Goedemorgen! De babyolifant is waarschijnlijk dood Had nadat ik dat gezien had vannacht geen fut meer om hier te reageren... Saar, ik ben blij dat je weer i-net hebt Veertje: wat is Charissa al een grote meid! Leuk zeg! En idd over 2 weken is ze al jarig Gek hoor, de 1e van 'ons' jarig Voor jou duurt het nog 2 weken en voor mij nog 4 maanden en dat vind ik al snel! Iman heeft goed geslapen vannacht. Ze is om 20 uur naar bed gegaan en sliep gelijk. Toen ik naar bed wilde gaan ging ik even bij haar kijken en ze lag zo grappig dat ik mijn man riep, 3 minuten later werd ze wakker Ja ja eigen schuld dikke bult, dus een flesje gegeven en toen ging ze weer lief slapen tot half 8 vanmorgen. Straks komt mijn moeder en gaan we naar de stad, lunchen en bij babydump is een campingbedje van Topmark in de aanbieding voor 40 euro met matras, dus dat is niet duur. Mijn man heeft me geld gegeven en dan ga ik die halen.
O ja, Iman heeft gister een potje macaroni met groenten en kaas van Beberix gehad en ze vond het heerlijk en at het gewoon op, ondanks hele ertwen en mais en elleboogjes macaroni haha... Was t eerste potje met stukjes!
Hallo, Oooooo, is de baby olifant dood...? Nee toch, wat zielig. Ik krijg idd geen beeld wegens omstandigheden. Wat lekker dat Iman zo goed heeft geslapen! En veel plezier vandaag. En das idd niet door voor een campingbedje met matras! Helaas Senna, ik kan je niet helpen. Mn vader regelt dat soort dingen altijd.....geen verstand van. Miran, weer lekker sportief geweest! Alvast veel plezier bij de info-avond! Ik ga strax even sporten, moet ook wel, want heb gezondigd met paaseitjes. Saar, fijn dat je internet het weer doet! Veertje, mooie foto van je meisje! Ja, wat gaat het snel he....
Miekie: we zagen het olifantje geboren worden, maar hij leek al heel klein en dun. En toen ging de moeder op hem staan en smeet hem door de hele kooi en schopte hem Zo gaat dat in de natuur natuurlijk, dat kleintje was waarschijnlijk niet sterk genoeg en daarom moest ie dood... Maar t was vreselijk om te zien!
Knap van Iman hoor! Heeft ze netjes gedaan. De party was erg leuk gister! Wat een mooi spul zeg! Heb een leuke loopstok (eend) gekocht en een mooie tuimelclown met stapelbare ringen gekocht. Alvast weer wat voor Tijn zn verjaardag! Echt leuk zo'n party, wel een aanrader! Ik zal meneertje zo even de fles geven, doeiii!
o, dat meen je niet Lin! Wat erg zeg! ! Pfff, dat je dat ook hebt gezien zeg. VOnd het idee erg leuk met die webcams, maar je weet idd maar nooit hoe het gaat. Zielig hoor!
Ja Miekie, iedereen was erg teneergeslagen in t topic... Dat is natuurlijk niet wat je wil zien na de geboorte... Leuk dat de party leuk was! En Tijn weer nieuw speelgoed
Goedemorgen, Wat zielig zeg van dat olifantje Leuk dat de party leuk was Miekie Goed van Iman dat ze het heeft gegeten.. Geen idee senna van de belastingdienst..steef regelt dat altijd.. Amsterdam wil ik best meeten hoor..maar dan ben je volgens mij een vermogen kwijt aan parkeergeld Maar mij maakt het niet uit waar..dus kom maar op met de suggesties Had al ff gekeken gisteren of we iets leuks kunnen doen..maar de kids zijn nog net ff te klein om naar de speeltuin enzo te gaan he..misschein bij mooi weer naar het vondelpark ofzo..nemen we gewooon zelf drinken..eten..kleden enz. mee Miran ga je nog zwemmen vandaag met Cyenna? Leuk vanavond..veel plezier! hopelijk zit er wat tussen voor jullie
Oja en voor het meeten..ik stel mijn huis nog steeds ter beschikking, alleen nadeel is dat ik twee honden heb en dat lin en lois daar niet tegen kunnen..nu gaan de honden bij een evt. meeting wel naar mn ouders dus die zijn er niet..maar denk dat het toch voor lin en lois in huis hangt dan..en het is wel zo leuk als ze er bij zijn
Lief van je Son dat je daaraan denkt Inderdaad, zelfs als de honden weg zijn heb ik nog last Ik vind Amsterdam top maarja ... dan moeten de anderen wel ver reizen. Vondelpark is helaas wel maar voor de helft open want ze zijn het aan het opknappen dus tis beetje een bende. Is wel goed om te weten. Wat zielig van de baby olifant is er al nieuws over ? Haha Lin, dat komt ervan als je naar Iman gaat kijken dan wordt ze wakker Hier een goede nacht gehad, er zit alleen een mug binnen die ik niet kan vinden en hij prikt ons wel grrrrr
goede morgen... Wat super erg van dat olifantje... Noa heeft weer lekker geslapen.. ze werd om 7.30 wakker. naja vandaag WEERRRRR naar het CWI.. er komt geen eind aan... hierna moet ik waarschijnlijk nog 2 x naar het CWI.. eer dat ik mn geld heb is het september, en dan moet ik mn uitkering alweer stop zetten. waa... ik heb hungerrr, ik ga ff 2 bröchen eten..
Oww wist ik niet van het vondelpark..jammer dan is het niet zo leuk.. Kunnen we niet iets centraals doen dan..utrecht ofzo..maar ja waar dan..op zich wat we laatst deden in dat buurthuis was ook erg leuk.. klote muggen..hier gelukkig nog geen last van..flink met haarlak spuiten lin..is ie zo weg
Mogge, Och wat sneu zeg voor het kleine dombootje Gelukkig heb ik die beelden niet gezien, krijg daar nachtmerries van. Is ook wat voor die verzorgers, als je er 22 maanden naar uit kijkt. Hier een goede nacht gehad! heb Steven gister een zetpilletje gegeven, voor z'n tand en ik heb hem niet weer gehoord. Gisteravond moest ik wel even bij z'n ledikantje blijven staan maar uiteindelijk deed hij z'n duim in de mond, en z'n andere handje legde hij over z'n oogjes, en ging lief slapen. Straks naar het bureau! ik zal zo de uitslagen even doormailen Meeting? ik ben voor Amsterdam, gelukkig heb ik navigatie- dan hoef ik niet te zoeken, want idd door z'n druk centrum rijden en zoeken tegelijk ahum Heeft er iemand al een leuke locatie dan?
Ik vind alle plaatsen om te meeten goed, ik rij wel Suc6 zo bij het CB Miek en Mensi ! Loïs is overmorgen al 10 maanden, is niet normaal. Charissa ook al zo groot en bijna 1 jaar
iedereen is al zo oud... noa is t jongst volgens mij... alle beebs zijn al bijna jarig... kvind t echt leuk.. meeten maakt mij ook niet echt uit... maar t moet zeker int weekend?
Hai! Was echt zielig met dat olifantje . Wilde dat ik het niet gezien had Hier redelijke nacht gehad, om half 5 werd ze wakker en huilen.. Ik kan ze dan nooit laten liggen, dus eruit gepakt, maar als ik ze dan weer terug wel leggen, huilt ze nog harder Haha. Dus ff een kwartiertje bij ons gelegd en toen lag ik niet meer lekker, dus weer terug naar dr eigen bedje. En toen heeft ze nog geslapen tot kwart voor 8 ofzo. Ze is ook verkouden, elke keer niezen, dus denk dat ze daardoor wakker was vannacht. Anders doen we het weer in dat buurthuis van Mad? Als dat natuurlijk mogelijk is en Mad wil ook nog een keer meeten Of is dat te ver voor sommigen? Oh leuke dingen heb je gekocht Miekie! Ik zag in het Gamma krantje een leuke zandbak staan. Misschien krijgt Cyenna die wel voor d'r verjaardag. Zitten ook bankjes op oid. En Iman lekker aan de macaroni. Cyenna moet het echt niet. Vanmorgen weer Cyenna op onze weegschaal gewogen en ze woog gewoon al 9 kilo Laatst nog 8230 bij het CB.. Gaat hard ineens... Zo gaan we idd weer zwemmen.. Zo zwemde ik nooit, nu zo'n 3x per week haha. Vriendje Tom gaat ook weer mee (is nu 6 maanden, echt precies ook 4 maanden jonger) Ik ga de spulletjes maar ff inpakken