Ja dat doettie van mij ook telkens suusje en gapen als een gek! Senna voor mijn foto moet je maar ff in me album kijken Zo ons jongetje is weer lekker bezig. Dit is dagje nummer 4. Mama heeft echt geen energie meer. en ik word er letterlijk een btje gek van. Heb dus maar ff het cb gebeld. Ik weet ook niet meer wat ik eraan moet doen. Vanacht heeftie doorgeslapen maar toen ik hem in bedje wou leggen werdie hysterisch en bleef maar huilen. Ze moeten me nu toch echt gaan helpen met wat er met hem aan de hand is want ik weet me toch geen raad meer. Dus ben benieuwd wanneer ze me belt.
nou ja zeg wordt er elke keer uitgegooid Maar goed nieuwe poging haha. Senna ga niet iets bijzonders meer doen bij de kapper.vijf weken geleden had ik nog lang haar en heb dat af laten knippen.dus nu moet ik het weer laten knippen.want dat is wel het nadeel van kort haar.zit voor geen meter nu haha.mag donderdag om 13.00. Weet niet of nutriton iets is voor hem en of dat dan ook helpt.tot nu toe denken ze niet dat het aan zn voeding ligt.hij krijgt hypo allergeen en dat is al licht verteerbaar. Keejbie bij ons verschilt het wanneer dhani slaapt.het is niet meer zo dat hij direct na elke voeding slaapt.meestal is hij half uurtje/uurtje wakker en speelt hij in zn box of wipper en gaat dan naar bed.meestal als hij begint te gapen of wrijven in zn oogies dan doe ik hem naar bed.'s middags slaapt hij ook meestal van 1 tot 3.maar het hangt er helemaal vanaf hoe laat hij 's morgens komt.vanmorgen kwam hij om kwart voor zeven en gisteren weer om tien over acht.na zijn 1 na laatste voeding blijft hij wakker.gaat in bad en dan weer fles en dan slapen. Leuk kapsel miekie.lekker vlot Ow en dat je het al gemaild had heb ik ff niet gezien geloof ik
Hmm keejbie hopelijk gaan ze je nu helpen idd.want dit schiet niet op zo. Oja en Suus over die banner.ik ben een zeikerd wat dat soort dingen betreft.heb al ideetje alleen moet mijn mannetje nog ff uitvoeren haha.
heel verhaal getypt wordt ik er weer uitgegooit :S Suus lekker rustig heb je het dan! heerlijk zeg! keejbie wat vervelend! maar kan het niet zo zijn dat hij zijn sprongetje heeft? daar kunnen ze echt wel een week van slag van zijn, zijn hele wereld veranderd dan voor hem, dan willen ze vaak ook niets anders dan vastgehouden worden, en niet alleen zijn. foto's kan ik niet bekijken wordt er dan telkens uitgegooit, dus die probeer ik later nog een keer te bekijken! Zo sonnie van lang naar kort? dan heb je wel lef, zoiets durf ik dus nooit, terwijl het me wel gaaf lijkt!
wat is er aan de hand met het forum zeg.grr mega irritant haha.je wordt el elke keer uitgegooid. Ja Senna van lang naar kort.had het drie jaar geleden ook al is gedaan.maar ik was het lange gewoon zat.vond het zo kinds staan en dacht nu gaat het eraf.maar heb echt heel lang getwijfeld hoor. Heb net Dhani zn temp gemeten en is 38,7.is niet ernstig toch nog of moet ik ha bellen? Zal het komen door zn prikjes van gisteren? hij is ineens super aanhankelijk.kijkt zo zielig en werd net echt krijzend wakker
Hoi hoi, Hier zijn we ook weer @Sonnie, ik hoop dat Dhani snel z'n eten wil binnen houden. Knuffel voor je ventje. @Keejbie, ook knuffel voor jou ventje. Raar dat hij ineens zou doet huilen @Miekie, leuk kapsel! @Eliesja, gaat het nu wel goed met Alyssa? Ik hoop dat ik niemand vergeten ben haha. Leuk idee van de foto's met zonnebril hihi. Misschien mogen we de foto ook wel in ons bericht plaatsen. Of als onderschrift, dat kan ook. Cyenna zit nu nog steeds op 4 flessen van 200 (180+6 schepjes)en dat gaat echt lekker. Gister om half 8 laatste fles gehad en ze kwam ook vanmorgen weer om half 8, ikke ben tevreden over m'n meissie Ze slaapt meestal na elk flesje nog wel. Behalve na de derde. Vanmorgen op verjaardagsvisite geweest bij m'n neefje (zoontje van m'n broer), die is alweer 1 geworden. Hij vond het allemaal maar raar al die cadeautjes voor hem En het cadeaupapier was favoriet haha. Grappig ook hoe Cyenna reageert op hem, alleen maar lachen Voor de rest niet zoveel te melden, alles gaat goed gelukkig.
nou vast door de prikkies kan nie anders. ik kan ook steeds niet op deze pagina en dan krijg ik weer tijdelijk niet te gebruiken.hmm vaag! Alyssa slaapt nog best veel, vanmorgen lag ze om 9 uur alweer en heb haar om half 1 er uitgehaald, dan gaat ze s´middags weer paar uurtjes en s´avonds ook, maar dat wisselt wel hoor, heb een x een dag er tussen gehad, toen had ze maar net 2 uurtjes geslapen over een hele dag, maar meestal slaapt ze wel s ´morgens en s ´middags en s ´avonds ligt ze om half 9 op bed. hebben jullie ukkies ook zo n mooi kaal rondje O op hun achterhoofdje? 8-[
Ja met Alyssa gaat het nog steedsgoed Miranda, geen uitslag of eczeem, maar kan zijn dat ze nu geen koemelkeiwit heeft gehad. Dus afwachten as vrijdag! Moet eingelijk nog stofzuigen en de was weg vouwen, maar heb geen zin, ben echt lui, de laatste tijd, erg he.
oh dat had Alyssa ook, aan de zij kanten en het begint nu aardig te groeien, alleen dat rondje dan niet! hihi
Ben benieuwd dan vrijdag, maar gelukkig heeft ze nu geen last dan. Ja, als je eenmaal achter die pc zit. Ben ook nog in een boek bezig, die moet vrijdag weer terug naar de bieb, dus die wil ik ook nog uitlezen en nu slaapt ze Maar moet idd ook nog was opvouwen en opruimen. Stofzuigen heb ik al gedaan. En voor de rest doe ik niet veel meer vandaag . Moet straks ook weer weg.
het is nu gezakt naar 37,9. MOet het in de gatene houden.als het 39 graden of hoger wordt direct bellen.maar ze denkt dat dit van de prikjes is.maar hetis wel iets om inde gaten te houden omdat hij ook steeds spuugt dus het kan ook duiden op iets anders.
Jeetje Sonnie overkomt jou weer! Ik hoop echt dat het door de prikjes komt en dat je kleine man snel weet beter is. Zelf kan ik je wel iets vertellen over Nutriton, Ik gebruik dit dus ook omdat ons manneke spuugte. Nu krijgt hij 150 cc en 3 schepjes nutriton en dan spuugtie amper! Nu kwam ik er zaterdag achter dat ik echt was vergeten Nutriton te kopen en moest ik dus minder Nutriton erbij doen om uit te komen in het weekend. En sinsdien is die dus aan het huilen en spugen. Na mijn idee werkt het dus prima. Alleen ja als die ziekjes is lijkt het me geen verschil natuurlijk! Mevrouwtje heeft nog steeds niet gebeld. Fijn als je dan met een kindje zit die continu huilt. Snap niet dat ze er geen dringend bericht van maken maar goed. Ik wacht het af. Hij heeft net heel ff geslapen en geef um nu ff de fles.
Jeetje wat vervelend Sonnie.zielig hoor voor de kleine Dhani. Hopen dat ie gauw opknapt! Keejbie, hoest nu met de kleine? Tijn krijgt 's morgens rond half 9 zijn voeding. Rond een uur of 11 valt ie meestal even in slaap. Laat hem dan lekker liggen beneden. Na de 2e fles gaat ie wel op bed en slaapt ie (meestal) 2 uurtjes. Zo heeft ie na elke voeding wel een hazeslaapje en ligt dan gezellig beneden. Ja wel een leuk kapsel he, zal mij benieuwen of mij dat wel staat e.d. Vind t wel spannend hoor. Dit zou voor het eerst zijn dat ik het echt anders doe. O ja Senna, ik heb een foto in mijn album staan van mezelf. Das al wel weer een ouwe van vorig jaar. Maar ben niet veel verandert, ha ha. Nou groetjes maar weer!
O ja, dat zou ik nog even melden. Vanaf donderdag t/m zondag hebben ze Mama Mazzel dagen bij de Prenatal. Dan hebben ze leuke aanbiedingen en op bijna alles krijg je 20%korting! Kijk maar op de site daar zie je de dagaanbiedingen. Erg leuk! www.prenatal.nl Daar gaan we weer.shoppuhhh! Hahaha!
Ja nu issie weer ff lekker rustig want hij heeft net zijn flesje gehad. Maar ik moet constant bij hem blijven. Zodra die maar "denkt"dat ik een beweging maak huiltie al en stopt niet eerder tot ik er weer ben :S Het is heel fijn om te weten dat hij zo graag bij mama wil zijn. Maarja ook ik moet binnenkort weer aan de slag en dan is mama helemaal niet continu bij hem. Kijk er dan ook wel een klein beetje tegenop voor hem. Voor mezelf lijkt het me heerlijk.
dat heb ik zelf nog niet meegemaakt gelukkig keejbie.lijkt me moeilijk idd omdat je soms ook ff wat wilt doen in huis ofzo en als hij bij Ivo is?en jij bent er niet? anders zo eerst even oefenen. dat je af en toe even demien met papa thuis laat en even zelf een boodschap gaat doen ofzo hey dames: we gaan toch niet onze nestdrang kwijtraken he hahaha. ben ook een beetje lui zucht. nou ja zo even de hoes van de bank in de wasmachine doen met Vanish. zit een vlek van 10 x 10 in door een groene stift. maar gaat er wel uit hoor @ senna: is idd relaxed hoe onze daagjes verlopen. Maar denk dat regelmaat daar heel belangrijk bij is hoor. Heb het ook niet veel drukker dan met één kindje eigenlijk.alles gaat zijn gangetje en alles heeft zo zijn tijdstip en probeer daar niet veel van af te wijken en zo creëer ik vanzelf rust. en dan kunnen we ook lekker gek doen door de dag heen zonder dat ze meteen van de leg zijn hahahaha gewoon allemaal ritueeltjes waardoor je kind weet waar het aan toe is (hier dan he.spreek nu voor mezelf hoor)
moeten wij eigenlijk ook nieuw topic openen voor juni mama's.las net dat ze af willen van de drie maanden mama's.maar ja dan zijn we alles kwijt wat we al geschreven hebben