poetse allemaal ik ga ook wat doen! zit alweer veels te lang achter de pc! maar heb nergens zin in moet namelijk nog een hele nacht werken dus vindt eigenlijk best wel dat ik die zak bros leeg mag eten die nu toch al bijna leeg is, of toch niet ?! ik praat onzin geloof ik ik ga was vouwen. onwijs doei! x
Ff snel 24 april kan ik ook! Maar is wel leuk als Linda en Manuela ook meekunnen... (manuela misschien kunnen wij dan ook wel samen rijden?) Dus nog ff snel andere data die ik kan: 11 april 17 april 25 april 1 mei 2 mei Knuffel aan Sam! Cyenna is nog steeds verkouden, vannacht weer ff brullen. En zelfde verhaal als gister. Eruitgehaald: stil. Terugleggen: keihard brullen. Bij ons in bed: lachen Dus weer terug naar bedje toe en ze ging gelukkig weer slapen..
Hallo, Zo, en dan nu de uitslagen; 11.010 gram en 74cm. Alles gaat prima en we mogen nu gewone melk gaan geven. Zijn we weer even 3 maanden vd prikjes af. Wat een klein boefje die Cyenna! Beterschap met je meisje. Knap dat Lois dat allemaal al snapt hoor! Fijn dat de rust is wedergekeert Taatje! Hmmm, bros! ! Ik heb de paaseitjes en kaneelstokjes aan Peter meegegeven naar zn werk. Anders was het nu al op geweest. Komt denk ik omdat ik ongi ben. Leuke foto's van Q! Tja, wat zat er nog meer in het paaspakket; 1 zak chips en tube smeerkaas, paaseitjes, kaneelstokjes, chocohaas, chocopinda's, bus chips, droge worst, stuk vlees, pak sap, fruit, jam dat was t geloof ik. Dus allemaal weer vreterij.
Ik zou het wel leuk vinden om ook te meeten... maar jullie hoeven het niet perse voor mij te verzetten. Maar als Lin ook graag wilt, dan misschien toch andere datum ? Ik kan 11 en 17 april kan ik ook, 25 april niet, 1 en 2 mei kan ik ook.
Mmm. lekker z'on paaspakket hihi mooie cijfertjes van Tijn! Hij is ook niet zo lang he! Miranda, heb je al geprobeerd haar iets hoger te leggen in bed. Wij hebben op het moment een dekentje onder het matras liggen bij gijs en sindsdien slaapt hij weer rustiger. We smeren luuf op zijn buikje en regelmatig neusspray.
Maar Miranda.. jij woont toch niet in de buurt? Ik wil best wel samen rijden, maar volgens mij woon jij een stuk uit de buurt, of weet ik gewoon niet waar die plaats ligt ? Beterschap voor Cyenna... @ Miekie.. goede cijfertjes hoor... Paaspakket.. wat leuk... wij krijgen hier nix... @ Lois.. slim meisje hoor.. @ Cindy.. sorry ik vergeet je helemaal sterkte te wensen met Sam... Hopelijk is ze snel beter...Drinkt ze nu wel goed ?
Oooh Miran.. ik zie het al.. Melissant is in Zeeland. Ja wij zouden samen kunnen reizen... als jij met de pont vanuit Rozenburg komt.. dan zou ik je kunnen opvangen in Maassluis. En dan kunnen we samenrijden naar de meeting... Maar volgens mij staat 24 april al vast..
Ze heeft net 180cc op, nu nog even afwachten of het er in blijft. Ze is dus ook pas net weer wakker, ze is vandaag totaal 1uur wakker geweest. zielig he. Sorry maar heb nog helemaal niks terug gelezen. kan er niet toe komen. Die tijn is goed gegroeid.
hallo hallo wat leuk miekie een paaspakket! krijgen wij ook niet op het werk aan de ene kant maar goed ook, anders eet ik het allemaal op hahahah Tijn is goed gegroeit! Lois is indd een slim ding wat een schatje is Q suus! hahaha echt een lekker koppie! Luca kan nu in zijn handen klappen als je gaat zingen klap eens in de handjes.. Helaas.. de 24e is voor mij ook te kort dag, kan dat nooit meer regelen met het werk. Dus gaat helaas voor mij ook niet door.. plus dat ik ook graag lin wil meeten (de rest ook wel hoor ) wat zielig voor sam, hopelijk knapt ze snel op.
Sam doet dat ook sinds een weekje, als je dan zingt klap eens in de handjes, doet ze dat zo lief. O jee ik ruik weer wat.
Mamaantje, er staat nog niets vast gekkie! Ik zou het leuk vinden als jij en Lin ook zouden komen? Senna, wil je alleen komen als Linda ook komt of begrijp ik het verkeerd?
nee hahaha kan het niet regelen met het werk dat is de reden dat ik niet kan maar ik zou het wel leuk vinden als linda ook kwam omdat dat eig in t begin de opzet was, dat wij eens gingen meeten snappie
Oh zo, maar goed, als je alleen met Linda wil gaan meeten dan kunnen jullie t beste eens met z'n 2en afspreken he Dan hoef je ook nergens anders rekening mee te houden, want er zijn altijd wel mensen die niet kunnen als je met zoveel afspreekt!
Stoer broekje heeft hij aan, En tinus ik heb ff op de site van yannouck gekeken. Mooi gemaakt, leuke foto's