nou het is eigenlijk de bedoeling om met z'n tweetjes te gaan...... omdat we elkaar 7 april 6 jaar kennen.....
Ja drom gaat nu net zo goed.... dus ff in de gaten houden.... maar heb de rest van de week nog dus komt goed.. haha... Ben nu al weer bijna een kilo kwijt dus moet zo door gaan hihihihihi hahahaha
oh ja wel .... misschien ga ik daarna nog wel ff sporten johan wil psv zien... En ja ik ga daar niet naar kijken want het wordt toch niks. Dus sport ik het er meteen weer vanaf hihi
Ik ging zaterdag trouwens ook de fout in bij miranda..we liepen langs een ijstentje en ik zei we kunnen zo wel ff ijsje eten..oeps dat zijn dan natuurlijk iets te veel puntjes voor miran
Beterschap voor Sam, wat erg zeg! Hopelijk hoeft ze niet aan het infuus en knapt ze gauw op! Tinus, wat goed dat je alweer zoveel kilootjes kwijt bent! Uit eten mag toch! Als je elkaar 6 jaar kent moet toch ook gevierd worden! Veel plezier en lekker genieten. Mad, klote zeg van dat riool bij jullie. Ik hoop voor je dat het gauw anders wordt! Miranda, vanavond weer naar de WW? Veel succes! Mensi succes morgen bij het CB! Wij moeten donderdag weer, ook weer vaccinaties, brrr! Verder weet ik t eigenlijk niet zo goed meer....please forgive me.
O ja Mensi, ik had vorige week al eens op de site van janbibejan gekeken. Was benieuwd of iemend er hier wel eens van had gehoord. Maar iig bedankt! Leuk hoor al dat praat over een broertje of zusje. Wij zijn er ook al over uit, haha.
oooooh Son, jij helpt de WW`ers wel aan puntjes he Tinus veel plezier bij de Griek, gefeliciteerd met julli 6 jaar samen zijn Mensi je hebt echt een handel he met die mutsjes! leuk Lin fijn dat Iman weer lekker groeit! Sarah balen van je comp/ internet :x wij hebben kip madras gegeten, weet nu zeker dat evi geen potjes meer lust ze nam 1 hap en daarna niets meer, en toen hans haar rijst gaf at ze aan 1 stuk door toen weer een hapje van t potje maar nee hoor! de draak! tegenwoordig doe ik Evi om 19:30 naar bed, dan wordt ze s`morgens tenminste niet zo vroeg wakker ze meld zich dan meestal rond 07:00 dus da`s mooi! afgenopen nacht heeft ze doorgeslapen =D> terwijl ze die nacht ervoor 6x kwam! snap er ook niets van hoor af en toe!
o wat is jullie planning Miek?! ben verder niet nieuwschierig hoor ik ga ook ff op die site koekeloeren leuk! oja Mensi wij hebben de Quinny Zapp! gebruikte ik heel lang voor de maxi cosi en nu is ie dit weekend omgebouwd als buggy. heel klein en handig in gebruik; nadelen zitten er ook aan; duur (189) geen mandje eronder en niet in standen te zetten voor de maxi cosie was hij heeeel handig
Mad, ik dacht dat jij de Urban Jungle had? Hoe kom ik daar bij hihi... Ik was nog vergeten te vertellen trouwens, dat er vanmorgen een baby op t CB was, ook n meisje, 2 weken te vroeg geboren en geboortegwicht net als Iman 2760 gram! Toevallig he, alles hetzelfde! Alleen de lengte niet, Iman was 48 cm en dit meisje 49 cm. Toen ik dat babytje zag kon ik me echt niet voorstellen dat Iman ooit zo klein en fijn geweest is Erg he? Kan me er geen voorstelling meer van maken... Nogmaals bewijs dat de tijd vliegt!
O ja, fijn idd dat Iman is gegroeid! You go girl! En Sarah hopelijk doet je internet het gauw weer. Hmm, ja wbt onze planning...er lezen hier een oudcollega van me mee en een vriendin. En ik wil eigenlijk niet dat iedereen dat allemaal al weet, snappie. Maar ik wil wel pben hoor als jullie het willen weten, haha. Ik hou t wel spannend he....
evi ligt in bed, hans ligt in t riool en ik ga gtst kijken! morgen werken van 12-21 en do. van 18uur tot vrij 10 uur t is hier rustig! x