Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

je weet niet hoe groot haar auto is :p bij ons past ook nog wel iemand met kind op schoot tussen twee autostoeltjes ;)

wow lekker 24 graden..

weet niet of alle winkels in de stad ook open zijn hoor..maar in ieder geval de tuincentra..winkels met zonweringen..praxis e.d.

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Dat is waar, maar wel beetje gevaarlijk, want hun moeten nog best ver rijden geloof ik... Maar misschien heeft Mamaantje wel een busje hihi...
    Inladuhhhh ;)

3. Niet meer actief

busje komt zo busje komt zo..

Saar heb je net ff voor je gekeken maar helaas..stad zelf is niet open ;)

4. sweetangel100

Trouwens suus, ik hou ook niet van die dagen waarop alles gesloten is... Of veel in elk geval... Juist op die dagen wil ik wat gaan doen haha... Terwijl als alles open is ik thuis blijf :)

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja... saaie boel... kan niets doen vandaag.. :(
    kwilde lekker naar buiten...
    nu is t een saaie wandeling,..

6. sweetangel100

Hahaha waar geen winkels zijn..... ;) He Saar ;)
    Maar heb je geen bos of zo in de buurt... Of uhm een kinderboerderij of zo?

7. TellMe

TellMe Niet meer actief

Moet nog bijlezen, maar eh Crazyland was gaaf ! Gisteren gingen we Loïs ophalen op de camping maar het was zo mooi weer dat we zijn gebleven en toen ook nog gourmetten. Loïs ging daar naar bed en ze lag zo lekker te slapen dat we haar maar daar hebben gelaten voor nog een nachtje :oops:

Vanmorgen dus weer lekker uitgeslapen en nu gaan we weer naar de camping op haar op te halen haha maar nu nemen we haar ECHT mee naar huis vanmiddag. Gisteren hebben Loïs en haar neefje en nog wat andere kids ook eieren gezocht, heb ik leuke foto´s van die zal ik vanaaf ff plaatsen als we terugzijn.

Fijne paasdag nog allemaal doeiiii tot later !

8. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    bos niet...
    kinerboerderij, verderop wel...
    almere is bosvrij( saai ook)
    als remy nou zn rijbewijs had, dan zoudeb we naar t a'damse bos zijn gegaaan... dombo.

9. Niet meer actief

haha die lin..loïs nog een nachtje achterlaten :p
    Maar leuk dat grazyland leuk was..
    Ben benieuwd naar de foto's van Loïs..

Veel plezier vandaag op de camping..

10. Niet meer actief

Huh saar almere bosvrij..we lopen regelmatig door verschillende bossen in almere met de honden ;) Echt grote bossen zijn het niet..maar lekker om te wandelen ;)

11. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja, van die "bossen"waar je na 10 min lopen al uit benty, en waar de bomen allemaal netjes in rijen staan... nee dat vind ik parken... :)

12. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    kben antroposofisch op dat gebied denk ik...
    komt door mn oude basisschool... :)

13. sweetangel100

Neeeeee Son dat zijn geen bossen...
    Wij hebben het over een oerwoud hihi

14. Niet meer actief

Valt best mee :p wij lopen zo'n anderhalf uur en de bomen staan niet kaasrecht naast elkaar..Vlakbij de snelweg heb je een leuke..is ook een stukje afgezet met dieren..en die is gewoon 7 dagen per week open ;)
    Maar om daar nou naar toe te lopen voor jou :(

15. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    heeee paahaasjes!

Goed Suus dat Q mama zegt :D

Saar de intratuin en dat soort dingen zijn wel open geloof ik.....

aaaah zielig Tinus voor Yanouk, beterschap!

Lindaaa, gaaf hoor dat crazyland weer bevallen is! en je hebt groot gelijk hoor als Lois daar goed slaapt en gezellig bij opa en oma is waarom zou je haar dan niet laten liggen?! voor jou is t zeker nu wel ff goed om ook wat voor jezelf te doen want de laatste weken zat je er best ff doorheen toch?!

Lin, lekker dat je man Iman vannacht de fles heeft gegeven.
    leuk naar de kinderboerderij vandaag!
    had ik al verteld dat Evi door een geitje is gebeten?! vrijdag was ze bij de oppas tante en daarmee is ze naar de kinderboerderij geweest en er zat een geit aan haar vingers te sabbelen en opeens wou hij een hapje nemen! gelukkig huilde ze maar heel even en er is ook niets te zien.... dan vindt ik het zoooo erg dat ik er niet bij was!

Denise ik kom niet uit die hoek sorry, kan je niet ophalen!

Son suc6 met je zonnescherm vandaag!

morning! hier een &^%$ nacht gehad :( Evi is denk ik wel de halve nacht wakker geweest om t half uur :confused: ze heeft geen koorts ofzo maar ik denk dat ze niet lekker is! ze hoest en volgens mij komen er weer wat tandjes aan..... nu ligt ze alweer een uur te slapen en hopelijk blijft ze dat nu ook ff doen!

gisteren gave foto`s en filmpjes gemaakt in de speeltuin, komen ze :D

o en heb ook dr school foto :D maar die moet ik denk ik maar inscannen ofzo....

x

16. Niet meer actief

Balen van je rotnacht mad :( Zielig hoor dat ze niet helemaal in dr hummetje is..
    Leuk foto's..ben benieuwd :D

17. sweetangel100

Linn: leuk dat het cool was! Was je voor niets zenuwachtig ;) Ik zei het toch :D

Mad, leuk foto's en filmpjes!
    Nu durf ik Iman niet meer bij de geiten te laten hoor hihi... Geiten zien vingertjes voor worteltjes aan haha...
    Trouwens schoolfoto? Doen ze dat tegenwoordig al op de creche?

Hier moet ik Iman trouwens volgende maand gaan inschrijven voor de peuterspeelzaal.
    Dan kan ze er heen als ze 2 is... Ze gaat dan 2 ochtende in de week.
    Nog iemand die naar peuterspeelzaal gaat?

18. sweetangel100

Oh dat van je nacht heb ik helemaal over heen gelezen Mad... Zooo rot alweer :(
    Bij Iman zitten beneden ook 2 tandjes te duwen... Dus we wachten maar af :)

19. Niet meer actief

Nou ga dr vandoor..gaan ff aankleden..dan waarschijnlijk eerst ff met de hond naar de dierenarts..kan sinds gisteren niet meer lopen..we dachten kijken het ff aan..maar ze krijgt steeds meer last..zo zielig..dus worden zo weer terug gebeld door de dierenarts..daarna gaan we op pad voor zonnescherm..hopelijk hebben ze beetje leuke paasaanbiedingetjes :D

Mad hoe is het nu met het riool?

20. sweetangel100

Ohh son wat zielig!
    Hopelijk is het niets ergs met de hond!

Ja Mad, zit Hans nog in het riool? hihi

Deel Deze Pagina