wat ziet mijn oog daar? is het reeds 23.00 uur? wat gaat de tijd toch rap voooruit. maar door deze bevinding, zal ik mijzelf toch naar bed moeten snellen. zodat ik morgen vroom en blij zal ontwaken nou luitjes ik spreek u morgen vast wel weer. een goede nachtrust toegewenst met vriendelijke groeten
hahaha... Truste saar! Iman was net in paniek. Ze lag helemaal klem in bed!... Even flesje gegeven als troost. Nu slaapt ze weer lekker!
aah zielig van iman! hier vanavond ook eentje die in paniek was en lag te gillen. nog steeds geen idee van wat er aan de hand was ? saraah welke opleiding ga je doen? Son bij de c&a maar v4,95. hele stoere sneakertjes/sportschoentjes zijn het. mooie banner trouwens! nog wel een beetje kunnen slapen vannacht? ja miran dat heb ik ook heb heel erg weinig gekocht voor mezelf na de zwangerschap. Wie ging er alweer naar turkey? turkije is indd goedkoop en ook leuk! maar iets te warm midden in de zomer! we zijn 2 jaar geleden in juni geweest.. maar pfff het was gewoon over de 40 graden.. nee dat ga ik luca niet aandoen, en mezelf ook niet 30/35 graden is echt t maximum.
Leuke foto's Lin! Dat tongetje hihi. He Senna, wanneer waren jullie precies toen in Turkije geweest? Wij waren daar namelijk ook in juni 2005. Wij volgens mij van 12 tot 19 juni. En wij zaten in Alanya.
senna, Layla gaat dit jaar naar turkije, naar haar familie die oranje schoentjes heb ik gezien Senna, die zijn stoer! Iman heeft ze in het beige, maar ze trapt die telkens uit
oh ahahha ja ik trek ze luca alleen aan als we weggaan.. hoop niet dat deze ook steeds uit gaan heb ze ook in een maat groter gekocht. ach ja dat zien we nog wel. Miranda wij zaten in icmeler vlak naast marmaris pciese datum weet ik niet meer, geloof eind juni/begin juli Was toen al erg warm daar!
Het is 4 uurtjes vliegen en wij gaan begin augustus en dan 2 weekjes in een appartement. En het was via Neckerman , maar bij een reisbureau hier in de buurt geboekt
Nog filmpje van Cyenna hoe ze probeert op te trekken: http://s166.photobucket.com/albums/u110 ... rekken.flv Weltrusten!
tnx! Kga daar ook wel ff kijken we zijn laat met boeken! leuk filmpje doet ze al goed zeg! ze kijkt ook zo achterom , zie je me wel hihi wat een schatje
Goedemorgen! Leuk filmpje Miran Suus mooie banner! Hij is mooi zo! Wat een nacht hier. Iman kwam rond 23 uur voor een fles omdat ze helemaal klem in bed lag. Om 3 uur weer huilen en dronk weer een hele fles leeg ... En om half 8 begon de dag... ben kapot.
goede morgen... hey miran.. wat goed van cyenna en dat voetje wat daar achter blijft, heeft noa ook.. ze snapt dan afentoe niet hoe ze dat voetje daar wegkrijgt hehehe... mooie banners weer allemaal hoor..! @ lin... poeh hee das nietleuk hier eigenlijk wel goed geslapen... noa heeft normaal geslapen, was wakker om 7 uur uhm, vandaag wil ik eigenlijk ff de stad in... oh ik realiseer me dat remy aan het werk is, dus dan zal ik met de bus moeten gaan. oh eeeee, ik had met mn ma afgesproken... ooh nou komt mooit uit..
Ja idd mooie banners van allemaal! Foto van appeltje Cyenna in m'n album Veel plezier Saraah in de stad! Haha ja dat voetje idd Wij gaan zo ff boodschapjes doen...
leuke fotooooo.. ! wa teen toffe mayo.. die heb ik niet gezien bij H&M... poeh he ! echt een leuke foto.. hoe ze erook bij ligt..!