nee gaat ze morgen naartoe geloof ik.. ze zou vanmiddag loïs weer halen bij dr moeder..en morgen ging loïs dan weer slapen bij dr schoonmoeder en dan gingen hun naar crazyland.. ja zo was het volgens mij
Koekoek... hier ben ik. Ik lig lekker op de bank en opeens wordt er heel hard omgeroepen of ik me wil melden aan de informatiebalie... ik schrok me dood
mn moeder had noa een hap van haar capuchino schuim gegeven... http://img255.imageshack.us/img255/9109/miniic5.jpg
ik was niet aan het slapen Suuuuuuuuuuus ik was BNN aan het kijken! Joris was echt mini! maar ik had hem al gezien, toen ik miranda tegenkwam toen ze aan t wandelen was. Hij is echt lief! En dan zie je weer hoe groot die van ons al zijn *zucht*
hahaha leuke foto Sarah. Oh ja over vakantie las ik iets. Wij gaan de eerste 2 weken van augustus naar Marokko.
kheb me toch een buikpijn... jzs..! misshcien iets fouts gegeten?.. kip niet mere goed ofzo?... meennn
Kheb lama's gekeken en popstar dinges voor de helft hihi. Geert iig niet in de sing off . Er klopt echt geen bal van al die punten die ze geven Lama's was idd leuk met Gordon Vraag me af wanneer die nieuwe nou ns een keer meedoet Was toch niet voor nix.. Nieuwe lama gezocht.. Gave banner Son! Hij is echt stoer! Lief he kleine beebjes hihi. Lijkt al weer zo lang geleden..
ja dat vroeg ik me ookal af..? die arme adjust..! misschien is ie nog in vooropleiding?.. want die jeroen was nou ook weer neit zo grappig vandaag...
ja waar Adjust toch is gebleven? misschien kan suus hem even omroepen Ik heb 2 nieuwe foto's in mijn album!