niet gezien in onze h&m... maar echt leuk.. ik ga een appeltjes foto maken van noa alleen eerst ff in de droger gooien
morge! leuke banners weer allemaal (lin is zeker weer druk bezig geweest? ) gaaf Miran , duurt echt niet lang voordat ze staat en leuk ook die appeltjes shirts allemaal! Lin wat een nacht meid! hier ongeveer t zelfde helaas! pffff alleen zonder flesjes.... maar wel 5x eruit geweest Senna wat is CPS precies? kun je daarvoor medicijnen krijgen? en gaat dat ooit nog weg? grrrrr mijn huis is echt nog NIET baby proof voor een kruipende baby, nu zit evi weer mijn magazine te verorberen en de hond is de laatste dagen ook echt de pineut ik heb zoooo`n spierpijn van t verhuizen, niet normaal gewoon, voel spieren waarvan ik niet eens wist dat ik ze had vandaag een drukke dag; hans is nu met t riool bezig en vanmiddag ga ik m vriendin helpen uitpakken en om 17:00 krijgen we bezoek van een vriend van ons die de hele avond verder blijft gezellig maar druk dus! en dan moet ik ook nog tussen door ergens boodschappen doen not! x
Mogguh! Mad en Lin, balen van de gebroken nacht! Hopelijk slapen de dames vannacht weer lekker door! Mad succes met uitpakken e.d. Sarah, mooie foto van je meisje. Wat heeft ze toch mooie grote ogen! Veel plezier in de stad! Miran, mooi filmpje, dat leert ze idd zo! Knap hoor! En wat een mooie kleertjes heeft ze aan op die foto, heel erg leuk! Son en Suus mooie banners weer! Lin veel plezier vanavond in crazyland! Ik zal even douchen en dan strax even met Tijn naar mn ouders en even het dorp in. Fijne dag allemaal!
jij ook een fijne dag Miek vergeet ik dus ook iedere keer te vragen; wat is dat crazyland nou en wat moet je er speciaal voor aan trekken? x
Ohhh leuke foto Miran! Dat rokje heb ik ook hahaha Dat dacht ik gister al toen we erover aan het praten waren. De maillot hier ook niet gezien Saar in de H&M. Is echt leuk! Mad, sorry trouwens dat ik niet reageerde op je sms maar ik had m half slaapdronken gelezen haha... En daarna vergeten Ik denk er pas nu weer aan nu ik je post lees... Hans nog steeds in het riool? Jeetje dat duurt ook wat he
Ik heb even gegoogeld http://www.crazyland.org/ Dus ja dat is crazyland Mijn ouders zijn net op bezoek geweest. Heeft mjn moeder lekker de handdoeken weggevouwen. Ik vind strijken niet erg, maar haat was vouwen haha... Als Iman dalijk wakker is even naar de supermarkt en naar Prenatal. Vanavond komt mijn schoonzus langs geloof ik.
nou lin.. ik denk niet dat DAT crazyland is.. want dan trek ik wat anders aan.. en laat ik noa thuis kben niet naarde stad geweest is maandag de boel eigelijk ook dicht? http://www.ballorig.nl/houten/index.html volgens mij gaan e hier heen? of was dit weer iets anders?
Saar... Ik denk wel dat dat het Crazyland is waar Lindaaa naar toe is We gaan naar Ballorig ja, die link Maandag is veel gesloten, maar in Heerlen is bv koopzondag maandag. Ff iman voederen. ben zo terug haha
Ben ik weer. Net even snel bij prenatal geweest. Sandaaltjes voor Iman gekocht en een polo-shirtje en een buggyboekje. Bij de kassa stonden leuke mokken. Heb ik een mok 'voor de liefste papa' meegenomen hihi. Daarna boodschappen gaan doen... Jeetje hartstikke druk... Mensen menen dat ze dood gaan als de winkels 2 dagen dicht zijn. Iman net eten gegeven en nu gaat ze weer poepen. Hopelijk wat minder enthousiast als gister. (had ik al verteld dat ze zich gister bescheten had van haar oksel tot haar knieen? haha) Dankzij Vanisch is haar maillot weer wit geworden hihi.
hallo apekoppies Wat ziet cyenna er gaaf uit zeg op die foto..staat haar echt pittig dat rokje Leuk filmpje ook..goed hoor! Leuke foto's van Iman..balen van je nacht Lin Lekker geshopt weer.. Mad nog niet eens alles babyproof haha..erg he wat je ineens aan de kant moet schuiven Hier ook honden die het elke keer moeten ontgelden.. Veel plezier vanavond! Maandag zijn hier ook de winkels open geloof ik..in ieder geval in almere buiten wel.. Hier vandaag ook even de stad ingeweest..we gingen bij intertoys even die zandbakschelp halen die alleen vandaag in de aanbieding was.. Nog even bij Toys'rus geweest..jeetje man daar kost gewoon een zak speelzand 4,50 voor 25 kg Nu hebben we speelzand voor 1,59, ook 25 kg alleen dan bij de gamma..hij heeft ook emmertje en dingetjes gehad..was eigenlijk de bedoeling om het allemaal op zolder te zetten tot zn verjaardag maar we konden niet wachten haha....dus het staat al in de tuin en hij heeft er zelfs al ingezeten..hij vind het helemaal geweldig.. Fijne avond allemaal! Btw leuke banner weer van suus en lin..
Oja dhani heeft sinds vandaag iets nieuws..hij doet een tijger na..echt zo'n zwaar geluid schreeuwt ie zeg maar..hmm weet niet hoe ik het anders uit moet leggen maar jullie snappen het vast wel toch Maar dan loop je dus in een winkel en dan doet ie dat ook tegen mensen..gek kind
Leuk Son een zandbak! FOTO! hihi En leuk dat grommen hahaha... Ik kan me voorstellen hoe je je voelt als hij in de winkel gromt hihi... Iman had zich net weer bescheten, zucht... En toen ik haar schoon aanhad ging ze een uur later weer poepen, WEER doorgelekt... Ik weet zeker dat het door die stomme luiers komt. Ik had nog een pak baby dry staan zonder rupsflex. Ik dacht: ik maak dat even op, maar ik heb nu een nieuw pak opengemaakt. Toen Iman zo ziek was lekte ze bijna nooit door en nu opeens telkens. Voor mij geen luiers meer zonder rupsflex. Iemand interesse in pampers baby dry 3 zonder rupsflex? Er waren hier toch ook mensen die ZONDER fijner vonden? Son, bij juli mama's wil nog iemand mee naar de meeting las ik net Prijs per persoon is toch gewoon entreeprijs of niet? En drinken enzo kunnen we toch gewoon daar zelf betalen?
Lin inderdaad daar ga ik heen naar die link die jij erin had gezet Ik ging vroeger altijd en laatste keer was oktober 2005, toen liep ik er zwanger rond maar wist het nog niet en daarna dus niet meer geweest. Spannend dus ! We gaan zo omkleden, zijn net thuis want we hebben Loïs naar de camping gebracht bij mijn schoonmoeder. Ik durf alles dat ik er vroeger aanhad niet meer aan dus moest vandaag nog in paniek iets kopen pffff, in gewone kleding kom je er niet in en dat zou ik nu wel het liefst aantrekken. Vroeger liep ik er wel extreem bij maar nu ... ben nu mama en ik weeg iets meer Donderdag avond was ook heel gezellig maar wel teveel wijntjes op en dus kleine kater de volgende dag Wat een leuke foto´s en filmpjes heb ik weer gezien hier En Suus, Son en Lin wat een gave banners weer ! Son, ik wil Dhani horen grommen hihi Oh ja wanneer gaan we nou meeten ? 1 mei of 2 mei ? Ik kan allebei en dat rijmt
Nog een filmpje van Loïs op de camping vandaag http://s116.photobucket.com/albums/o17/ ... _A0068.flv
Leuk filmpje Lin! Lois is al zo baby-af! Al echt een ondeugende peuter En zij rent goed met haar voeten. Iman zet zich nog af met 2 voeten tegelijk hahaha...
hey Lin ff back in town Veel plezier vanavond! Leuk filmpje van Loïs.. Dus 1 mei kan je ook Zet ik je erbij op de lijst hihi..gezellig Balen lin dat ze doorlekt met die baby dry..ik gebruik dus absoluut geen flex meer..daar lekt ie steeds bij door..maar helaas heb maatje 4.. foto's in zandbak zijn gemaakt maar steef moet ze nog ff op compu zetten voor me.. En gromgeluid zal ik morgen ff kijken of dat lukt..hij ligt nu te slapen