Komt zelden voor zegt ze hihi Goed gewicht Lin van Iman Hoe lang is ze nu ? Saarrrr dat kan niet hoor jij zonder Internet ! Laten fixen en snel een beetje ! Wij hebben ook een goedkope buggy erbij, superhandig !
heb saraah ff gesmst dat ze dr internetkastje kan proberen te resetten..dus wie weet komt ze strakkies wel online
Oh ja en ik zie nu onderaan je berichtje staan dat ze 2 weken geleden 68,5 was Ik heb het nog steeds niet gedaan FOEI !
Son, is jou sms aangekomen? Of heb je geen afleverrapporten? Mijne van gister is nog onderweg Lin, als Cindy dat ziet is het tijd aan je Cindy trouwens veeel beterschap met Sam!
huh maar lin is ze nu afgevallen dan? zit niet op te letten geloof ik..maar 15 maart woog ze 10 gram zwaarder toch?
Hahahaha ik heb het veranderd. Ik dacht dat ik alles uit mijn hoofd wist, maar toch niet. Braaf het boekje erbij genomen. Toen woog ze 6680 en nu 6780. Pfff hihi
ja had ff zitten spieken op je site dus had het al gezien... haha hihi... Wat een raar weer vandaag.... dan regen en dan zon.... We gaan vanavond misschien lekker uit eten... jammie.... grieks.. Alleen niet goed voor de lijn.
En dan wou ik jullie nog even mededelen dat Iman sinds vanmorgen haar speentje weer pakt en ipv een drama te makeni n bed gewoon met haar speen gaat slapen Ze ligt nu ook al dik een uur in bed
wat zetten jullie dat allemaal netjes onderin trouwens die cijfertjes.. Gezellig tinus uit eten..met zn drietjes? wat geef je yanouck dan>? neem je gewoon potje mee?