! verder m hele zwangerschap op Malox geleefd omdat ik continu t zuur had! bah verder tot week 20 ofzo sloeg Evi haar hartje continu over en omdat ik best gestresst was groeide ze ook niet zo goed totdat ik in de ziekte wet zat toen ging het eindelijk beter! maar door die hete zomer etc. hield ik super veel vocht vast en had heel veel last van verkrampte vingers (nu nog) en was ook 25 kg aangekomen waarvan er nu nog 4 af moeten (eigenlijk 10 maar goed) nou dit was mijn klaag verhaal sorry dus ik hoop ook zo erg dat als ik nog een keer zwanger ben ik er van kan gaan genieten! wat is het fris vandaag he?! echt truien weer! bah. net even naar hoogvliet gefietst met evi maar ik vond het best koud! aaah men ik ben echt super mega ongi bleeeee! heb net ff een imbruprfen genomen, hopelijk werkt ie snel! Lin hoeveel woog Iman? xx
hello hello.. grr wat een k*t postbode/kranten/folder bezorger whatever.. gooit weer eens iets keihard door de brievenbus en luca is wakker.. zo gaat het wel drie keer per week.. wordt er echt stront ziek van.. zo! dat wou ik ff kwijt dus lin jullie gaan niet voor mmr 2 als k goed begrijp? ach iedereen zn eigen keuze! denk ook niet dat je als enigste kind per definitie zielig bent. cindy beterschap voor sam! wat zielig zeg ! ik ga nu ff snel terug lezen
Senna kun je geen brievenbus aan straat maken? Van het geklepper word Steven niet wakker, wel vh geblaf van Jacky als de postbode komt. Anders zou ik een briefje op de deur doen. svp post zachtjes er door doen, kindje slaapt!
Oja schaffen jullie ook nog een makkelijke buggy aan? Heb er nu een gezien bij de babydump, voor maar 59.00 5 standen, en boodschappenmandje.
haha mensi dat is dezelfde die ik ook aan wil gaan schaffen. We hebben nu een quinny speedy sx. Maar die neemt zoveel ruimte in als we ff een keertje naar de stad gaan. In de kofferbak bedoel ik. En dan kunnen we nog wel alles er langs doen. Maar vind een kleinere wel iets makkelijker. Ook gaan we regelmatig ff een keer naar Groningen. En dan moeten we al een weekend tas en een bench van de hond mee en haar spulllen en als je dan nog zo'n emorm grote kinderwagen achter in hebt liggen..... piep.... Dus ik ben ook vanplan... Die op te gaan halen hihi toevallig
heey mensi ...wij zijn al een poos terug overgestapt op een eenvoudige 5 standen buggy ....met zo'n kap erboven en idd een klein mandje onderop... maar kan gewoon veel platter en is lichter dus vond ik wel handig ipv die grote 3 wieler hihi... 10 over half 3 alweer tijd vliegt.... senna vervelend elke keer met je post dan... misschien toch zo'n brievenbus aan je buitenwand...die zie je hier heel veel... ik ben daar weer te schijterig voor omdat als het spinnentijd is ik bang ben dat er allemaal webben en beessies aanzitten ...dan durf ik de post niet meer te pakken. Nou wordt quinten nergens wakker van haha...maar volgens mij komt dat ook echt omdat hij alle geluiden van vien en andere kids over de vloer gewend is van ukkie af aan... Vien schrok ook altijd op straat als ze lag te slapen en er ineens een scooter voorbij racede... Mr Q verrekt geen spier
haaai ff snel een berichje.. kheb thuis weer gen itnernet, of naja kheb wel internet, maarmn laptop an de router enit vinden, kweet niet hoe het gefixt moet worden.. moet remy maar ff vragen.. ben nu bij mn ma, maar moet weer naaar huis Lin hoe was t bij het CB, sms t ff ? uhm... cindy beterschap met sam... noa is ook niet helemaal zichzelf.. kben net naar het stadhuis geweest voor de horzitting, wegens het stopzetetn van mn uitkering.. krijg pas over 6 weken de uitspraak te horen.( offf) najaaaaa ik ganu weerrrr.. XXX aan iedereen, en hopelijk tot snel.. khop dat ik vanaaf weer i-net heb!
Balen Saraah..heb ik ook een keer gehad..heb je het kastje al een keer gereset? hier hielp dat toen Duurt lang zeg voor de uitspraak is Mensi als ik ooit weer zwanger ben wil ik ook wel een mutsje van je hihi..tot welke maat maak je de mutsjes dan eigenlijk? maar ja om dhani nu een muts op te gaan doen Maar lijkt me wel leuk voor de winter.. Klote is dat het Senna met de post..hier heb ik meestal mazzel..1 van de honden ligt vaak onder de brievenbus dus dat demt de boel.. wel hebben we de bel uitgezet..buurtkids doen altijd belletjetrek, dus voor het geval dat hebben we hem uitgeschakeld.. Wij hebben ook zo'n makkelijke buggy..kan ook makkelijk mee op de fiets en voor in de auto ook handiger..zowiezo rijd het in de stad ook makkelijker vind ik..de winkels zijn absoluut niet gebouwd om er met een kinderwagen doorheen te rijden
Hello hier ben ik weer! Saraah, gelukkig ben je terecht CB: Iman weegt nu 6870 gram. Was goed. Over 3 weken weer terug! Wij hebben ook n kleine buggy van Xadventure. Maar als ik echt ver ga lopen of zoals gister in het dierenpark dan gaat de Quinny mee. Iman ligt daar ook lekkerder in. Ook passen daar meer boodschappen onderop.
Netjes toch Lin met dr gewicht.. Ik hang altijd tasjes aan de buggy..moet je alleen niet de buggy loslaten ( komt zelden voor hoor..maar komt wel is voor dat ik weer is te veel koop)..maar dan kan je ook redelijk wat boodschappen meenemen
netjes lin.... Ja wij wouden dan ook gewoon de grote wagen thuis neerzetten. Voor als we echt een keer flink gaan wandelen naar het centrum.. of zo. Dan vind ik het wel fijn. Maar gewoon voor op de fiets of iets is die kleine wel makkelijk