Ja iman huilt ook wel eens hoor... Maar idd vaak als ze moe is en dan valt ze erna in slaap... Of als mijn moeder en ik ergens koffie gaan drinken, dan wil ze of ook wat eten of op schoot haha.
ja precies... ik haal haar er dan dus ook altijd uit... mag ze ff meekijken... maar haar er dan weer inleggen... dan krijgen we ruzie heheeh
Oh ok, dacht meer aan rennende schreeuwende kids die niet opletten waar onze beeb liggen Tis wel handig, want dan zitten we ook droog als het evt regent... Ze hebben er hopelijk ook thee, ben meer een theeleut
Nee nog geen dag genoemd. Maakt mij niet uit. Als het maar niet komende week is, want dan heb ik logees
volgens mij kunnen we beter doordeweeks gaan en niet in het weekend..ook niet in een vakantie lijkt me want dan zal het ook een stuk drukker zijn toch.. Wat dachten jullie van de week van 16 april? of de week van 23 april?
Vrij vragen? Ik ga een trapje hoger, morgen weer vroeg dag, truste.... Zeg maar een datum kijk morgen wel ff in m'n agenda. Weltrusten
Dan hebben we nu als het goed is de volgende personen die het leuk vinden om te meeten: Miranda & Cyenna Lindaaa & Loïs Linda & Iman Mad & Evi Senna & Luca Mensi & Steven Saraah & Noa Sonja & Dhani Dus als iedereen het eens is met locatie kunnen we datumpie prikken..
Ik heb even mijn agenda erbij genomen en ik kan niet op 16 april (verjaardag papa) 18 april (tandarts) 19 april (internist) 26 april (CB) Saar kan ook 26 april niet, moet ze ook naar CB hihi.... Voor de rest kan ik altijd, dus roep maar! Alleen 27 april is Willem alexander jarig zie ik net voorgedrukt staan in mijn agenda, maar ik denk dat ik het feestje dit jaar eens oversla