Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    omdat een aantal juli-mama's sinds de julibevallingstopic nog door aan het kletsen waren en een eigen topic wilde houden geloof ik.leg ik het zo goed uit :)

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    mooi die van Tijn

3. Niet meer actief

heyyy gave banner miekie.erg leuk ;)

zal mijn mannetje ook is vragen of ie ff banner voor me kan maken.is leuker dan die ik nu heb :(

nouuu wordt gek van dat eventuele virusje van Dhani.vanmorgen bleef zn voeding er keurig in en net kwakt ie zoveel er weer uit.stinkt ook.maar ik blijf hem en mij omkleden.zelf slabbetje helpt er niet tegen zoveel komt er uit :rolleyes: Hoop echt dat het snel over gaat.ook voor hem.zet er zo zielig uit als hij spuugt.

Ga ons allebei maar weer ff omkleden en dan afspraak maken bij de kapper.moet echt nodig weer geknipt worden.
    Jij mag morgen he Miekie.en heb je al een idee hoe je het gaat laten doen?

Oja leuk thema met zonnebril.we gaan wel is ff wat proberen :)

4. Niet meer actief

volgens mij leg je het zo goed uit suus ;)

5. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    mooie banner miekie! en wat groeit je kleine goed! Super zeg!

Eliesja, ja dit is een ander merk, was er zelf ook niet opgekomen, maar toen luca op de neon lag zeiden ze dat ik het beste deze fles/speen kon kopen,. werkte het beste voor prematuurtjes die nog niet zoveel kracht hadden. eig ook nooit wat anders geprobeerd, oja 1 x difrax en toen begon hij te huilen omdat hij er niks uit kreeg . hahaha nouja, zo lukt het perfect.

Wat een leuk idee van die foto's! alleen heb ik volgens mij al helemaal geen zonnebril? hahha nouja ff kijken :)

Ga er nu weer vandoor, heb nml zo een foto opdracht, en moet natuurlijk wel een beetje op tijd verschijnen ;) <het regent, weet dus niet of het doorgaat>

sonnie veel plezier bij de kapper! wat ga je doen?

6. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Wat rot voor jou en dhani Sonnie!

Ons jongetje begint nu een beetje weer op de rit te komen en is weer mama's lachenbekkie hihi

7. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn

Ons jongetje begint nu een beetje weer op de rit te komen en is weer mama's lachenbekkie hihi

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    wat dacht je? 3 x = scheepsrecht hihi

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    dus het wordt de zonnebril, waar plaatsen we um? Album of onderin bericht?

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    tjah.onderin is wel leuk.album sla ke misschien per ongeluk een foto over om te bekijken.zeg t maar maakt mij niks uit.sonnie vraag anders even aan Mod: Deb of ze er eentje voor je wil maken.ik wil wel helpen met plaatsen.

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Als het bij Alyssa geen koemelkallergie is, dan denken ze toch dat het een virusje is geweest, maar wat ik dus ook gek vind is dat ze er weinig last van had, niet erg huilerig geweest toen!

Is een voeding voor spugertjes niks voor Dhani, sonnie? In ieder geval sterkte met je binkie

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Als het bij Alyssa geen koemelkallergie is, dan denken ze toch dat het een virusje is geweest, maar wat ik dus ook gek vind is dat ze er weinig last van had, niet erg huilerig geweest toen!

Is een voeding voor spugertjes niks voor Dhani, sonnie? In ieder geval sterkte met je binkie

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home

16. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ja Sonnie ik mag morgen, spannend!
    Had gister al gemaild dat ik 2 kapsels had gevonden. Gesneden in laagjes met verschillende tinten, bruin, blond enz. met pony. Tenminste zo denk ik er nu nog over ha ha!
    Heb op internet hele mooie kapsels gezien.
    Misschien kun je hem zo bekijken, even zien of ik dat goed doe.
    http://www.kapperssite.nl/modellenboek/ ... el_id=1451

Wat zielig voor Dhani zeg, hopen dat het gauw over is!

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hmm ging wat mis dus en we lagen er uit! :(

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha Eliesja maakt er 4x van :p

Miekie dat is idd een mooi kapsel! Handig dat je dat op het net hebt gevonden ;)

Ik heb wel ff een vraagje aan jullie ;)

Hoevaak leggen jullie je ukkies nog terug om te slapen?!

Ik wil Demiën-Sem nu namelijk elke keer met slaaptijd smiddags en smorgens terug naar zijn EIGEN bedje leggen. Maar het enigste wat ik nog weet van het hele begin is dattie na elke voeding moest slapen. Dit lijkt me nu niet meer zo omdat hij al wat vaker wakker is vandaar me vraag ;)

19. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Wat zielig zeg voor dhani! anders een beetje nutriton erdoor? ik weet niet of dat bij een virus helpt.

Mooi kapsel miekie!

Luca gaat smiddags nog een uurtje/twee uurtjes naar bed, vaak valt ie als ie ff in de box ligt of in de wipper ook in slaap, dan laat ik hem gewoon liggen. en savonds gaat hij tegen zeven uur naar bed, nog 1 x eruit voor zijn laatste voeding en dan slaapt hij door tot half zeven. nog ff slapen na die fles (tot half negen ongeveer) en dan is ie klaar wakker.

Ff over die foto's he, ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een foto van jullie :p krijg je beetje een beeld van iemand :D

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    quinten slaapt overdags 3 x
    smorgens in bed van 10.00 tot 11.30
    smiddags in bed van 13.00 tot 15.00
    eind van de middag rond etenstijd ook nog een uurtje

dus 3 x maar heeft ie ook wel nodig hooor. oogjes wrijven enzo doet ie dan.
    en dan dus nog 19.30 tot 08.00 erbij haha.slaapkop!

Deel Deze Pagina