Locatie A'dam is redelijk centraal voor ieder toch? Ja Sweetangel niet, die woont helemaal onderin NL Vinden jullie Artis niet wat?, gezellig met z'n allen naar de dierentuin. Moet het wel een zonnige dag zijn natuurlijk... Door de weeks kan ik ook wel, maar word voor sommige denk ik wel moeilijk. Heb al ff gegoogeld onder locatie A'dam, kindvriendelijk of baby, maar ik krijg dan een Rasta baby koffieshop
Veel plezier met zwemmen miran! je hebt de smaak goed te pakken he Gelukkig heeft ze toch nog ff verder geslapen.. Mij maakt het ook niet uit waar het is..cross het hele land wel door WAt gaan jullie vandaag doen? Ik wilde eerst eigenlijk ff naar de albert cuyp in amsterdam..maar moet dan met de trein..twijfel nog haha..ga ons zo eerst maar ff aankleden..
hai! Tuuuuurlijk kunnen we weer naar het buurthuis gezellig, en als t mooi weer is kunnen we ook gebruik maken van de speeltuin het is vanaf A`dam 30 minuutjes! ik vind alles best, als onze beebs inderdaad maar niet de hele tijd in de kinderwagen hoeven te zitten want dan huilt evi alleen maar senna ik weet ook niet goed hoe t met de belasting zit... m schoonvader doet t altijd! 1 ding weet ik wel, voordat je t wegstuurt moet je goed blijven schuiven etc. met jou salaris en die van je man want dat kan heeeeel veel verschillen in de hoeveelheid geld die je terug krijgt! dus net zo lang puzzelen en schuiven tot je een goed hoog bedrag terug krijgt hoop inderdaad voor je dat je hier ook weer lekker lang en gezellig mee kan praten Miek leuk geslaagd dus met het houten speelgoed. jeetje wat zielig voor t oliefantje ben blij dat ik t niet heb gevolgd, kan slecht tegen dat soort dingen! hi hi die Iman lekker aan de Macaroni, mmmmmm en Noa ook al zo goed stukjes eten =D> suc 6 meis bij t CWI ennnnnee denk aan je punten he! als je ff een dip hebt kom je hier maar ff kleppen over t eten zolang je t maar niet zelf eet ik heb onwijze buikpijn gehad vannacht, was echt zoooo erg ongi bleee nu ff weer een imbruprofen genomen want ik moet van 12-21 werken! meiden fijne dag vandaag! ik ga ff was opruimen en een kast schilderen! we zijn weer begonnen met klussen in huis want t ligt een beetje stil terwijl er nog zoveel moet gebeuren! eerst 5 inbouwkasten aan de binnenkant schilderen en opknappen en dan onze slaapkamer we wouden eerst gaan verhuizen etc. maar doordat m schoonmoeder ook ziek is etc. staat ons hoofd er niet naar en blijven we voorlopig maar hier! lekker bij de speeltuin
mogguh kon er niet van slapen zeg! wou dat ik het niet had gezien..begrijp wel dat het de natuur is maar als verzorger had ik het fantje er weggeplukt als ik zag dat ze doodgetrapt werd om te proberen het een kans te geven. Ik zat nog te denken, misschien is het onverstandig geweest die zenuwachtige omafant er bij te hebben in dat hok, maar goed als als als...jammer dat we het live konden meemaken, want had het graag anders gezien.
Hey, we zijn gelukkig weer thuis het gaat nog wel niet zo als het moet. Ze zat op het randje zeiden ze. Ze heeft geen diaree meer gehad, vanmorgen nog wel flink gespuugd.Maar omdat ze toch nog wel wat heeft geplast is het een teken dat haar nieren wel goed werken en niet aan het uitdrogen is. Hoop dat ze thuis nu snel opknapt. Je wordt zo gaar van dat ziekenhuis de hele dag maar hangen. En er proberen wat vocht in te krijgen. Sam ligt nu lekker in haar eigen bedje te slapen, en dat ga ik ook ff doen. Heb nu al 3 nachten bijna niet geslapen. Als ik straks weer wat heb bijgslapen ga ik ook weer ff bij lezen. knuffel voor iedereen die zo mee leefd. XXX
Fijn dat jullie weer thuis zijn en lekker even proberen bij te slapen Cindy ! Beterschap voor je meiske.
Suus, jij ook al er niet van kunnen slapen Ze zeggen er niets over dat het te klein was he... Ik ben trouwens niet wezen zwemmen. Cyenna was toch wel erg verkouden.. Dus zwemmen leek me niet zo verstandig.. Ze ligt nu sinds half 11 op bed. En slaapt zowaar nog steeds. Vanmorgen nog wel ff boodschapjes gedaan en was opgehangen, kattenbakken verschoond.. Ik heb gister nog een paar dingetjes bij Rainbowbabies besteld. Voor als ze jarig is een shirtje met Cyenna 1 jaar erop Vond ik wel grappig. En ook nog een zwempakje en korte broek. En een jurkje . Genoeg weer dus haha. Saraah veel succes bij het CWI... Cindy fijn dat jullie weer thuis zijn! Heel veel sterkte en beterschap voor Sam!
En Son, Wil je me misschien ff op de hoogte houden als jullie gaan meeten. Want wil natuurlijk ook erg graag komen! Als het lukt natuurlijk
Ik ben dus tegen amsterdam, maar als mensi gaat karren, dan wil ik wel met mensi meerijden als dat mag tis te ver voor mijn auto .. anders missch : utrecht/apeldoorn/arnhem ? cindy fijn dat jullie weer thuis zijn!
Apeldoorn zou ook kunnen voor de liefhebbers Als jullie willen stel ik mijn huisje ook wel vrij voor de meeting Ik heb verder geen huisdieren, makkelijk voor de allergietjes. We hebben alleen geen tuin voor dit mooie weer We horen het wel! Ik ga lekker na huis de beenham opzetten Yum yum
Zo vanmorgen alweer gesport en net lekker gefietst! Wat n heerlijk weer weer vandaag! Bij jullie ook? Heb net het setje van babybanz gekregen, cool hoor zo'n stoere camouflage zonnebril! Alleen de zonnehoed is te klein/strak. Dus hopelijk kan die retour. Mensi succes bij het CB. Wij mogen morgen. Mad werkze! Dus weer aardig aan de klus, succes! Sarah succes bij het CWI. Fijn Cindy dat jullie weer thuis zijn, nu maar even bijtanken! Veel beterschap en een knuffel voor Sam! Ook beterschap voor Cyenna. Leuk weer kleertjes van RBB! Ik kreeg een mail dat de zwemkleding en jurkjes in de aanbieding zijn.
oh hahaha en ik maar denken dat ik shopverslaafd ben.. volgens mij val ik helemaal in het niets bij jullie wat is babybanz miekie ?
Senna kom je bij mij uit de buurt dan?, ja dan mag het van mij ook Apeldoorn worden.... ha ha nog dichterbij, weet alleen niet of de andere lady's daarmee accoord gaan. Dierentuin ben je ook wel in 2 uur doorgelopen toch? Wij hebben binnenkort een familiedag, dan zal Steven ook de meeste tijd in z'n buggy doormaken.
Nou bij het bureau was alles prima, voor de harde ontlasting moest ik roosvicee laxo gaan gebruiken, en vla ipv melk bij het brood. Of evt gewone melk, dit is vetter, en werkt ook beter voor de darmen. Nou vla vond Steven niet echt lekker, na een paar hapjes had hij het al weer gezien, en dus heb ik er maar 120cc gewone melk warm bijgedaan, hij dronk het zo op. Veel verschil kwa smaakt zal er wel niet inzitten dan. De cijfers staan onder de banner, volg keer idd prikken, maar moet pas weer over 9 weken nh bureau. Ik droeg Steven op m'n heup en met m'n andere hand hield ik z'n rug vast, de arts zei, dat ik dat prima deed. Ik doe dat altijd zo, zo doen die vrouwtjes in Afrika dat ook toch, zo schuin zeg maar... Oja groetjes van Cristel, ze heeft een week in het ziekenhuis gelegen na haar curretage, er waren complicaties opgetreden. Als ik van haar meer mag vertellen, zal ik het er neer zetten. Zonnige dag nog.Groetjes Mensi.
Neee haha geen Apeldoorn en Arnhem, dat is voor mij weer veel te ver Utrecht is wel te doen voor mij. (1u. 15 min.) Hoe lang is Utrecht voor jou Mensi? Mooie cijfertjes weer van Steven!
In sept is er in Utrecht in de jaarbeurs Kamasutra beurs... Daar heen met z'n allen? nee grapje hoor, kwam het tegen met googelen. Zucht ben ik er weer eens; is iedereen weg..............