Ik denk dat ik op 1 mei niet kan, mijn jongste zusje is op 1 mei jarig. Tenzij ze het in het weekend viert... dat zou ik dan even moeten vragen (als ze het al weet ). Maar laat jullie door mij niet tegenhouden
haaaai, Son hopelijk gaat ie weer een beetje?! knuffie van mij! vers uit de nachtdienst ben ik er weer Gave foto`s zeg van Valentino. ik had t ook wel een beetje dat ik zelfs dacht; o jee zometeen weet ik niet meer hoe iemand heet bijvoorbeeld, maar de 1e meeting was heeel gezellig en daarom verheug ik me op een 2e! ik en Evi komen ook 1 mei \/ \/ stond niet op t lijstje Son maar nodig mezelf dan maar uit hier weinig nieuws.... evi is bij de oppas tante en ik ga nu de hele dag een vriendin helpen verhuizen! fijne dag allemaal! t is weer mooi weer! x
Viennnn is naar de volgende zwemgroep dat verdient een yessssssssss, joepie en 3 x hoera hoera hoera @ saraah: goed man 2,1 kilo echt super!
hoi hoi leuk dat er al zoveel kunnen ! lin je bent er maar druk mee met meeeten he leuk zeg!@ Ook leuk dat je helemaal geen drempels daarvoor hebt, wou dat ik dat wat meer had! saraah wat goed zeg~! ik denk dat ik ook maar naar de ww ga. mag ook wel een kilootje of 100 af hoe gaat dat pcies dan met die punten? ooh ik heb missch cts heb al lange tijd last van polsen /handen / vingers, fysio denkt aan cts, arts ook.. dus 9 mei naar de neuroloog..
hoiii.. wat goed Saraah Oww sorry mad was je er vergeten bij te zetten Maar vind het echt wel gezellig als je komt hoor was je niet met opzet vergeten goed van vien.. Leuk Lin naar joris..gezellig hoor.. Wachten we het gewoon ff af Saona of je kan of niet..laat je het toch gewoon tegen die tijd weten Wel gezellig als je ook meegaat hoor! Leuk Senna shoppen..nou shopse dan maar he! Ben vanmorgen ff lekker naar de markt geweest..kon ik ff lekker mn zinnen verzeten..heb niet echt veel gekocht hoor..maar gewoon ff eruit..thuis zit ik er toch maar steeds aan te denken..dhani was/is ook super lief vandaag
Dan kan het meetinglijstje alweer aangevuld worden he Miranda & Cyenna Mamaantje & Valentino Sarah & Noa Mad & Evi Linda & Iman Hanan & Yassir Senna & Luca Mensi & Steven Sonnie & Dhani
haai... wat ben ik DOMMMMMMMMMMMM! ik moest nog een envelope inleveren bij de Soos.. kom ik aan bij t stadhuis... is ie dicht.. tis goede vrijdag, maar ik heb daarhelemaal niet bij nagedacht.. oooh kan mezelf welvoor mn kop slaan, want ik had helemaal geen zin... uitenidelijk ben ik maar ff de H&M binnengestapt.. maar neits nieuws en gelijk ff luiers gekocht, en WC papier, want dat was op( dan heb je echt een probleem) dat wel bij de nieuwe plus( dus niet bij de H&M ) hey son, vind je neit dat ze heeeeeeeel langzaam zijn met het maken van het plein bij 't station.. sjonge jonge... ohja nog 1 iemand mee, en we zijn met zn 10en en dan hebben 7 euro korting toch son? of zoiets?
beetje chaotisch als je t mij vraagt... alles stat schuin... de AH, leek ruimer, dan hoe zij het nu hebben nigedeeld, ze hebben wel handige mandjes, die kun je slepen, zitten wieletjes onder... meerook neit eigenlijk ehehe vloedbank daar?..naast de febo?.. dar waar je een trap op moet? verder zit je weer bij de intertoys( dies ook weg.. zit nu tegenover de bios)
Idd saar onwijs lang duurt het Ik vind bij de plus die mandjes wel handig voor als je met de buggy bent..sleep je gewoon achter je aan.. Voor de rest wel een ruime supermarkt..maar kom er niet zo vaak eigenlijk.. Balen dat het stadhuis dicht was voor je..had je een ritje bespaard..
vloedbank hihi daar waar het bloed vloeit uhm even denken... je hebt de febo en aan de rechterkant van de febo zit een steegje richting de parkeerplaatsen bij het station...dus een steegje tussen febo en gebouw in...nou dat gebouw daar zit op de 3e etage de bloedbank
Son ik zit net op jouw foto's te kijken van dhani's geboorte en die donkere vrouw heeft mij ook geholpen met quinten... grappig
ja daar bedoelde ik ook .. ja de vloedbank.. dat hele stukje zit vol fouten.. ik typte ff vlug.. hahaha mn ma heeft ff een poes te leen, dat is echt zo grappig.. want die kat is zo schuw.. en noa tijgert de heletijd achter dat beest(olga) aan.. hahaha zo lief om te zien. mn broer heeft de poes nu buiten gelaten.. maar ik ben bang dat ze zo niet meer terug komt, en hji gaat lekker weg... zit ik met de gebakken peren.
wel een geinige naam zeg...olga....olga de poes... ze komt vast terug...maak je maar niet druk (kan altijd nog ) die noa...erachteraan...vast een leuk gezicht
hahaha ja ze is al binnen... ik zei tegen mn broer... je mag niet weg tot ze binnen is.. nou suus zegaat morgen weer naar huis, dus als ze voor die tijd neit terug was ja olga, grappig he die man vn wie zij is, is frans.. dus dan verw8 je toch iets anders.. maar misschien heeft zijn vriend t wel bedacht en is die een rus.. ken hem namelijk niet