oja Lin ff op jou vraag terugkomen. Je betaald dus alleen voor je kind..is 6 euro( is dus entreeprijs)..drinken e.d mag je niet meenemen dus moet je daar kopen..(geld niet voor baby's natuurlijk )..
Ben benieuwd naar de foto's Son! Lin, superleuk filmpje van Loïs Ze gaat echt hard haha. En veel plezier vanaaf! Hier een vermoeide dag achter de rug.. Cyenna had nergens zin in.. Wilde niet slapen, alleen maar brullen. Had heel de dag maar half uurtje geslapen... Niks was goed Denk dat ze nogal last had van dr neusje en dr waarschijnlijk doorkomende tandjes En ik ben ook verkouden aan het worden Hate it hihi Nu slaapt ze trouwens wel vanaf half 6 ofzo... Lin, welke sandaaltjes heb je nu? Ook foto graag
De meiden die meegaan op 1 mei zijn tot nu toe: Miranda & Cyenna Mamaantje & Valentino Mensi & Steven Linda & Iman Linda & Loïs Mad & Evi Saraah & Noa Hanan & Yassir Mamavanersin & Ersin ( onder voorbehoud) Saona & Joey (onder voorbehoud) Sonja & Dhani Is er iemand uit de omgeving Spijkenisse die toevallig nog een plekje over heeft voor mamavanersin zodat hun ook meekunnen?
Foto zal ik morgen maken En ook van de adidasjes... Moet ook nog altijd een foto maken van Iman met het noorse jasje... Maar is nu een beetje warm voor een noors jasje hahaha... Lin have fun 2night! Ik heb zin in de meeting!
Gaan Patricia en Sem niet mee toevallig? Die komen ook uit Spijkenisse. Ik kom er ook wel langs, maar ik heb al afgesproken met Manuela en Valentino... Wel een groot groepje al! Gezelli!
Patricia moest idd werken.. Hier een foto van dhani..kreeg van de week voor het eerst ijsje..aan zn gezicht zie je wel hoe of wat
haai haai.. ooh leuk son... ja als je iets kopt moet je het wel gelijk uit proberen ! foto'sss ! he kut lin...ja die luiers zonder flex vind ik ook niks hoor.. andere lin... echt zo grappig die lois, en al zo goed die stapjes zetten... oh ja.. ik was ook nog uitgegaan, terwijl ik zwanger was, maar het niet wist.. en ik ga nooit uit.. ! oh miran, vervelend, misschien idd weer een tandje.. ? noa heeft zich gedragen vandaag, en is helemaal op de kruip-ondekings-toer ze gaat dan op haar knietjes en glijdt dan uit.. maar zal niet lang duren voor ze gewoon kruipt... ik heb trouwens ook adidasjes gekocht.. gewoon een oud model... maar wel leuk.. ik wilde eigenlijk nikes kopen, maar die gingen vanaf maat 20, en dat vond ik niet leuk. morgen WEER naar mn mams, opa en oma komen, nog voor mn verjaardag(17 jan), gelijk met die van mn broer (17 apr) en om noa te zien. en mn moeder natuurlijk hehehe... Aaaah son.. hahaha dat gezichtt hahaha ! zo grappig.. helemaal zelf vasthouden, en ook echt aan het stokje.. lieff !
Ohh leuk Son! Heb je Steef wakker gemaakt Hij is ook al zo groot! Tegenover jullie beebs is Iman echt nog een baby... En ik vind haar al zo groot
oooh onze kindjes worden opeens zo groot... je leeft natuurlijk bij de dag.. maar als je terug kijkt... straks lopen en praten ze...
Nee joh dhani groot..nietussss..is mijn kleine mannetje hoor..hij is echt nog niet groot Nee hoor idd hij is best al groot..als je hem ook ziet is het echt geen baby meer..zowiezo wil hij nooit is ff lekker knuffelen met zn mama..als ie maar kan rondbanjeren
Dat wil Iman ook niet hoor Son hahaha... Af en toe duwt ze zich even tegen me aan, maar dan gaat ze snel weer verder met stout zijn Behalve als ze moe is, dan komt ze lekker bij me hangen