hahaha noa hier ook... als ik haar tegen me aandruk.. duwt ze zich weg... idd.. tenzij ze moe is, wilt ze nog wel eens lief tegen me aanliggen...
die KUT-0buurman, met zn hond, kan nooit eens normala de deur dichtdoen ! ben zo kwaad, want nu is noa weer wakker.. volgens mij doet hij een poging hoehard moet ik de deur dichtslaan, voor hij kapot gaat... die vent is ongelooflijk.
Dhani heeft vandaag een paar kleine stukjes frikandel gehad en stukjes kibbeling..hij vond het lekker..t is dat wij het op een gegeven moment wel genoeg vonden maar die mond bleef opengaan en ik vind ineens kibbeling ook lekker..vaag he..nooit lekker gevonden en nu jammie..
hahahaa ja son.. want dat is toch wel erg vreemd hihi ik lust ook geen gefrituurd vis.. alleen makreel, of een haring... waarom is zaterdag altijd zo saai, wat tv betreft
nou nee hoor kan niet..maar we moesten er vanmiddag wel aan denken. Van de week lagen we 's avonds in bed en ineens leek het of ik van binnenuit werd geschopt..echt zo'n gevoel wat ik net voelde toen ik paar weekies zwanger was..ik schrok me helemaal wezenloos natuurlijk en steef eigenlijk ook wel..zullen mn darmen wel geweest zijn..maar toen ik ineens kibbeling at hadden we toch wel zoiets van zal toch neit..kan toch niet..haha..stom he
Dalijk om 21 uur komt 'groeten terug' Dames ik ga nu op de bank... Ik heb zo'n hoofdpijn van de ongi Misschien tot straks!
ja niks aan op tv he..vroeger had je nog wel leuke programma's..maar de laatste tijd is het echt niks..
balen he zulke buren saraah..wij hebben die ook..zijn bang dat de deur niet goed dicht zit zeker Wij hebben er al een paar keer wat van gezegd maar dan doen ze het alleen nog maar harder.. Is dat die buurman van die nieuwe hond die hij ineens heeft?
succes met de hoofdpijn (K) ik ben er gelukkih net 2 dagen vanaf.. hey son.. dat had ik nou ook al ene paar dagen, last van schijn schopjes in mn buik.. en elke keer denk ik toch ff van.. uhm? nee toch? maar t kan gewoon niet..!
vaag he die schopjes..heb het daarna ook niet weer gehad..jij wel dan? bij mij was het gelukkig gewoon 1x
owja steef werd vanmiddag gebeld door een vriend van ons..zijn vriendin heeft een miskraam gehad en is gisteren gecurreteerd
heb ze al een paar dagen.. als ik 's avonds op de bank zit voel ik t gewoon... van die plopjes.. maar tis gewoon onmooglijk.. de pil.. en nou niet echt super veel gemeenschap gehad.. aangezien remy en ik niet meer echt samen zijn... dus t kan gewoon niet.(denk ik) en ben ook gewoon ongesteld geweest..! oh wat een erg nieuws bah.. khoop zoiets nooit te hoeven meemaken..