Ik had al doorgegeven dan ik 1 mei kan.... Het is wel een dag na koniginnedag.. dus niet te diep in het glaasje kijken de dag ervoor..hihihih.... Als jij dan ook kunt Miran.. kunnen we bij de pont van Rozenburg afspreken... zetten we jouw stoeltje even over in mijn auto.. en dan rijden we samen naar Ballorig... lijkt mij een strak plan. Heb ik tenminste al met een moeder kennis kunnen maken, scheelt weer.. want ik heb drempelvrees..hihihih.. Ken jullie nu allemaal wel via deze site, maar heb jullie nog nooit gezien...hihihih... Ik vind wel dat we Suus over moeten halen voor de meeting...
ALFRED.... JIJ MOET OOK KOMEN HOOR.... IK WIL MR Q OOK ZO GRAAG ZIEN, EN ALLE MEIDEN OOK... HE IMAN EN CYENNA EN LOIS (NOG MEER LIEFHEBBERS)... JE ONTNEEMT DIE JONGEN DE KANS OP ZIJN DROOMVROUW...HIHIHIH... EN MIEKIE... KOM JIJ OOK ?
Ik heb een nieuwe banner, dankzij Sweetangel Sweetangel bedankt meid! Iedereen fijne pasen alvast, moet morgen en overmorgen werken.
Iman gaat Q toch snel meeten dus als Suus niet wil komen (of Alfred) ga ik haar niet dwingen hoor Mensi, fijn dat je m mooi vindt!
Wat leuk dat een aantal van jullie kunnen 1 mei Hmm suus overhalen wordt heel moeilijk denk ik haha Heb net zoiets kl*te meegemaakt..wordt een beroerde nacht nu denk ik maar ga toch maar proberen te slapen.. Trusten allemaal
@Sonnie wat is er dan ? De agende ligt beneden maar volgens mij kan ik dan ook wel, buurmeisje is jarig, maar das niet erg doeiii truste..............
Ooh.. klinkt niet echt leuk Sonnie... ik hoop dat het meevalt....je kan ook een pb sturen als je daar behoefte aan hebt... @ Miran.. ooh das mooi zo'n tomtom.. mijn man heeft er ook een maar die kan ik niet altijd lenen.. heeft hij nodig voor zijn werk... Mijn auto is niet super ruim, maar moet lukken met zijn viertjes.. Heb er nu al zin in... hihihih.. hoop de kids ook. Hopelijk kan iedereen op 1 mei.. tenminste de meeste... Lin van lois kan die ook, die wilde ook graag komen...