http://www.dagjeeemhof.nl/ En wat vinden jullie hier van? De CP bij Utrecht in de buurt (Nijkerk) Je kunt er een dagje uit van maken in z'n park. Zwemkaarten zijn te bestellen 15.75 dagkaart voor 1 volwassene. Groepen moeten wel altijd reserveren. Heb even gebeld, lijkt me zelf erg leuk! Voor kids ideaal natuurlijk, en er is genoeg te eten en drinken.
zo we hebben ff kunnen slapen, maar ik ben nog steeds dood moe. sam heeft net 100cc gedronken en weer flinke diaree luier, dat kan nog wel 2 weken duren. en zit dus echt alles onder dus veel wassen.
Hoi hoi hier ben ik weer! Lekker geshopt met mijn moeder, lekker in het zonnetje! Ik heb een campingbedje van topmark gekocht met matrasje (dus Noa kan lekker zacht slapen volgende week Saar ) Een roze babybanz (toevallig he Miek) Een plutje bij V&D voor aan de buggy in Marokko. Voor pasen dat liedjesboek voor Iman van V-tech (had geld van mijn oma gekregen haha) En nieuwe adidas schoentjes voor Iman van de nieuwe collectie, heeeeeel lief roze met lak. Zal dalijk een plaatje zoeken. Miran, de hele dag moest ik aan t fantje denken... Ik was alles aan het vertellen tegen mijn moeder en ze werd er spontaan ziek van... Erg hoor. Iman viel in slaap in de MC net toen we hier de straat inreden. Nu staat ze in de keuken te pitten in de MC haha.
Cindy, Iman heeft dan niet Rotavirus gehad of RS virus, maar wel veel overgegeven en diarree toen met de KMA en toen was ze in 3 weken bijna niets bijgekomen. Het duurde heel lang (3 weken) en ze kwam dus niets bij.
Mooi dat verder alles goed was bij het cb mensi Maar als we naar dierentuin of wat dan ook gaan dan haak ik af hoor, dhani moet gewoon lekker kunnen banjeren en neit steeds in de buggy zitten..dat wordt echt krijzen Ik ben idd afgelopen zondag in de Eemhof geweest..erg leuk..maar kost wel een paar centen.. we kunnen ook naar balorig gaan..is in utrecht, of tenminste houten geloof ik..maar is vlakbij utrecht..kost voor de kids 6 euro ofzo en ik geloof dat ouders gratis zijn..in almere zit er ook 1 trouwens.. Fijn dat het beter gaat met Sam en dat ze weer lekker thuis is! Hopelijk is cyenna snel van dr verkoudheidje af dhani heeft haar toch niet aangestoken he Trouwens Miran waar ik vandaag aan zat te denken, had me helemaal neit voorgesteld aan je man..begon gewoon meteen te kwekken
Dhani heeft trouwens mn mobieltje gesloopt Is mijn eigen schuld eigenlijk..lag op de tafel en ik was ff met de was bezig..ineens hoor ik hem iets op de grond smijten..jawel mn mobiel Nu doet mn camera vaag..ik kan wel gewoon wat opnemen..maar het beeld blijft stil staan en geluid hoor je wel gewoon doorgaan
Haha arme mobiel van je Niks op tafel laten liggen he haha. Cyenna ook gister.. Die kaarsen op dat dingetje die op tafel stonden.. trok ze er ook vanaf.. hoop kabaal haha. Jij had ze nog voor Dhani op het dressoir gezet Eemhof is ook leuk! En Ballorig ook! Alleen wordt Cyenna heel erg moe van zwemmen (neem aan dat je dat dan gaat doen op de Eemhof ), dus dat is weer een nadeeltje. Oh zie dat Eemhof te ver voor mij is Ze kan de verkoudheid ook van dr pappie hebben hoor. Die was ook al aan het snotteren. En die kleintjes hebben het toch al zo snel te pakken. En hij wist toch wel wie je was hoor haha Dus voorstellen was niet nodig Ja hier Lin.. elke keer als ik aan het fantje denk, krijg ik zo'n naar gevoel in m'n buik Maar je hebt leuke dingen geshopt! Gezellig logeerpartijtje hihi. Foto's Ik heb trouwens ook die roze babybanz Lin. Alleen wil ze hem niet op Oh en Miekie, je kunt die zonnehoed verstellen he! Of is ie dan ook nog te klein? Ik had er namelijk ook 1 bij die bril besteld. En BIG NEWS: Volgens mij krijgt Cyenna eindelijk tandjes! Ik zie 2 witte streepjes onderin! \/ En ze kwijlt sinds vandaag ook heel erg. Zou het dan toch eindelijk Ik ga ff aan m'n eten beginnen.. macaroni.. Jullie?
Leuk dat Sarah en Noa komen logeren Lin! En weer lekker geshopt. O weer nieuwe collectie adidasschoentjes?! Leuk! Welke winkel heb je ze gekocht? Eindelijk Cyenna ook tandjes! Hopelijk heeft ze er niet veel last van. Senna babybanz is een baby/kinder zonnebrillenmerk. Zie anders www.babybanz.nl Mensi goeie cijfertjes dacht ik zo. Ik draag Tijn ook altijd op mn heup. Hopelijk doet je mobiel het nog wel SOn! Is het bij jullie ook van dat mooie weer? Het is hier echt heerlijk warm en zonnig. De vooruitzichten zijn ook goed zoals het nu lijkt.
Hebben jullie nog leuke plannen voor dit weekend? Vrijdag ga ik met mn zus shoppen. Heb ik echt weer even zin in! Zaterdag even op verjaardag van een neefje van Peter. S Avonds gaan we lekker gourmetten. Zondagavond hebben we een feest en gaan we mss nog even bij een paasvuur kijken. Dus dan gaat TIjn uit logeren. Maandag is hier in de buurt autocross. Die cross kan me weinig schelen er staat altijd een grote feesttent en daar komt iedereen altijd even een borrel halen. Dus weer even gezellig! En dan nog lekker een paar dagen vrij (om bij te komen haha) en vrijdag weer aan het werk.
Wij zijn net terug uit de stad, veel gekocht ook weer Mijn vriend was vrij vanmiddag dus we hadden de tijd. Ik heb een shirt gekocht voor een vriend van ons, kado voor schoonmoeder dies bijna jarig, nieuwe rugzak van O´Neill, gesnackt bij de Mac Toen nog bij de Wibra geweest (Lin vertelde dat ze leuke baby dingen hadden en ja hoorrrr). Daar heb ik 2 jurkjes, een shirtje, eetsetje met beker, sleutelbos, schepje en strandspeeltjes, 4 slabbers, slaapzak, opblaasband en sokken gekocht voor 30 euro, wat een feest ! Thanx voor de tip Lin ! Jij ook lekker geshopt weer zag ik Leuk dat Saar en Noa bij je komen trouwens Lekker druk weekend heb je weer Miek Wij hebben morgenavond een verjaardag in een kroeg hier in de stad, Loïs logeert dan bij mijn moeder en ik haal haar vrijdag weer op. Dan gaat ze zaterdag middag weer naar andere oma om te logeren want wij gaan naar Crazyland. Echt weer zin in alleen durf ik mijn setjes van 2 jaar geleden ECHT niet meer aan *slik* dus dat is nog even een probleem. Met gewone kleding kom je er niet binnen. Ik vind alles goed qua meeting alleen trek ik zwemmen niet ivm Loïs haar eczeem. Dat chloor water is nu echt niet goed voor haar. Locatie maakt me niets uit. Son, was je nou nog naar de Albert Cuyp geweest ? Ik las het te laat !
Gezellige daagies voor de boeg he Miekie.. Jaaaaaa goed zo Cyenna..eindelijk hihi.. Oww boeffie..idd die kaarsjes..vond dhani ook wel interessant he.. Gelukkig maar dat ie me kon..maar vond het achteraf zo raar staan.. Leuk lin jij ook geshopt en goed geslaagd zo te lezen..wibra ga ik morgen naar toe..vriendin en oud collega werkt daar en dan krijg ik nog korting..altijd handig Vroeger had ik mn zaterdagbaantje bij de wibra Was nog wel naar Amsterdam geweest maar niet Albert Cuyp..vriendin van me had vrijgenomen dus hebben we lekker op terrasje gezeten en nog ff wat winkeltjes in geweest.. Zal nog wel ff verder spitten straks wat we kunnen gaan doen..nadeel is dat onze kids eigenlijk nog te klein zijn om echt iets te gaan ondernemen..maar toch ook alweer te groot om met ze op schoot in een tentje te gaan zitten
Heb hier een link van ballorig in Houten..ligt vlakbij utrecht..meest centraal denk ik zo..lijkt jullie dit wat? We nemen dan event. gewoon wat speelkleden mee..we kunnen ze in de ballenbak zetten en vast nog wel meer..ouders kunnen overal mee naartoe en onderdoor las ik dus das ook handig.. http://www.ballorig.nl/houten/index.html En als jullie het niks vinden dan zoeken we gewoon weer verder voor wat leuks
O, leuk Lin! Ook weer even op stap dus! Veel plezier morgen in de kroeg. Enneh, niet te veel zuipen he! Wat is crazyland eigenlijk, klinkt wel leuk. En wat heb je lekker veel gekocht zeg! Hmm, jammer dat hier weer geen Wibra in de buurt zit. O Son, lekker op het terras gezeten, heerlijk. 8) Dat kan mooi met dit lekkere weer. Nog wat leuks gekocht?
ja het was ook super lekker weer..af en toe wel windje..vonden wij niet zo heel erg..maar had dhani maar wel zn jasje aan gelaten..Ik heb niet zo heel veel gekocht eigenlijk..panty's..sokjes voor dhani..en shirt voor steef..valt mee he Maaruh miek waar blijft mn pb'tje hihi