Leuke foto's van Sem patricia.. Zat ook ff bij de meeting foto's te kijken..leuk om weer te zien Maaruhh Dhani zn naam staat verkeerd Er staat overal Dahni..maar het is Dhani
Lastig Saraah..voordeel van de pabo is dat je maar een jaartje naar school hoeft en dat je dan lekker kan gaan werken..is waarschijnlijk ook makkelijker te combineren met Noa als je werkt of niet? Maar als je die andere opleiding leuker vind wat is dan vier jaar op een mensenleven toch Je kan dan wel een baan zoeken wat past bij je opleiding en wat je graag wilt.. Maar je zegt al dat je het niet minder leuk vind..dusss...is gewoon lastig..ik zou..maar dat zou ik doen dan he..voor de pabo gaan..ik zie het niet zitten om vier jaar te studeren in combi met een kindje..
ja ik dus eignelijk ook niet.. maar ik weet t gewoon niet... ik kan er snachts dus gewoon niet van slapen( erg he, ik weet t) ik blijf ermee zitten.. PABO eigenlijk alleen maar voordelen 1 jaar school, werk, geld, eigen huis, etc,etc HRM, 4 jaar school, geen werk, weinig geld, geen huis. dan zou je zeggen, de keuze is makkelijk gemaakt maar ik weet niet, het is zo moeilijk toch... zucht...
Is ook lastig..het is toch een keuze die je maakt voor je toekomst.. Als ik het zo lees zou ik toch voor de Pabo gaan
ja ik zit me al helemaal in te lezen.. ik wil geen foute keuze maken... als ik de pabo doe wil ik alleen groep 7/8 doen.. maar ik kijk ff of dat kan.. en of er wel genoeg vacatures zijn hier in almere..
ja alleen neit zo erg in almere hehhee ! ja 5/6 zou ook nog kunnen.. maar heb geen zin in kleuters enzo...hehhe ! 1tje is leuk maar de heledag zon hele klas vol kleuters.. joehoee.. nee, ik ben ook veel te streng voor kleuters.. en streng hebben groep 7/8ers wel nodig...(weetik nog van mezelf)
[-X foei Vandaag lekker naar de mark geweest met mijn 2 mannen Was gezellig.. veel bekenden tegen gekomen, ff wat geruild bij h&m en kon me natuurlijk weer niet inhouden dus meteen weer wat meegenomen vriend was mee naar h&m en kwam tot de conclusie dat de h&m 1 grote chaos was en het deed hem aan onze slaapkamer/kledingkast denken morgen gaan we met vrienden ff naar de kermis en daarna gezellig bij die vrienden gourmetten 8) wat een gave foto's van dhani zeg! hij speelt dus al echt in de zandbak@ eet ie het zand niet op? zeker al wel geprobeerd ja das moeilijk sarah hoezo hoef je maar 1 jr pabo te doen ? Verder leuke filmpje/foto's meiden! Verder nog niet echt terug gelezen, mn vriend is film halen, heel lief hij kwam zelf met het idee the devil where's prada's te gaan kijken omdat hij dacht dat ik die wel leuk zou vinden.
wat lief van je vriend senna en gezellig weggesweest.. ja 1 jaar... das eigenlijk een heel verhaal... ik heb een aantal vrijstellingen enzo.. dus vandaar..
Hihi dus hij vond de hm chaos..hier ook zo eentje..krijg hem met moeite de hm in..daarom is hij zo blij dat ik meestal online bestel Lief dat hij filmpie gaat halen..gezellig hoor Veel plezier vanavond.. Oja mensi je vroeg wat over het zand..is gewoon speelzand en is gewassen en gereinigd en weetik veel wat nog meer Senna hij heeft al paar keer zandgehapt..maar dat vind ie geloof ik toch niet echt lekker..
ja heel streng... hahaha ! maar leuk streng.. streng wanneer t moet.. en leuk wanneer t kan.. snap je.. zo was mijn leraares ook, zijs mn idol ! hahaha ! maja nu ga ik ! xxxxx
yup ik snap je helemaal Hebben de kids van die leeftijd ook nodig! Maar balen dat er in almere zo weinig vraag naar is..
Je moet doen wat je het leukst vindt anders krijg je straks spijt! Ja wel een gezellig dagje voor de boeg he hahaha zie het al helemaal voor me , dhani zandhappen Ik ga ook ff filmpje kijken! slaap lekker alvast! Trusten!
hai, die Senna, de H&m 1 chaos en jou kleding kast ook Saar je moet echt je hart volgen meid, ik heb ook 1 jaar Pabo gedaan en had zoooo`n spijt toen ben ik Pedagogiek gaan studeren (wat ik eigenlijk al wou) en daar zat ik helemaal op `m plek maar voor t zelfde geld vindt jij de Pabo wel heel leuk.... je moet ook lekker naar die open dagen gaan en kijken etc. ik had ook zoooo`n dozen klas op de Pabo :-s allemaal suffies! werd ik ook wel een beetje te soft van! maar misschien tref jij t en krijg je een toffe klas. Lindaaa hoe was Crazyland? gaaf filmpje! Lin, hoe heeft Iman geslapen? alweer beter? maakt niet uit hoor dat je niet reageerde op m sms, t was meer ook een medelend bericht jullie boven daar altijd maar in t zuiden met dat mooie weer Mensi je kan ook ' per ongeluk' zwanger worden :^o Mijn vriend wil 2 kids en ik 3 dus dat wordt ook nog een goeie! maar ik kan me wel voorstellen dat je verdrietig bent! gewoon goed over praten met je man maar niet teveel. Son echt te gekke foto`s van dhani in de zandbak, echt stoer met zn hoofddoek Evi vannacht weer 4x wakker! zucht! ga nu een appeltaart bakken! voor de paasdagen! vanmiddag komen m moeder en broertje brunchen! gezellig. x
o Lin ik heb ff je hyves bericht verwijderd want ik kreeg allemaal vragen; op welk forum ik zit en welke meeting etc. etc! wil niet dat m vrienden fam. hier gaan mee lezen, deel m lief en leed met jullie dus sorry meid heb je krabbel er ff afgehaald hoop niet dat je t heel erg vindt! xxxx