gaan jullie morgen allemaal een paasontbijt houden? Wij wel..we hebben eieren..matzes..echte boter..suiker..beschuit en zoetigheid..en jus d'organge..wordt wel gezellig..ga dhani ook eitje geven..ben benieuwd hoe hij het vind
zeg nooit nooit he als je aan de pil bent haha..ben voor dhani ook door pil heen zwanger geraakt heb zelf dan 1x een miskraam gehad, maar dat gun je echt niemand..zo iets ergs
ach in mn eentje niet zo gezellig.. maar wel paas lunch met mn opa en oma.. das ook leuk.. ik heb noa trouwens gister een frans frietje gegeven... nou ze vond t niets. heeft alleen het zou ervan af gelikt hehehe...
dus nog geen frietjes voor noa Nee in je eentje niet zo gezellig idd.. Gezellig paaslunch..alvast veel plezier
bah lijkt me echt afschuwelijk.. nee daar weet ik alles.. van noa is ook door de pil heen, maar t was toen vakantie.. en ik zweer dat ik toen 100% zeker elke pil heb genomen... maar goed.. toen hadden we ook wat vaker gemeenschap...en het kan gebeuren.. maar ben nu ook gewoon elke keer ongesteld geworden.. dus NEE... niet zwanger... hihi
ja ik ook..ze mogen alleen geen zachtgekookt eitje he? Ga wel ff googlen..er was iets met ei maar weet niet meer wat
uhm... weet niet... weet alleen dat ze geen volkoren, en honing mogen tot hun eerste jaar.. voor de rest mag alles.. tenzij ze allergieeen hebben.. maja hard gekookt lijkt me ook wel beter... misshcien wel ( ik noem het alijd mozerella, als grap, maar ben de echte naam kwijt) omdat het niet goed gaar is...
gevonden 6/7 maanden mogen ze alleen eidooier.. 10 maanden dooier en dat witte spul..maar wel hardgekookt.. Dus het wordt voor hem een hardgekookt eitje..
ja precies... aah kweet het weer.. salmonella( ahha mozerella.. ) daar hebben ze dan kans op.. hehehe
ahahaha, ja weetik wel.. maar ik en vriendinnen, maakte altijd grappen.. als iemand besmet was met salmonella... zeiden we"oh heb je weer mozerella." ja hele leuke humor.. ik weet het.. maja.. groeten terug kijk ze.. en weltruste alvast.. xxx slaap lekkâh
Zoo ik was er ook weer eens, Het klopt wel wat iemand zei, druk in de winkel, mensen doen net of ze dood gaan als de winkel 2 dagen dicht zit Leuke filmpje van Ceyenna en foto's van Dhani in de zandbak.Ik wist niet eens dat je dat zand bij de gamma kon kopen, is niet duur dan! Weet je ook zeker, dat het schoon is.Heeft hij het nog niet in z'n mond gestopt? Ik had vroeger een oude tacktor band als zandbak. Oja Sonnie ik zag je buggy foto, welk merk heb je bevalt hij?, wij willen er maandag 1 kopen. Ik was gister verdrietig bha en vanmorgen nog, kon wel janken dat ik ook nog de hele dag moest werken. Ik heb het er gisteravond even met mannetje over gehad, over een 2e (ja hij denkt dan meteen dat ik het nu wil-terwijl ik pas over een paar jaar bedoel) nou hij wil er maar 1 ik wist dat helemaal niet, weet je je hebt toch een beetje een toekomst wens,we willen....als alles lukt...kinderen. Nou ik was echt zeer verdrietig, en vanmorgen nog steeds.Ik vind 1 gewoon niet leuk, niet leuk voor Steven. Wat moet je er nu mee he, m'n man lult gewoon we hebben 1 gezond kind wat zeur je nou.... de wereld is kapot, het kost meer geld. Als ik vandaag bij de winkel broertjes en zusjes zag, dacht ik straks vraagt er iemand aan Steven later, heb jij nog broertjes en zusjes? nee zegt hij dan ik ben alleen Moest er ook de hele dag aan denken. Ik heb hem jankend ook meteen ff duidelijk gemaakt, dat hij ook wel eens wat meer aandacht aan mij mocht geven, bloemetje mee nemen, of een lief complimentje maken. Ik vind het gewoon not fare....ik hoop dat hij nog bijdraaid. Is toch best wel naar, als de 1 graag wil, en de ander helemaal niet. Kan er nog wel om janken, bha die mannen ook altijd.
Hoi meiden, Ja ik moet die dag werken, anders had ik Denise en Ersin wel meegenomen Ik zit dan precies net bij mijn nieuwe baan en dan gelijk vrijnemen, denk niet dat het zo grappig overkomt Ik vind het wel heel jammer, was zo leuk en gezellig de vorige keer Laat mij weten hoe het was en zeker als er weer een meeting komt hihi Oja meiden heb weer nieuwe foto's geplaatst op sem zijn site Van zijn helmpje en nog veeeeeeeeeeeel meer !
oeps sorry senna was je vergeten we zijn ook met zoveel haha.. Jeetje mensi kan me voorstellen dat je je rot voelt nu..je hebt toch die droom van 2 en dan wil je man 1 kind..lastig..ik heb geen idee wat ik zou doen..je hebt elkaar toch nodig voor het maken van een kindje en als de 1 niet wil ja..maar ik zou het er ook onwijs moeilijk mee hebben.. Maar wie weet draait hij bij joh..maakt je nog maar niet druk Nee vrij vragen patricia staat een beetje raar..maar de reden zullen ze toch wel begrijpen Volgende keer ben je er ook gewoon weer gezellig bij Leuk nieuwe foto's..ga zo ff kijken
jeetje mensi kklote hoor misschien tegen de tijd, dat je echt toe bent aan een nieuw babietje, is hij al bijgedraaid. ik zou hem er nu iig niet meer mee lastig vallen, dat gaat denk ik alleen maar averechts werken?.. ik hoop dat je over een paar jaar toch die wens in vervulling kan laten gaan... oh ja, wel logisch da tj egen vrij kan vragen nee patricia, maar volgende keer ga je weer mee toch als echte die-hard.. ik zit zo te twijfelen.. zal ik.. HRM( studie, personeel & arbeid zeg maar) doen... of de PABO... met HRM ben ik 4 jaar bezig en met de PABO ben ik volgend jaar klaar.. HRM lijkt me leuker.. maar PABO vind ik niet veel minder leuk.. en pluspunt ik ben volgendjaar hoogstwaarschijnlijk al klaar..! wat moet ik doennnn....? sniff sniff