heb nog iets gevonden..maar ligt absoluut niet centraal..ligt in veenendaal, geloof in de buurt van Arnhem..maar mij lijkt ballorig leuker.. http://www.deschatkids.nl/index2.html
dag iedereen... nou noa net in bed gelegd... hysterie natuurlijk..! zucht. uhm.. heb niet alles gelezen.. ben een beetje moe van het CWI... er komt maar geen schot in, morgen moet ik weer... en dan hoor ik t nog wel.. maar de rekeningen stapelen zich op.. maar NEE ze konden geen voorschot geven... ben zwaar pissed en moe.. kutdag... en remy ook nog dom doen.... kan vandaag iedereen wel schieten...
Hmm, balen Sarah! Schiet niet echt op he bij het CWI. Hopelijk krijg je snel je geld! Ik kan mezelf ook wel schieten. Hebben allemaal weer lekkere dingen van mn ouders gekregen, soort van paaspakket. Dus ik (vr) eet me helemaal klem in de paaseitjes, is nie goed he.....bah! Tis zo lekker, maar ik wil t niet! Ben nu gelukkig misselijk, dus hoef ook nix meer..
wat een gedoe zeg met het cwi Lekker dan je moet toch je rekeningen betalen..dat ze daar geen rekening mee houden zeg.. Owww miek is idd niet goed..maar wel onwijs lekker..moeilijk dan he "gelukkig" ben je misselijk..kan je vriend ze misschien snel opeten
Ballorig is leuk Son! De eemhof is voor mij ook echt VEEL te ver weg! En Iman is niet zo van het zwemmen Ik wil graag komen deze keer! Iman lag net te slapen, opeens huilen, ik pak haar op, geeft ze over... Echt zielig.. Daarna slokje diksap en gaat ze weer verder slapen. Zat haar echt dwars! Mijn man zit voetbal te kijken *zucht* Dus ik maar ff hier loeren! Ik had Iman de babybanz ook opgedaan Miran en ze ging huilen haha... Maar ik heb nog 4 maanden om te oefenen Miekie: ik heb de adidasjes bij Aktiesport gekocht, 24,95 euro. Ze hadden die van Iman ook in het blauw, was nieuwe collectie stond erbij. Bij aktiesport waren trouwens sommige van de oude collectie voor 10 euro. Iman's Puma's komen trouwens ook van Aktiesport. Slaag er altijd wel voor Iman. Heb nu een maatje groter genomen (18 ipv 17). Ik vind tot nu toe geen plaatje op internet ervan. Anders maak ik morgen bij daglicht even een foto van de schoenen! Zeker maken we foto's he Saar! Gezellig logeren En natuurlijk naar de nieuwe prenatal hihi. Als het goed weer is kunnen we lekker naar de stad. Terrasje pakken. Als dat mag van de WW?
Weten jullie Sport 2000 heeft ook leuke merkschoentjes..adidas,timberland, nike enz.. voor die ukkies van ons..en ook niet overdreven duur..gemiddeld zo rond de 15 a 20 euro..Weet niet of die ook allemaal bij jullie zitten hoor..maar dacht meld het ff
jaa, ik kan punten sparen.. maar, ik heb een gewoon brilletje voor noa gekocht...nou mGILLEEEEN als ik m opdoe.. ik d8 das handig voor als de zon schijnt... maar heb dus daarom maar dat parasolletje gekocht,. zon' zonnebrilletje is dus niks.. en zelfs zon banz rukt ze er gewoon af...
ja.. ze verbouwen maar elke keer weer de boel maar t blijft rotzooi. vooral de kleertjes echt 3x niks.. en ua speelgoed eigenlijk ook... kwil elke keer wat kopen... tis of belachelijk duur, of t is gewoon rotzoooi..
Hier geen sport 2000 Son... Tenminste nog nooit van gehoord! Dan begin maar te sparen Saar... Dan kunnen we dan veel lekkers eten hihi... Je hebt nog een weekje Iman heeft ook een gewoon zonnebrilletje van de wibra met roze glazen hihi... Maar daar speelt ze mee. Ze wilde altijd mijne hebben... Daarom een goedkope voor haar gekocht Trouwens Lin, ook goed geslaagd bij de Wibra las ik! Leuke dingen hadden ze he! Ik had ook zo'n speelding voor Iman gekocht met geluidjes. Die sleutelbos had ze al hihi.
hier lukt de babybanz nu aardig..zet hem af en toe ff op..dan ga ik gek lopen doen zodat ie wordt afgeleid..daarna met hem spelen..lukt nu al zo'n 5 min dat ie hem ophoudt..dus mis. idee voro jullie..gewoon lekker gek gaan doen
Ik vind persoonlijk z'n overdekt speelparadijs meer voor oudere kindjes. Iemand nog meer ideeen? @Sonnie ik vroeg me af hoe je dat dan doet met Dhani als je een dagje weg gaat?, til je hem dan?
Nee hoor til hem niet mensi hij mag af en toe bij zn papa op zn nek en af en toe in de wagen..maar we hebben eigenlijk nog niet echt iets gedaan waarbij hij dan de hele dag in de buggy meot zitten
Nou Mensi, bij de meeste speelparadijsen (en bij deze ook zag ik op de site) is een speciaal stuk voor de kleintjes (baby's) daar kunnen ze lekker kruipen en met ballen spelen enz. Ik vind het ideaal. Kinderen op de grond en mama's aan de koffie
nou noa gilt ook hoor, maar ik laat haar lekker liggen, ze is dan meestal moe, en valt dan wel in slaap, babies huilen nou eenmaal.. ik doe dan gewoon haar muziekje aan.. speentje geven.. of speelgoedje is tis al weer goed... ik loop vaak zon 4/5 uur in de stad met mn moeder... vind noa niet heel erg.. wel als we ergens gegeten hebben en ik leg haar er weer in.... Gilleeennnn hihi