Mensi, ik moet van ver komen. Als ik om 11 uur daar wil zijn moet ik hartstikke vroeg vertrekken. IK stel dus voor om later af te spreken.
Goedemorgen Gezellig dat er zoveel mee willen.. Mij maakt de tijd niet zo heel veel uit.maar het liefst ook niet te laat omdat we dan terug giga in de file staan en de meeste waarschijnlijk.. Wat voor tijd komt jou het beste uit Lin qua reistijd..hoelang is het rijden voor je dan? Als iedereen het nou vandaag even kan laten weten of je mee wil of niet..dan ga ik morgen even naar ballorig bellen..want mis. kunnen we er nog een leuke korting uitslepen en we moeten mis. wel reserveren.. tot nu toe gaan dus mee die akkoord gaan met plek en datum: Mensi en Steven Linda en Iman Saraah en Noa Hanan en Yassir Saona en joey Sonja en Dhani Mamaantje en Valentino ( horen we vandaag definitief ivm vergadering)
ja mensi... 11 uur is een beetje vroeg.. ik moet namelijk gereden worden, en ik ga niet extra vroeg opstaan om daar om 1 uur te kunnen zijn, en voor linda is het helemaal ongelooflijk vroeg.. die moet dan om 8 uur het huis uit ofzo daar ook ff aan denken he...
Nou Son, een uurtje later zou zeer welkom zijn. Het is toch bijna 2 uur rijden voor mij. En anders moet ik hartstikke vroeg op om op tijd klaar te zijn...
Ok dus 12.00 daar? Lijkt me ook prima, want idd Sonnie we staan dan sávonds weer in die *** fille. Moeten de kids in de auto maar ff slaapies doen
IK BAAALLLLLLLLL Ik heb de 24 ste een vergadering... maar als de rest wel kan heb ik gewoon pech... Ik heb 1x in de 6 weken een vergadering.. en dat valt precies de 24 ste en ik moet notuleren.. anders ben ik altijd vrij op dinsdag...
goedemorgen dames, Leuk dat jullie gaan meeten! veel plezier alvast. Hier is de rust eindelijk weer terug gekeerd Gijs slaapt weer! en ook de drukte op het werk is afgenomen nu alleen nog bij mijn mannetje.
Ok dan houden we het op 12 uur..maar ff kijken of alle anderen het daar ook mee eens zijn Miranda moet ook van ver komen.. Saraah als je wilt mag je weer meerijden hoor Ga dr vandoor..ga naar purmerend..naar oudcollega/vriendin en ff naar mn opa en oma.. Tot vanmiddag en hopelijk reageert de rest ook nog eventjes..zou gezellig zijn als ze ook meegaan fijne dag vandaag allemaal!
Goeiemorgen.... vanmiddag naar het Cb...ben benieuwd...en vien heeft vandaag paasontbijt op school, dus ze mocht in pyama naar school. gezellie @ Lin2 Ben inderaad een paar keer bij ballorig geweest met vien (hier in almere dan) en zei een poos terug via Msn al tegen sonnie dat het leuk is om daar ooit met de kids van hier heen te gaan tegen de tijd dat ze kunnen lopen. Maar zie dat het nu al in de planning staat. denk dat het qua locatie goed is hoor. Kijk ze hebben er nu minder aan dan wanneer ze zelf kunnen lopen, maar ze vermaken zich vast wel met elkaar en de balletjes @Mensi: ik ga even met die muts wachten tot de herfst...als jij tegen die tijd zegt dat steven hem nog goed past, dan bestel ik er ook eentje, maar het weer is er nu te lekker voor helaas. of nou ja helaas... wel lekker dat lekkere weer ik ga even opruimen... en ontbijten.... saar moet je vanavond naar de WW?
Vien in pyjama naar school haha leuk ! Suc6 op het CB vanmiddag Suus. Mijn vader is jarig de 24 ste en ik moet ook naar het ziekenhuis... baal ervan maarja als ik de enige ben die niet kan dan ist pech voor mij
Hoi meiden, sorry dat ik al een tijd niks van me heb laten horen. Heb het echt onwijs druk met naar mijn gevoel niks. Begrijp er even niks van. Ben nooit thuis en als we thuis zijn ben ik kapot. Raar maar waar. Las dat er een meeting was maar helaas kan ik ook niet op die dag want op dinsdag werk ik altijd. Hoop dat ik de volgende keer wel weer kan. Hoop dat alles goed is met jullie allemaal en ik hoop nu weer wat vaker langs te kunnen komen. Dikke kuzzzz
goede morgen ff vlug... Ik moet vandaag werken.... Maar cindy beterschap met sam... hopelijk kanpt ze thuis snel weer op... Verder heb ik nog niet zoveel bij gelezen. Zal ik in het paas weekend wel ff vlug doen allemaal.... groetjes en een fijne paasdagen
Cindy hoe is het vannacht met Sam gegaan ? Toen Loïs Rota virus had heeft ze inderdaad wel 12 dagen diarree gehad dus je kunt nu blijven wassen